Näe, jag tänkte det när jag läste igenom kedjorna. Det kan ju inte gå sämre än förut. Sen ska det väl i ärlighetens namn sägas att jag ändå tycker mig ana en tanke bakom dessa lineups. Får se om det händer något ikväll.Capcash skrev:Till deras försvar så kan det ju faktiskt inte gå sämre!Magnutz skrev:hahahaha... Naken-straffar och tombola-lineups. Smutt!Capcash skrev:Dessa lineups känns som alla fått dra var sitt nummer ur en hink och sen kör man på det!
Luleå HF - Djurgårdens IF. 18/2 - 2012.
Re: Luleå HF - Djurgårdens IF. 18/2 - 2012.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Och hur kan en sån usel spelare som Klubertanz överhuvudtaget finnas med i en laguppställning. Kan nån smart förklara det för mig?
-------
En Djurgårdare i förskingring. Sprider Ordet.
-------
- Datsyuk_13
Tycker faktiskt att kedjorna ser ganska så intressanta ut. För övrigt bra agerat av Zabel att placera medelmåttan personifierad - Jonas Almtorp - på läktaren. Inte en dag för tidigt...SirDIFalot skrev:Brukar inte gnälla på kedjeformationerna men vad i helvete?
"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård
- Niklas Wikegård
Har vi använt alla teoretiskt tänkbara konstellationer i laguppställningen än? Förr blev det ett jäkla liv om inte kedjorna/femmorna satt efter några omgångar.
DIFwishes skrev:Och hur kan en sån usel spelare som Klubertanz överhuvudtaget finnas med i en laguppställning. Kan nån smart förklara det för mig?
-------
Det finns inga förklaringar. Eller "De har ingen annan" kanske duger.
- SirDIFalot
Jag tror inte att Almtorp är petad. Snarare skadad. Tim Eriksson kan aldrig gå före honom på en centerposition i en 4:e kedja.Datsyuk_13 skrev:Tycker faktiskt att kedjorna ser ganska så intressanta ut. För övrigt bra agerat av Zabel att placera medelmåttan personifierad - Jonas Almtorp - på läktaren. Inte en dag för tidigt...SirDIFalot skrev:Brukar inte gnälla på kedjeformationerna men vad i helvete?
Det känns som alla namn är dragna ur en hatt och det har varit ett rent lotteri...
Expert.
Märkligare är ju att karln får mycket speltid också.DIFwishes skrev:Och hur kan en sån usel spelare som Klubertanz överhuvudtaget finnas med i en laguppställning. Kan nån smart förklara det för mig?
-------
Jag såg att några tycker att DIF spelar tråkigare än tråk-Luleå... Det kan inte jag hålla med om, halva DIFs lag består ut av clowner, tror det är många som skrattar åt DIF när dom spelar.
Senast redigerad av Caveman den 2012-02-18 17:54:25, redigerad totalt 1 gånger.
Haha..Caveman skrev:Jag såg att några tycker att DIF spelar tråkigare än tråk-Luleå... Det kan inte jag hålla med om, halva DIFs lag består utav clowner, tror det är många som skrattar åt DIF när dom spelar.

- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Re: Re:
Tog rygg på dig Magnutz.Magnutz skrev:Tre rostiga Fiat Ducato. Utrustning? Kan de låna av Luleås j20.
Sätter 300 spänn på Renskötar-vinst.
Bara lite snålare, 200 kr.
Ger ändå obegripliga 1,73 ggr pengarna.
5-1!
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
De borde få cykla dit och livnära sig på ormar under tiden.Staten skrev:10 timmar och 40 minuter resa (enl. google maps). Tar förmodligen längre med buss.Nummer19 skrev:Den största frågan är varför DIF flyger till Luleå?! Inte fan har dem förtjänat det.
Åk buss dit dagen innan så blir det dessutom billigare!
Fan vad glassigt våra spelare har det...
Man är väl dum i huvudet som kommer att betala för att se det absolut tråkigaste laget förnärvarande slå DIF ikväll. En mer garanterad damhockeymatch än kvällens "drabbning" finns nog inte.
Men, det är så sjukt viktiga poäng på spel och det är dessutom på något perverst sätt intressant att se detta skepp sakta sjunka.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
-
Låt mig gissa. DIF börjar starkt, leder med 3-0 efter första. I början av andra sjabblar Claesson bakom eget mål, smörpassar Enterfelt som gör 3-1, därefter snubblar Klubertanz på egen klubba och råkar sprätta in 3-2 i eget mål. Spelet faller ihop och Luleå vinner med 7-3.
-------
-------
- minalman
Bakgrunden till kedjorna är seatningen (3+2som alla vet) på det omtalade flyget. De här killarna ville sitta ihop, helt enkelt.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Inte den egna publiken dock:Caveman skrev:Jag såg att några tycker att DIF spelar tråkigare än tråk-Luleå... Det kan inte jag hålla med om, halva DIFs lag består ut av clowner, tror det är många som skrattar åt DIF när dom spelar.
http://www.youtube.com/watch?v=_vg7_gaVUd0
Sitter och är äcklad av mig själv när jag sitter och hoppas på att ajk spöar LHC.
Dags å dra och gråta i duschen...
Dags å dra och gråta i duschen...