SkönaDjurgårn skrev:Inget gruff, ingen fight, ingenting.
Tänkte på det med.
Fi**an Kilström crosscheckar JImmie bakifrån och får helt lugnt och stilla åka o sätta sig i utv.båset.
Vet inte vad jag gjort av min frustration vid 0-3 underläge mot Luleå i slutskedet men inte fan hade jag bara åkt och bytt i ett sådant läge. SÄNK fanskapet, visa att ni är förbannade, gör NÅGOT iaf.
Tycker det är smart att inte ta en fight i det läger, varför lixom. DIF gjorde en bra första perre men Luleå har en bra defensiv och vart sjukt effektiva. Ridå
Acke83 skrev:Tycker det är smart att inte ta en fight i det läger, varför lixom. DIF gjorde en bra första perre men Luleå har en bra defensiv och vart sjukt effektiva. Ridå
Sista matchen jag tänker se iår
Haha, Hardy-mentaliteten har smittat av sig på fansen nu till och med.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Som sagt, om det mot förmodan blir slutspel för detta fuskbygge till lag så är det bara hoppas att vi inte ställs mot luleå.
Blir ingen festlig historia i så fall....
Pinsamt att DIF får en pojk som david router att framstå som en vägg.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Lee Harvey Oswald skrev:Som sagt, om det mot förmodan blir slutspel för detta fuskbygge till lag så är det bara hoppas att vi inte ställs mot luleå.
Blir ingen festlig historia i så fall....
Pinsamt att DIF får en pojk som david router att framstå som en vägg.
Hellre Luleå än Saik. Då lär vi bli rejält nedpissade.
Luleå gör inte lika många mål.
Vet inte om jag vill möta något lag på övre halvan alls. Möjligen att vi kan ta någon match mot FBK eller Bif.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Acke83 skrev:Tycker det är smart att inte ta en fight i det läger, varför lixom. DIF gjorde en bra första perre men Luleå har en bra defensiv och vart sjukt effektiva. Ridå
Sista matchen jag tänker se iår
Precis, vi ligger ju under, det är bara att ge upp...
Jag hade ärligt talat varit mer nöjd nu om laget gått bananas i sista perioden och fått nåt dussin avstängningar än att sitta här som ett fån och glo på en meningslös insats. Sjukt missnöjd.
Om vi endast orkar spela bra i ca 12 minuter per match finns det ju inte många lag att vinna mot.
0-0, 0-3, 0-0. Herregud.
Varför tar inte lagledningen timeout när det börjar rasa i andra perioden?! Det är ju helt ofattbart hur man inte gör allt för att bryta motståndarlagets tryck. Och, det är ju inte så att ett avbrott skulle rucka något i vårt spel som det nu såg ut i period 2.. för helvete Hardy. När båtjäveln gungar så att alla spyr eller trillar ur den måste Kaptenen ta befälet.