Brynäs IF - Djurgårdens IF. 10/1 2012.
Re: Brynäs IF - Djurgårdens IF. 10/1 2012.
In med Bom-Bom och ut med Gustafsson, snälla.
Aha, bom bom har bänkats - ja det var inte en dag för sent. I dag borde han dock få sällskap av halva laget. En halvt jetlaggad Mika är bäst i laget.
Lite kuriosa så här inför tredjepeioden.
Vårat stjärnförvärv Mattias Carlsson som sitter med ett fett tvåårskontrakt har varit inne på......trumvirvel.........
8 MÅL FRAMÅT UNDER HELA SÄSONGEN!!!!
Denna fantastiska bedrift har han stått för trots att han bara fått lira 15 minuter/match.
DET är inte illa.
Vårat stjärnförvärv Mattias Carlsson som sitter med ett fett tvåårskontrakt har varit inne på......trumvirvel.........
Denna fantastiska bedrift har han stått för trots att han bara fått lira 15 minuter/match.
DET är inte illa.
- Lee Harvey Oswald
Agree.Mäklaren skrev:Claesson är ett skämt. Tycker han var lika bedrövlig stora delar av JVM. Det drälls med pucken och han ger bort den hela tiden. Skandalöst dålig.
Såg inte mycket av JVM, men det jag såg var precis som i DIF.
Dåligt omdöme, långsam, hög felprocent, spelmässigt rent ut sagt korkad
Mmh, önske-tisdag.....& på hovet går solna mot 3 säkra
Men kul för Cehlin att göra ett riktigt snyggt mål!
Plocka fram inställningen från Saik senast i sista 20min så har vi aif poängchans här.
Finns en liten chans att Bif bara ska bevaka i 3:e, då kommer vi åtminstone ett skenbart övertag
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Levererat hyfsat i Elitserien i 1 säsong och Järlan tror att han är en oslipad diamant, han är snarare som en uddlös blyertspenna.jensa85 skrev:Lite kuriosa så här inför tredjepeioden.
DET är inte illa.
Kan det vara så att Järlan värvat från SSK för han inte orkar åka längre bort och scouta?
Alltid oavsett - förevigt Djurgården.
Jag slits mellan två mindsets.
1. Jag tycker vi är dåliga som fan och skäms. Vill nästan inte att vi ska vinna/komma till slutspel,
2. Varje poäng är viktig - jag vill att vi ska vinna - och kommer vi till slutspel kan vad som helst hända.
Känns märkligt. Jag blir både nervös och inte nervös. Liksom. Oxymorons.se.
1. Jag tycker vi är dåliga som fan och skäms. Vill nästan inte att vi ska vinna/komma till slutspel,
2. Varje poäng är viktig - jag vill att vi ska vinna - och kommer vi till slutspel kan vad som helst hända.
Känns märkligt. Jag blir både nervös och inte nervös. Liksom. Oxymorons.se.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
-
- Säsongskort: Ja
gå och lägg dig FFpulverapa skrev:In med Bom-Bom och ut med Gustafsson, snälla.
Ölvestad är lika snabb på rören idag som jag... Hur fan är det möjligt?
Gissar att hans +/- bara är olycksfall i arbetet då...Lee Harvey Oswald skrev:Agree.Mäklaren skrev:Claesson är ett skämt. Tycker han var lika bedrövlig stora delar av JVM. Det drälls med pucken och han ger bort den hela tiden. Skandalöst dålig.
Plocka fram inställningen från Saik senast i sista 20min så har vi aif poängchans här.
Finns en liten chans att Bif bara ska bevaka i 3:e, då kommer vi åtminstone ett skenbart övertag
Honken bedrövlig, Kyle bedrövlig, Erik bedrövlig, Bombom bedrövlig.
Har vi inte någon som har ansvar över dessa herrar?
Har vi inte någon som har ansvar över dessa herrar?
Det är en berg-och-dalbana att följa Vårt lag. Ajaj... 

Titta på matcherna istället för plus/minus-statistiken.Fubar skrev:Gissar att hans +/- bara är olycksfall i arbetet då...Lee Harvey Oswald skrev:Agree.Mäklaren skrev:Claesson är ett skämt. Tycker han var lika bedrövlig stora delar av JVM. Det drälls med pucken och han ger bort den hela tiden. Skandalöst dålig.
Säger så här: Ragge hade minus 12 säsongen 08/09. Trots att han troligtvis stod för den bästa backinsatsen i DIF:s historia.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
- Lee Harvey Oswald
Haha, vilka sköna backar vi har...
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Hahaha Printzens Sedin-vallning i buren fick mig att skratta högt! 

Re: Re: Brynäs IF - Djurgårdens IF. 10/1 2012.
Ja, passningar på bladet var visst optional vid beställning av backkvalle.Lee Harvey Oswald skrev:Haha, vilka sköna backar vi har...