Luleå HF - Djurgårdens IF. 18/2 - 2012.
Re: Luleå HF - Djurgårdens IF. 18/2 - 2012.
Men Otto herregud, skärp dig nu.
Håll ut första perioden nu! Sen får ni en rejäl hårtork av Zabel.
Håll ut första perioden nu! Sen får ni en rejäl hårtork av Zabel.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Nej man vet aldrig. Säkert en icke anmäld spelare i protokollet och vips 0-3 i baken.minalman skrev:Knappt trygg med 3-0 efter 60...BOMBOM BOUCHARD skrev:Tyvärr är det så. Jag skulle inte känna mig lugn om vi så har med oss 3-0 efter första.Jim Morrison skrev:Sedan vet vi att andra lags gameplans inte spelar så stor roll när dom möter ossBOMBOM BOUCHARD skrev:Är det något lag som första målet är extra viktigt för så är det Luleå.
Grymma att spela på en ledning och täcka av spelytor.
Så, detta var inte helt fel. Vi är med i matchen i alla fall.
Vi är sköra nu.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
- Daniel942
- Säsongskort: Ja
Andreas Holmqvist kan sitta på bänken resten av matchen.
DIF!
- super djurgårn
Bra Wesslau när laget slutar spela som vanligt
Gustafssons jävla sarg ut rensningar kommer döda oss, försök åtminstone att få dom i mitten av banan eller nåt, ut från zon.
/bow Wesslau
Nu blir det löjligt intressant om vi lärt oss något av tidigare matcher eller om vi faller ihop som en korthus som vanligt!
Nu blir det löjligt intressant om vi lärt oss något av tidigare matcher eller om vi faller ihop som en korthus som vanligt!
- Lee Harvey Oswald
Se om DIF kommer på den helcrazy idén att göra 2 mål i en & samma bortamatch.
(så, ....de sista 3-4 minuterna känner man igen sig)
(så, ....de sista 3-4 minuterna känner man igen sig)
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Daniel Mannberg känns som ett resultat utav inavel.
- Lee Harvey Oswald
Renavel..?Kentta skrev:Daniel Mannberg känns som ett resultat utav inavel.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Helt okej första period tycker jag. Tycker inte Luleå ser ut att vara övertaggade heller direkt.
Avskaffa tre mot tre.
- SirDIFalot
Tycker vi inleder bra första 10 min. (Även om det inte direkt låter så här) Har 5-0 i skott och skapar lite halvchanser och Luleå kommer inte till mycket. Lite av en slump att vi får 1-0 när Luleå spottat upp sig. Bra förvaltat av Sillen och bra av Honken med framspelningen och att uppfatta situationen.
Expert.
Bra analysSirDIFalot skrev:Tycker vi inleder bra första 10 min. (Även om det inte direkt låter så här) Har 5-0 i skott och skapar lite halvchanser och Luleå kommer inte till mycket. Lite av en slump att vi får 1-0 när Luleå spottat upp sig. Bra förvaltat av Sillen och bra av Honken med framspelningen och att uppfatta situationen.

- minalman
Luleå HF - Djurgårdens IF. 18/2 - 2012.
Vadå bittra? Alla här har vetat hela tiden att vi har ett kanonlag i år. Onödigt bra backar.encore skrev:Bra analysSirDIFalot skrev:Tycker vi inleder bra första 10 min. (Även om det inte direkt låter så här) Har 5-0 i skott och skapar lite halvchanser och Luleå kommer inte till mycket. Lite av en slump att vi får 1-0 när Luleå spottat upp sig. Bra förvaltat av Sillen och bra av Honken med framspelningen och att uppfatta situationen.och äntligen någon som inte är bitter!! mer sånt!
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Dessutom avgudar vi Janne Järlefelt. Tyler Plant öppnar ju båsdörren mycket bättre än Tim Sandberg.
Senast redigerad av PNY den 2012-02-18 19:14:12, redigerad totalt 1 gånger.
Tänk om vi hade haft 20 st David Printz i laget..
Dvs inte bokstavligen talat, utan spelare med Davids inställning och konsekvent vägran att bli ägd hela tiden. Ingen jävlas med David Printz, så är det.
Dvs inte bokstavligen talat, utan spelare med Davids inställning och konsekvent vägran att bli ägd hela tiden. Ingen jävlas med David Printz, så är det.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel