Problemet som vi har är att vi inte har 2 kedjor som producerar. Utvecklingen av våra unga spelar har stått helt still. Vi öser in spelar i A-Laget från J20 med bra potential och som är bra spelare sen bara har dom tvärstannat. Där tror jag det kan vara sjukt bra att Zabel kommer in, titta bara på Brodin som helt plötsligt spelar som han ska.
Sen ligger det ju en jävla press på första kedjan i och med att dom varit dom enda som gjort mål typ.
Rent krasst tycker jag faktiskt att man inför säsongen hade en ruskigt bra och potentiell trupp förutom just Almtorp och Carlsson. Inget illa om dom om det hade varit så att dom skulle gå in som 3/4-linespelare men nu kommer dom in som andralinespelare och skall producera...
Problemet e tror jag att i och med att vi inte haft 2 kedjor som producerar så blir det helt plötsligt en jävla press på dom nya unga som istället för att dras med av bara farten istället så låser det sig istället och det blir en jävla krampaktighet som det är just nu.
Hela laget lyser av total brist på självförtroende. Hoppas verkligen att Zabel kan få ändring på det. men fyfan vår skadesituation just nu är ju skrämmande. Har aldrig sett fram så mkt mot ett uppehåll som nu... Fasar inför lördagen