Om Tolsa är med så hoppas jag att någon utmanar honom på en fight och att han accepterar. Allt annat vore närmast genant och helt ovärdigt allt som har med team spirit, rättvisa och hockey i största allmänhet att göra.
Var på första matchen som David Booth spelade med Panthers efter sin långa skada efter huvudtackling av Richards. Det tog bara några minuter så fick booth äntligen sin egna upprättelse:
Nu är inte ES = NHL, men fyfan vad skönt det var att lägga den gamla konflikten till handlingarna, för Panthers i allmänhet och Booth i synnerhet.
sensei skrev:Om Tolsa är med så hoppas jag att någon utmanar honom på en fight och att han accepterar. Allt annat vore närmast genant och helt ovärdigt allt som har med team spirit, rättvisa och hockey i största allmänhet att göra.
Var på första matchen som David Booth spelade med Panthers efter sin långa skada efter huvudtackling av Richards. Det tog bara några minuter så fick booth äntligen sin egna upprättelse:
Nu är inte ES = NHL, men fyfan vad skönt det var att lägga den gamla konflikten till handlingarna, för Panthers i allmänhet och Booth i synnerhet.
"Någon" får inte vara vem som helst. Denne "någon" får inte vika ned sig. Tolsa kan inte få vinna den fighten.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
minalman skrev:"Någon" får inte vara vem som helst. Denne "någon" får inte vika ned sig. Tolsa kan inte få vinna den fighten.
Hoppas dock att denna någon inte gör en Bertuzzi.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
minalman skrev:"Någon" får inte vara vem som helst. Denne "någon" får inte vika ned sig. Tolsa kan inte få vinna den fighten.
Hoppas dock att denna någon inte gör en Bertuzzi.
En ärlig fajt, öga mot öga, med kastade handskar. Inget överfall. Tolsa viker ner sig av skam!
Nu man skulle haft Lee Goren.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Får jag se Tolsa blöda ordentligt/bäras av isen på en bår så är jag nöjd. Då kan vi förlora matchen med 5-0 utan att jag blir arg.
Skrinnar dock Tolsa självmant av isen efter 60 minuter så är seger det enda acceptabla, även fast matchen är oerhört svår. Vi måste ta poäng, svårare än så är det inte.
Tänk er Brodin ist för Nordmark och Tolsa ist för Prestberg..
Matchens stora samtalsämne inträffade i andra perioden.
Robert Nordmark tog några skär framåt och tacklade Färjestads Pelle Prestberg i mittzon.
Det var isens största spelare (”jag brukar pendla mellan 98 och 102 kilo”) mot en av de minsta, 177 centimeter och 77 kilo Prestberg.
Resultatet kunde bara bli ett och ett otäckt krasande ljud spred sig upp på läktaren.
– Men det var en schyst tackling, säger Nordmark. Han hade pucken, spelade den ifrån sig och jag fullföljde tacklingen. Samtidigt tittade han ner isen och fick min axel i ansiktshöjd.