Brynäs IF - Djurgårdens IF. 10/1 2012.
Re: Brynäs IF - Djurgårdens IF. 10/1 2012.
Den där JÄVLA Gustafsson.
Re: Re: Brynäs IF - Djurgårdens IF. 10/1 2012.
Magnutz skrev:Nästa 3 behöver vi.kaminor skrev:Glasklart att vi MÅSTE ha nästa mål.

Ja, och vi behöver nästa för att kunna få de två nästföljande.
Brynäs IF - Djurgårdens IF. 10/1 2012.
Sömnigt spel, sömnig arena och det kan visserligen bero på två nätter med för lite shut-eye men jag somnade bokstavligt talat i första. Har aldrig hänt förut och hoppas aldrig det händer igen.
Ser inte bra ut..
Vem fan drar på All by myself i pausen på en hockeymatch?!
Ser inte bra ut..
Är det nu jag ska säga att alla är överbetalda sopor som förstör min förening?
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Måste utnämna det här till den mest frustrerande säsongen de senaste 25 åren och jag skojar inte. Hatar att se dessa hjärtelösa sopor snubbla omkring där ute. Fy faaan...
- Lee Harvey Oswald
Pinsam klasskillnad, vi är 7:a på varje puck, om ens det...
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Samme banjospelare som drar på "Du käre lille snickerbo..." Vid utvisningarna.JohanPez skrev:Sömnigt spel, sömnig arena och det kan visserligen bero på två nätter med för lite shut-eye men jag somnade bokstavligt talat i första. Har aldrig hänt förut och hoppas aldrig det händer igen.
Ser inte bra ut..
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Föregående säsong går inte av för hackor heller.SkönaDjurgårn skrev:Måste utnämna det här till den mest frustrerande säsongen de senaste 25 åren och jag skojar inte. Hatar att se dessa hjärtelösa sopor snubbla omkring där ute. Fy faaan...

– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
- SkönaDjurgårn
Ska personligen åka till Östervåla eller Uppsala eller vad faaan det är och operera in en jävla robotaxel på Ragge...
Brynäs får ju för fan åka hur dom vill genom mittzon.
Varför kan dom inte lira så här på hemmaplan? Då skulle dom nog få höra det också.
Varför kan dom inte lira så här på hemmaplan? Då skulle dom nog få höra det också.
- SkönaDjurgårn
Håller med, den kommer tvåa!BOMBOM BOUCHARD skrev:Föregående säsong går inte av för hackor heller.SkönaDjurgårn skrev:Måste utnämna det här till den mest frustrerande säsongen de senaste 25 åren och jag skojar inte. Hatar att se dessa hjärtelösa sopor snubbla omkring där ute. Fy faaan...
- SkönaDjurgårn
Re: Re: Re: Brynäs IF - Djurgårdens IF. 10/1 2012.
Edit: konstigt, för säsongen innan den var otroligt rolig. Den är nog den bästa någonsin, bättre än guld och allting av någon anledning. Den var speciell.SkönaDjurgårn skrev:Håller med, den kommer tvåa!BOMBOM BOUCHARD skrev:Föregående säsong går inte av för hackor heller.SkönaDjurgårn skrev:Måste utnämna det här till den mest frustrerande säsongen de senaste 25 åren och jag skojar inte. Hatar att se dessa hjärtelösa sopor snubbla omkring där ute. Fy faaan...
Dvs. 3-0.Magnutz skrev:Nu pp.
- super djurgårn
Ännu en magisk match från härliga Djurgårn