Ser ju inte ut att vara psykiskt närvarande utan alibi spelar hela tiden.Magnutz skrev:Klubertanz spelar hemskt dåligt inledningsvis. Står helt stilla, orkar inte få pucken ut ur zon. Kom igen nu Kyle för helvete.
Frölunda HC - Djurgårdens IF, 14/2 2012
- Frasse
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Frölunda HC - Djurgårdens IF, 14/2 2012
Mesta Mästarna är här, Djurgårdens IF
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
Bra positionsspel i EQ när vi kliver in i anfallszonen. Ser riktigt bra ut det styrspelet! Inte panikartat utan planenligt. Mera!
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Precis. Uppträder förvirrat. Mycket märkligt.Frasse skrev:Ser ju inte ut att vara psykiskt närvarande utan alibi spelar hela tiden.Magnutz skrev:Klubertanz spelar hemskt dåligt inledningsvis. Står helt stilla, orkar inte få pucken ut ur zon. Kom igen nu Kyle för helvete.
Drömmer jag eller åker Tjärna Jr skridskor?
Hyffsat so far.. inte bra, inte dåligt! Vi står iallafall upp och försöker komma in med fart så det finns ju onekligen hopp. Sen är det som vanligt att vi har våra moments när försvaret ser ut som dagisbarn, men bara hålla tummarna att det inte blir så många sådana sekvenser idag. Vi måååste lixom vinna, finns inga alternativ!
Tyvärr får man bara se denna period sen ska man ut och försöka vara kärvänlig med kvinnan, lagom avslappnad man kommer känna sig när man sitter där och gullar samt vet att vi spelar en match på liv och död samtidigt!
Kämpa DIF!
Tyvärr får man bara se denna period sen ska man ut och försöka vara kärvänlig med kvinnan, lagom avslappnad man kommer känna sig när man sitter där och gullar samt vet att vi spelar en match på liv och död samtidigt!

Kämpa DIF!
Almtorp ser riiktigt jävla seg ut. Carlsson, Tjärna jr, Ölvestad och Zibbe har börjat bra.
Fan va jobbig trumma och "clappers" de har. Har stängt av ljudet nu.
Dom flesta resultaten går våran väg. KÄMPA SAIK!
Zabel har varit mer aktiv de första 15 minuterna av denna match än vad föregående mäktade med under 30+ omgångar.
Zabel gör det rätta. Prata med spelarna. Visa att det är på riktigt. Visa att du bryr dig! G R Y M T!!
Zabel gör det rätta. Prata med spelarna. Visa att det är på riktigt. Visa att du bryr dig! G R Y M T!!
Samba-Djurgårn!
Tog den i stolpen den där skitpucken?
Saik viker ner sig som vanligt.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Frölunda HC - Djurgårdens IF, 14/2 2012
Ser ju inte alltför risigt ut. Frölunda har ju ett topnotch anfallsspel så att dom får målchanser är inte så konstigt.
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Visst, han har en annan ledarstil. Det enda som till sist spelar någon som hellst roll är om han kan ta mer poäng än Hardy.Magnutz skrev:Zabel har varit mer aktiv de första 15 minuterna av denna match än vad föregående mäktade med under 30+ omgångar.
Med detta försvarar jag inte Hardy på något sätt. Men innan jag faller in i hyllningskören av Zabel vill jag ha resultat.
Exempelvis hade Pelle Bäckman ett jäkla driv i avbytarbåset, liksom Wikegård.
Pelle Mårts är oerhört lugn.
För mig är det hur många vinster man tar som avgör hur lyckad man är, inte hur mycket man snackar.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
- Jim Morrison
Skillnad på att vara lugn och apatisk...BOMBOM BOUCHARD skrev:Visst, han har en annan ledarstil. Det enda som till sist spelar någon som hellst roll är om han kan ta mer poäng än Hardy.Magnutz skrev:Zabel har varit mer aktiv de första 15 minuterna av denna match än vad föregående mäktade med under 30+ omgångar.
Med detta försvarar jag inte Hardy på något sätt. Men innan jag faller in i hyllningskören av Zabel vill jag ha resultat.
Exempelvis hade Pelle Bäckman ett jäkla driv i avbytarbåset, liksom Wikegård.
Pelle Mårts är oerhört lugn.
För mig är det hur många vinster man tar som avgör hur lyckad man är, inte hur mycket man snackar.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.