Frölunda HC - Djurgårdens IF, 14/2 2012
Re: Frölunda HC - Djurgårdens IF, 14/2 2012
Ett fruktansvärt magplask. Det är dags för (och med dags menar jag DAGS I OKTOBER) att rannsaka laget och faktiskt ställa undan spelare som inte håller måttet. Ta bort dem. De ska inte spela i DIF Hockeys A-lag. Claesson och Kyle. Carlsson och Tjärnqvist jr. herrejösses... jag blöder invärtes. Av nån slags Stigmatiserad skam....
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Vi kommer fan inte ens in i zon på SEXTIO SEKUNDER. 60 jävla sekunder.
Förstår dom själva hur jävla dåliga dom är?
Avgå alla, som vanligt. Fyfan. Så förlorade man en dosa på det här också, ska sluta slå vad om Djurgårdens matcher, går ju bara åt helvete.
Förstår dom själva hur jävla dåliga dom är?
Avgå alla, som vanligt. Fyfan. Så förlorade man en dosa på det här också, ska sluta slå vad om Djurgårdens matcher, går ju bara åt helvete.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Frölunda HC - Djurgårdens IF, 14/2 2012
Jag skönjer en plan. Vi slinker in till kvartsfinalerna grovt underskattade och vinner fyra raka.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Nog för att det bara blev 2-1 men vi var inte ens nära och det är knappast en enskild spelares fel.DIFRobbex skrev:Vi tackar #14 för denna förlust. Hoppas du gjort din sista match för DIF.
Expert.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Du menar kvalserien va?minalman skrev:Jag skönjer en plan. Vi slinker in till kvartsfinalerna grovt underskattade och vinner fyra raka.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Tyler Plante eller vafan han heter är vår gateKeeper till Allsvenskan. Det är den planen jag ser. Wesslan kliver av efter en vidrig 11e-plats i serien. plante går in och tebowar DIF till Allsvenskan.
*Kräks i munnen lite*
*Kräks i munnen lite*
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
AIK gör 3-3 i slutminutrarna, som att skära sig i handleden med en smörkniv.
Jag är inte arg, och inte besviken.
Ja och fyra raka förluster också antar jag.BOMBOM BOUCHARD skrev:Du menar kvalserien va?minalman skrev:Jag skönjer en plan. Vi slinker in till kvartsfinalerna grovt underskattade och vinner fyra raka.
Järlans lag går bra.... AVGÅ någon jävla gång!
Haha medans Dif bara förlorar så tar dom andra bottenlagen poäng
Sån otrolig jävla dålig fart. Ingen energi alls, ingen glöd. Ingen som kämpar för skölden. Förutom #41.
Sparka alla i laget. Bygg om allt.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Är det Järlan som ska bygga?Bjurre skrev:Sparka alla i laget. Bygg om allt.
Han ska muras in i grunden på bygget.Caveman skrev:Är det Järlan som ska bygga?Bjurre skrev:Sparka alla i laget. Bygg om allt.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Nu väntar vi bara på Fimpens twitter-inlägg (vilken skojare).
Senast redigerad av Caveman den 2012-02-14 21:22:47, redigerad totalt 1 gånger.