Några småreturer här och där och bacskott, men inga riktigt bra lägen.jensa85 skrev:Den som påstår att Djurgården har gjort en DÅLIG match och INTE skapat målchanser måste verkligen vara helt dum i huvudet.
Kunde och borde varit minst 2-2.
Djurgårdens IF - Luleå HF. 30/12, 2011.
Re: Djurgårdens IF - Luleå HF. 30/12, 2011.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
- Jim Morrison
Fan vad bra vi äääärrrrr. Vi är så jävla bra mot topplagen i ES

Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
INGEN JÄVEL I LAGET SKA FÅ FIRA NYÅR IMORGON
http://www.difhockey.se/truppen ...en skam för Djurgårdens IF för all framtid!
RIDÅ !!!!!!!!
Fy fan vad dåliga man kan vara..
Fy fan vad dåliga man kan vara..
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Klubertanz gick bort sig... igen.
Men håglösa jävla svin. Visa hjärta för fan!
- super djurgårn
MEN HERREMINJÄVLAGUD VAD DÅLIGT BOXPLAY.
SATAN I MIN JÄVLA GATA.
SATAN I MIN JÄVLA GATA.
Vi krigar bra och jävligt dåligt. Vid 0-2 är det ett enda långt skitbyte av 1a femman.
Sen måste Mario Kempe sluta TV-spela sig in i anfallszonen. Jag har tappat räkningen på hur många gånger han försöker snurra sig in i zonen - han kommer 1.5m in. Sen tar det stopp. varje jävla gång.
Nu gjorde visst lulee 0-3 och gardinen är nere. Det behöver man ingen jävla Saida för att fatta.
FAN! FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!
Sen måste Mario Kempe sluta TV-spela sig in i anfallszonen. Jag har tappat räkningen på hur många gånger han försöker snurra sig in i zonen - han kommer 1.5m in. Sen tar det stopp. varje jävla gång.
Nu gjorde visst lulee 0-3 och gardinen är nere. Det behöver man ingen jävla Saida för att fatta.
FAN! FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- Lee Harvey Oswald
5 luleå skott 3 mål.
Talande avslutning på ett jävla skitår 2011, kan inte den där kometen komma snart
Talande avslutning på ett jävla skitår 2011, kan inte den där kometen komma snart
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Herregud vilken klasskillnad det är mellan dessa lag. Extremt fin åkning av backen som tar in pucken, två bra passningar och två snabba skott av Abbot. Sådant som DIF inte klarar av helt enkelt.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
- SkönaDjurgårn
Boxplay med MT, Kyle och BomBom inne samtidigt? Skräll att det blev mål...
Tycker iofs vi har haft ett antal riktigt bra chanser i denna matchen.Mäklaren skrev:Några småreturer här och där och bacskott, men inga riktigt bra lägen.jensa85 skrev:Den som påstår att Djurgården har gjort en DÅLIG match och INTE skapat målchanser måste verkligen vara helt dum i huvudet.
Men nu är det godnatt så spelar mindre roll.
Jag TÅL INTE de inavlade jävla dräggen från Luleåååååå. Blir hel jävla tokig, skulle nästan vilja ta det så långt som att dom är minst jämsides med aik.
Bara inte ett lag som Luleå någonsin får vinna ett SM-Guld, då har tråkhockeyn vunnit.
Ridå!
Grabbarna kämpar och sliter. Tyvärr är det bara att inse att Luleå är ett fruktansvärt mycket bättre ishockeylag än oss atm.
Grabbarna kämpar och sliter. Tyvärr är det bara att inse att Luleå är ett fruktansvärt mycket bättre ishockeylag än oss atm.
Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett
- Jim Morrison
Luleå spelar som man ska mot Djurgården för att vinna. Skyll inte på dom, skyll på det patetiska gänget i röda tröjor istället.jensa85 skrev:Tycker iofs vi har haft ett antal riktigt bra chanser i denna matchen.Mäklaren skrev:Några småreturer här och där och bacskott, men inga riktigt bra lägen.jensa85 skrev:Den som påstår att Djurgården har gjort en DÅLIG match och INTE skapat målchanser måste verkligen vara helt dum i huvudet.
Men nu är det godnatt så spelar mindre roll.
Jag TÅL INTE de inavlade jävla dräggen från Luleåååååå. Blir hel jävla tokig, skulle nästan vilja ta det så långt som att dom är minst jämsides med aik.
Bara inte ett lag som Luleå någonsin får vinna ett SM-Guld, då har tråkhockeyn vunnit.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.