Lee Goren?sensei skrev:Tänk om vi hade haft 20 st David Printz i laget..
Dvs inte bokstavligen talat, utan spelare med Davids inställning och konsekvent vägran att bli ägd hela tiden. Ingen jävlas med David Printz, så är det.
Luleå HF - Djurgårdens IF. 18/2 - 2012.
Re: Luleå HF - Djurgårdens IF. 18/2 - 2012.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Jag är inte bitter, jag har bara ökat mitt alkohol-intag med ca 400% sen denna säsongen började och allt känns bara fiiint nu!
Kämpa Djurgården!
Kämpa Djurgården!
Skapligt alkoholiserad nu antar jag?Capcash skrev:Jag är inte bitter, jag har bara ökat mitt alkohol-intag med ca 400% sen denna säsongen började och allt känns bara fiiint nu!
Kämpa Djurgården!
Påtal om det. Whiskeydags.. Skål era jävla hockeypundare.

Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Absolut, jag har inget emot Goren alls. Efterlyste en spelare av hans typ under silly season, men fick besviket hålla till godo med Matte Carlsson.Bjurre skrev:Lee Goren?sensei skrev:Tänk om vi hade haft 20 st David Printz i laget..
Dvs inte bokstavligen talat, utan spelare med Davids inställning och konsekvent vägran att bli ägd hela tiden. Ingen jävlas med David Printz, så är det.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Jack Daniels?Magnutz skrev:Påtal om det. Whiskeydags.. Skål era jävla hockeypundare.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Skål själv, har precis öppnat en riktigt bra Pinot noir. Livet börjar redan känns bättre.Magnutz skrev: Skål
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Japp, spritkontot är inte att leka med senaste tiden och det tackar jag DIF för!Magnutz skrev:Skapligt alkoholiserad nu antar jag?Capcash skrev:Jag är inte bitter, jag har bara ökat mitt alkohol-intag med ca 400% sen denna säsongen började och allt känns bara fiiint nu!
Kämpa Djurgården!

Skål själv, sitter och fjollar med rödvin nu, blir för glad av whiskey och det känns inte rätt en dag som denna!
Det blir liksom en liten skyddsfilm mot allt det svåra.sensei skrev:Skål själv, har precis öppnat en riktigt bra Pinot noir. Livet börjar redan känns bättre.Magnutz skrev: Skål
- Lidingö DIF
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Alkoholintag?? Rookie!Capcash skrev:Jag är inte bitter, jag har bara ökat mitt alkohol-intag med ca 400% sen denna säsongen började och allt känns bara fiiint nu!
Kämpa Djurgården!
Själv har jag varit tvungen att övergå till KBT. Alkohol räckte liksom inte.
"Man får spela sarg ut också" - Wikegård 2019 04 16
Rödvin funkar! Ska ta en trefinger-trea nu. Blir bra till P2 som jag fruktar liksom Skorpan och Jonathan fruktade Katla och Tengil.....Capcash skrev:Japp, spritkontot är inte att leka med senaste tiden och det tackar jag DIF för!Magnutz skrev:Skapligt alkoholiserad nu antar jag?Capcash skrev:Jag är inte bitter, jag har bara ökat mitt alkohol-intag med ca 400% sen denna säsongen började och allt känns bara fiiint nu!
Kämpa Djurgården!
Skål själv, sitter och fjollar med rödvin nu, blir för glad av whiskey och det känns inte rätt en dag som denna!
GHB hjälper inte ens.Lidingö DIF skrev:Alkoholintag?? Rookie!Capcash skrev:Jag är inte bitter, jag har bara ökat mitt alkohol-intag med ca 400% sen denna säsongen började och allt känns bara fiiint nu!
Kämpa Djurgården!
- super djurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
1-1 och det är kört, bäst att göra lite mål nu men ja det lär ju inte hända
Då ska vi se hur många gånger bästisarna Claesson och Gustafsson lyckas slarva bort pucken.
Jo, jag vet.. men fan ska man göra, sambon ger mig stryk om jag sitter och kollar på DIF och knarkar (hon gillar inte när jag kollar hockey)!Lidingö DIF skrev:Alkoholintag?? Rookie!Capcash skrev:Jag är inte bitter, jag har bara ökat mitt alkohol-intag med ca 400% sen denna säsongen började och allt känns bara fiiint nu!
Kämpa Djurgården!

Bushmills. Orkar inte offra finsprit på hockey-fra,för-datorn.Bjurre skrev:Jack Daniels?Magnutz skrev:Påtal om det. Whiskeydags.. Skål era jävla hockeypundare.