Frölunda HC - Djurgårdens IF, 14/2 2012

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
HockeyHovet

Re: Frölunda HC - Djurgårdens IF, 14/2 2012

Inlägg av HockeyHovet »

Djurgården Hockey, snart i en kvalserie nära dig!!
Alltid när laget har en chans att klättra i tabellen så fuckar laget upp sig!!

Avgå ALLA utom Zabel!
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Inlägg av Jim Morrison »

Fan vad trist ändå.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Användarvisningsbild
BOMBOM BOUCHARD
Tipsmästare 2010/11
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av BOMBOM BOUCHARD »

Claesson har varit dålig från dag 1. Har aldrig gillat killen. Men både Hardy och Zabel verkar se saken annorlunda.

Skrämmande. Han gav bort första 2 målen i förlusten mot Aik och nu detta. Suck...
Hur många chanser ska han få? Lika många som Oskar Eklund?

Vi måste vara enda klubben som låter dåliga juniorbackar få ca 3 år på sig att spela in sig i Elitserien.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Användarvisningsbild
ken1968

Inlägg av ken1968 »

lajjnus skrev:Bra Claesson. Nu har du både senap och ketchup på korven, ska du ha bostongurka också? Jävla sopa.
Om jag inte minns fel så är det räksallad han vill ha, så bostongurka stämmer nog inte.Nej lite J20 för cleasson skulle nog inte skada så killen hänger med och inte förstör självförtoendet helt när han inte hänger med i elitserietempot
Djurgårn
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Djurgårn »

Jag orkar inte med det här längre. Det här laget är så fantastiskt dåligt..
Användarvisningsbild
SkönaDjurgårn

Inlägg av SkönaDjurgårn »

Och Tolsa mår bra, kul för honom. Det fattade man ju redan för en månad sen, jävla pu**ies.
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

Bänka Claesson nu. Han är inte back. Han är en jävla kon.

Att det klivit in sirap i laget är uppenbart. Vi ska inte förringa fiskrensets insats men det är ojämnt idag. Kan det vara M Carlsson & Co som skiter ner oss?

Hur som helst. Detta duger inte. Vi hade jämnhet i början. Fart och initiativ. I P2 suger vi hästk*k och våra sämre spelare spelar sämre än vanligt?

Jävlar.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
jensa85

Inlägg av jensa85 »

Tolsa har gjort mål. Frölunda leker med oss. Vi är utspelade och fullständigt chanslösa.

Ska vi chansa på att absolut inga känslor eller aggressioner kommer att yttra sig från någon DIF spelare överhuvudtaget i tredje?

"Äh det är 9 matcher kvar, det är lugnt" tror jag samtliga spelare i laget tänker ungefär...
Jockmaniac

Inlägg av Jockmaniac »

Läspgullet Claesson sätter verkligen nivån. Seriöst vilket skämt till hockeyspelare! Får ta på sig båda målen. Ta ditt underbett o dra åt helvete!

Men visst är det skönt att se vilken skillnad på spelet det har blivit. Mycket mer energi och en helt annan jävlar anamma. Undrar om det här kommer räcka till guld? Vi slog ju ett halvtaskigt Brynäs som väntade in uppehållet, det måste ju betyda någonting...

Fyfan vad jag skäms och allting ska återigen lastas på Järlan. Det här HCZ-gänget är ett hån mot Elitserien. En kärring med löständer skulle bidra mer än fettot Tjärnqvist(båda bröderna), Claesson är inte ens en hockeyspelare, fattas bara en jävla röd nästa så har du hittat dit karriärval. Nilson är lika intressant som Antikrundan och Ottosson tekar som en jävla femåring på crack.

Zibbe, Carlsson, Gustafsson och Norman är de enda som visar ryggrad. Ni andra äcklar mig!

SUNDSVALL HOCKEY HÄR KOMMER DJURGÅRN

(Så har man lämnat tvn och njuter av det)
Senast redigerad av Jockmaniac den 2012-02-14 20:23:41, redigerad totalt 1 gånger.
100% DJURGÅRDSJ***L
Användarvisningsbild
Enbom

Inlägg av Enbom »

Bild
Användarvisningsbild
SirDIFalot
Säsongskort: Ja

Inlägg av SirDIFalot »

Magnutz skrev:Förbannade jävla skit. Jävla satans helvete.

Så sjukt dåligt av våra backar att låta Tolsa stå därhan står. Hur fan tänker de där? Jag kräks. Det är ju sånt de MÅSTE FÅ ORDNING PÅ!!! Förbannat. Nu är jag förbannad för första gången sedan september 2011. DET SKA INTE FÅ STÅ FIENDESPELARE FRITT FRAMFÖR WESSLAU! Det vet ju för fan en 7åring. FAN FAN FAN FAN!!!
Det är väl ändå rätt svårt att kräva fri sikt för Wesslau i PP? Då får man som supporter köpa att det blir en del gubbar framför mål.
Expert.
Användarvisningsbild
Datsyuk_13

Inlägg av Datsyuk_13 »

Faktum kvarstår att vi ännu inte har skapat EN ENDA riktigt het målchans i matchen.

Uselt. På alla sätt och vis.
"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård
DIFRobbex

Inlägg av DIFRobbex »

Vill aldrig mer se sopan claesson i DIF igen. Han är så fruktansvärt värdelös. Ger bort mål på mål varje match. Hade hellre haft kvar bombom än claesson.
Användarvisningsbild
Kentta

Inlägg av Kentta »

Kom på nu hur jävla lugnt och skönt man hade det under landslagsuppehållet, och man slapp tänka på det här jävla skämtet till ishockeylag. Åh fyfan dra åt helvete hela bunten.

"När vi väl kommer in i zon så gör vi det vi ska" Ah tjena, spelar runt den längs sarghörnet eller?
Jockmaniac

Inlägg av Jockmaniac »

SirDIFalot skrev:
Magnutz skrev:Förbannade jävla skit. Jävla satans helvete.

Så sjukt dåligt av våra backar att låta Tolsa stå därhan står. Hur fan tänker de där? Jag kräks. Det är ju sånt de MÅSTE FÅ ORDNING PÅ!!! Förbannat. Nu är jag förbannad för första gången sedan september 2011. DET SKA INTE FÅ STÅ FIENDESPELARE FRITT FRAMFÖR WESSLAU! Det vet ju för fan en 7åring. FAN FAN FAN FAN!!!
Det är väl ändå rätt svårt att kräva fri sikt för Wesslau i PP? Då får man som supporter köpa att det blir en del gubbar framför mål.
Det är Claesson som står brevid och håller handväska, ska man förvänta sig att han ska jobba så får man lägga en heroinpåse eller en ful jävla Jänkar-keps i potten... Lika jävla talanglös som alltid, usch försvinn!
100% DJURGÅRDSJ***L
Skriv svar