Välkommen Mattias Carlsson!
-
Re: Välkommen Mattias Carlsson!
Optimismen kring Carlsson hade man inget för. Han visade sig vara en särdeles usel spelare.
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Re: Välkommen Mattias Carlsson!
Fruktansvärt som i "fruktansvärt dåligt" obv, hur kunde vi tolka så fel?!maag--80 skrev:Lite intressant att Almtorp säger i intervjun, att Mattias har en fruktansvärt handledsskott..
Det ser jag fram emot.

- antti-pekka
- Medlem: Ja, ständig medlem
Kanske får vi se handledsskottet när han är med i matcherna? Sällan har en spelare försvunnit i matcherna så som Carlsson gör. Med en annan coach kanske han kommer mer till sin rätt och då kanske han även kan visa upp några av de kvaliteter som han trots allt har haft tidigare.SkönaDjurgårn skrev:Fruktansvärt som i "fruktansvärt dåligt" obv, hur kunde vi tolka så fel?!maag--80 skrev:Lite intressant att Almtorp säger i intervjun, att Mattias har en fruktansvärt handledsskott..
Det ser jag fram emot.
- SkönaDjurgårn
Re: Re: Re: Välkommen Mattias Carlsson!
Vi får leva på hoppet!antti-pekka skrev:Kanske får vi se handledsskottet när han är med i matcherna? Sällan har en spelare försvunnit i matcherna så som Carlsson gör. Med en annan coach kanske han kommer mer till sin rätt och då kanske han även kan visa upp några av de kvaliteter som han trots allt har haft tidigare.SkönaDjurgårn skrev:Fruktansvärt som i "fruktansvärt dåligt" obv, hur kunde vi tolka så fel?!maag--80 skrev:Lite intressant att Almtorp säger i intervjun, att Mattias har en fruktansvärt handledsskott..
Det ser jag fram emot.
- -daniel-
- Säsongskort: Ja
Tycker inte ens han försvinner, han är liksom aldrig ens med...vet att jag redan på försäsongen reagerade på att han såg så jävla vilsen ut, och det är precis samma fortfarande; Vilsen, rädd och bortkommen. Sammanfattar nog min syn på karln i DIF.antti-pekka skrev:Kanske får vi se handledsskottet när han är med i matcherna? Sällan har en spelare försvunnit i matcherna så som Carlsson gör. Med en annan coach kanske han kommer mer till sin rätt och då kanske han även kan visa upp några av de kvaliteter som han trots allt har haft tidigare.SkönaDjurgårn skrev:Fruktansvärt som i "fruktansvärt dåligt" obv, hur kunde vi tolka så fel?!maag--80 skrev:Lite intressant att Almtorp säger i intervjun, att Mattias har en fruktansvärt handledsskott..
Det ser jag fram emot.

Välkommen Mattias Carlsson!
Känns på något sett bevisat att målskyttar göre sig icke besvär i DIF med Hardys spelsystem. Visst kanske ,
Carlsson hade en lottosäsong i SSK men sån formsvacka kan man inte få. Vi såg Widing förra säsongen och Carlsson denna. Om han går till ett annat lag så kommer han säkerligen stänka in 10 baljor på första 20 matcherna nästa säsong
Carlsson hade en lottosäsong i SSK men sån formsvacka kan man inte få. Vi såg Widing förra säsongen och Carlsson denna. Om han går till ett annat lag så kommer han säkerligen stänka in 10 baljor på första 20 matcherna nästa säsong

New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
Re: Välkommen Mattias Carlsson!
Mjoe, fast Widing har ju inte varit bättre i ett högpresterande Brynäs heller.seppuko skrev:Känns på något sett bevisat att målskyttar göre sig icke besvär i DIF med Hardys spelsystem. Visst kanske ,
Ganska klockren sammanfattning av säsongen måste jag säga. Skriven i april.odburt skrev:Tycker att det stinker fiasko om DIF anno 11/12 - var är stjärnorna? Vem ska leda laget? Blir det bara ett enda brunkande och gnuggande i sarghörnen, ett mediokert powerplay och halvrisiga backar?!
Ska man ha hockeyglädjen i behåll nästa säsong blir det till att orka upp på morgonarna och kolla Sharks..
Haha, ja otroligt träffsäkert.Henkos skrev:Ganska klockren sammanfattning av säsongen måste jag säga. Skriven i april.odburt skrev:Tycker att det stinker fiasko om DIF anno 11/12 - var är stjärnorna? Vem ska leda laget? Blir det bara ett enda brunkande och gnuggande i sarghörnen, ett mediokert powerplay och halvrisiga backar?!
Ska man ha hockeyglädjen i behåll nästa säsong blir det till att orka upp på morgonarna och kolla Sharks..
MC har faktiskt ett jävulskt handledskott vilket man kan se på värmningarna. Men det har tyvärr inte kommit till så mycket nytta under match.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel