Landeskog hade dock 31 matcher och 21 poäng i J20 när han fick chansen som 16-åring.Jim Morrison skrev:Vill se Liljendahl få en chans. Som Landeskog förut.
Lijendahl har 3 matcher och noll poäng i J20.
Landeskog hade dock 31 matcher och 21 poäng i J20 när han fick chansen som 16-åring.Jim Morrison skrev:Vill se Liljendahl få en chans. Som Landeskog förut.
Tycker personligen att det är ruggigt svårt att göra bedömningar såhär. Landeskog spelade winge medan Liljendahl är rätt utpräglad centertyp som inte alls gör sig lika bra på kanten.SirDIFalot skrev:Landeskog hade dock 31 matcher och 21 poäng i J20 när han fick chansen som 16-åring.Jim Morrison skrev:Vill se Liljendahl få en chans. Som Landeskog förut.
Lijendahl har 3 matcher och noll poäng i J20.
Whaaaat?android skrev:Fel på Printz nu då?
Nej det gör dom inte.Mattias_87 skrev:Snälla ni skojar?
android skrev:Jadu, Wennberg har ju suttit med förut, så troligen ligger han rätt nära. Saknar man en center skulle jag vilja testa Liljendahl annars. Har fysiken och mognaden i spelet. Dock jävligt ung (-95).-daniel- skrev:Hade naturligtvis sagt samma sak under hela säsongen...men i det här läget vi är i nu (och jag tyckte faktiskt Carlsson var något bättre än tidigare i senaste matchen, skymtade en liten strimma av hopp för en "nytändning" under nya tränaren) med alla dessa andra skador så känns det sådär lagom bra..
Det saknas åt helvete för många för att vi skall kunna hota HV och Brynäs om poäng. Vilka fler juniorer kan vara på lut att få lufta vingarna? Blomstrand och Weigel kör väl i dag. Sen då?
Annars vette katten. Rasmus Holmén skulle jag sagt innan säsongen, men han har inte övertygat.
Sebastian Persson hade nog inte gjort bort sig heller.
Kanske. Kan han spela samma spel i A-laget som i J18 och J20 så alla dagar i veckan. Tror dock att han väger lite för tunt för att få ut det på seniornivå i dagsläget.Mårten_ skrev:android skrev:Jadu, Wennberg har ju suttit med förut, så troligen ligger han rätt nära. Saknar man en center skulle jag vilja testa Liljendahl annars. Har fysiken och mognaden i spelet. Dock jävligt ung (-95).-daniel- skrev:Hade naturligtvis sagt samma sak under hela säsongen...men i det här läget vi är i nu (och jag tyckte faktiskt Carlsson var något bättre än tidigare i senaste matchen, skymtade en liten strimma av hopp för en "nytändning" under nya tränaren) med alla dessa andra skador så känns det sådär lagom bra..
Det saknas åt helvete för många för att vi skall kunna hota HV och Brynäs om poäng. Vilka fler juniorer kan vara på lut att få lufta vingarna? Blomstrand och Weigel kör väl i dag. Sen då?
Annars vette katten. Rasmus Holmén skulle jag sagt innan säsongen, men han har inte övertygat.
Sebastian Persson hade nog inte gjort bort sig heller.
henrik nyberg kanske? passar bra i en fjärdekedja.
Herre min jävla gud.Stulle skrev:Japp kom upp på twitter nyss. Dom kallar upp Alexander Falk istället.
Honken är en slö loser. Hade han haft ont i ryggen så hade han inte spelat.PutteDIF skrev:Angående Holmqvist, är det bara jag som tror att han fortfarande har rätt stora problem med ryggen och egentligen inte borde spela? Jag känner igen hans rörelsemönster på isen från när jag själv hade ryggskott och försökte ta mig fram i tunnelbanan under rusningstrafik.
Trots alla sågningar av honom så tror jag att han faktiskt kämpar på väldigt mycket.
Mäklaren skrev:Honken är en slö loser. Hade han haft ont i ryggen så hade han inte spelat.PutteDIF skrev:Angående Holmqvist, är det bara jag som tror att han fortfarande har rätt stora problem med ryggen och egentligen inte borde spela? Jag känner igen hans rörelsemönster på isen från när jag själv hade ryggskott och försökte ta mig fram i tunnelbanan under rusningstrafik.
Trots alla sågningar av honom så tror jag att han faktiskt kämpar på väldigt mycket.
Han har problem med ryggen, det vet jag! Därav att han är slö i närkamper bla.PutteDIF skrev:Angående Holmqvist, är det bara jag som tror att han fortfarande har rätt stora problem med ryggen och egentligen inte borde spela? Jag känner igen hans rörelsemönster på isen från när jag själv hade ryggskott och försökte ta mig fram i tunnelbanan under rusningstrafik.