Säcken kompetent...
Jag tvivlar på Joijje!
Om Joijje är miljonär måste han ha ärvt pengarna! med hans pessimism är det omöjligt att tjäna pengar! Ge er nu!
Putte Carlsson en föredetting! (Se vad som hände med DIF Handboll) Hardy Nilsson (Vad gjorde han i tre kronor?) Mats Waltin (En av dom som värvade till vad vi är idag (David Longstaff,Andrei Ignatovich,Sergej Naumov,Jan Pardavy (woww)
Per Bäckman (AIKare kommentar överflödig)
Putte Carlsson en föredetting! (Se vad som hände med DIF Handboll) Hardy Nilsson (Vad gjorde han i tre kronor?) Mats Waltin (En av dom som värvade till vad vi är idag (David Longstaff,Andrei Ignatovich,Sergej Naumov,Jan Pardavy (woww)
Per Bäckman (AIKare kommentar överflödig)
Jepp. Ska skärpa till det, jag kanske har överdrivit för mycket. Tänkte bara hålla på till någon reagerade.Boråsaren skrev:Intressant att det svenska språket inte nått hudiksvall än..eller? Lär dig skriva bättre än en femåring för fan....Bautabröl skrev:jojje ä roli och förståndi han e egen företagare o miljonör ju har han sjelv sakt [/b]
Har själv häpnat över det sätt på vilket vissa skribenter skrivit och häpnat än mer över att ingen reagerat över detta, annat än undertecknad då.
Men jag vidhåller att 'Jojje' är jättejättejätte bra, och det tycker han själv också. Undrar just hur länge man kan underblåsa hans ego utan att han spricker?
Istället att prata om Jojje "hur rolig han är eller hur bra han är på att skriva" så kan du väl ändå hålla dig vid ämnet i den här tråden. Då menar jag dig Bautabröl.Bautabröl skrev:Jepp. Ska skärpa till det, jag kanske har överdrivit för mycket. Tänkte bara hålla på till någon reagerade.Boråsaren skrev:Intressant att det svenska språket inte nått hudiksvall än..eller? Lär dig skriva bättre än en femåring för fan....Bautabröl skrev:jojje ä roli och förståndi han e egen företagare o miljonör ju har han sjelv sakt [/b]
Har själv häpnat över det sätt på vilket vissa skribenter skrivit och häpnat än mer över att ingen reagerat över detta, annat än undertecknad då.
Men jag vidhåller att 'Jojje' är jättejättejätte bra, och det tycker han själv också. Undrar just hur länge man kan underblåsa hans ego utan att han spricker?
Tycker absolut Inte att Särkejärvi ska avgå redan. Det skulle inte vara så smart..
Vi är med er - överallt
Vi är med er - överallt
Vi är med er - överallt
Åhh åhh - Djurgår´n
Djurgårdens IF - Mesta Mästarna
1926 - 1950 - 1954 - 1955 - 1958 - 1959
1960 - 1961 - 1962 - 1963 - 1983 - 1989
1990 - 1991 - 2000 - 2001
Vi är med er - överallt
Vi är med er - överallt
Åhh åhh - Djurgår´n
Djurgårdens IF - Mesta Mästarna
1926 - 1950 - 1954 - 1955 - 1958 - 1959
1960 - 1961 - 1962 - 1963 - 1983 - 1989
1990 - 1991 - 2000 - 2001
Jag har en fråga till er som tycker laget underpresterar, vad förväntar ni er egentligen? Ni verkar inte ha någon som helst koll på våra förutsättningar och hur verkligeheten egentligen ser ut!
Nästan alla på det här forumet verkar tro att DIF ska vara med och slåss om platserna i toppen av tabellen. Visst, alla har ju sagt att vi har ett mycket bättre lag den här säsongen, och det har vi iofs!
Men vi hade faktsikt elitseriens SÄMSTA lag förra säsongen, konstigt nog lyckades vi hålla oss undan kvalserien ändå!
Nästan alla på det här forumet verkar tro att DIF ska vara med och slåss om platserna i toppen av tabellen. Visst, alla har ju sagt att vi har ett mycket bättre lag den här säsongen, och det har vi iofs!
Men vi hade faktsikt elitseriens SÄMSTA lag förra säsongen, konstigt nog lyckades vi hålla oss undan kvalserien ändå!
- Diffe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
Vad gör man om man har tippat DIF som 5:a (som t.ex. jag gjort)?Don_T skrev:Faktum är att de som anser att laget underpresterar är samma personer som tippade att DIF ska åka ur. Nu ligger vi på slutspelsplats och det är väl ändå att överprestera! De som ska klaga är ju de som tippat DIF på topp4!

Skämt åsido, en slutspelsplats måste alla djurgårdare vara nöjda med. Väl där kan det mesta hända, i år är huvudsaken bara att vi kommer dit!
Får vi igång bortaspelet och vissa spelare (Linkan, Thomas osv) så kan vi mycket väl knipa en fjärdeplats också.
Tror du missförstår. Jojje är en odrägligt uppblåst **** och om Ni inte förstår överdrifter så kan Ni inte ha något roligt liv.Jordan skrev:Istället att prata om Jojje "hur rolig han är eller hur bra han är på att skriva" så kan du väl ändå hålla dig vid ämnet i den här tråden. Då menar jag dig Bautabröl.
Bautabröl tackar för uppmärksamheten och avlägsnar sig från detta forum.
hardrocker35 skrev:Ni som gnäller på säcken och challe..
Ställ er själv i båset så får vi se hur duktiga ni är
Hahahah pinsamt att du ens vågar uttrycka dig så. De får LÖN för att stå där och ska därmed bevisa att de hör hemma i ett bås. Lönen de får är pengar som kommer till stor del från fansen, därför har vi fans rätt att uttrycka oss om hur föreningen styrs och vilka som står i båset.
Det vi klagar på är inte direkt tabellplaceringen utan snarast på det sätt som matcherna genomförs på. Man kan ju t ex börja fundera på varför vi väldigt ofta startar svagt och ännu oftare avslutar matcherna uselt. Det går inte längre att tala om tillfälligheter utan något måste göras och i detta fall är det tränarnas uppgift att se till att något händer.Don_T skrev:Faktum är att de som anser att laget underpresterar är samma personer som tippade att DIF ska åka ur. Nu ligger vi på slutspelsplats och det är väl ändå att överprestera! De som ska klaga är ju de som tippat DIF på topp4!
Sedan till den som kritiserade Putte. Denna man var med och byggde upp DIF hockey från ruinens brant och han var hjärnan bakom fotbollens metamorfos....
- Lee Harvey Oswald
Precis, & det var Putte som i radiostockholm i september månad på allvar tippade DIF som 2:a i Elitseriens sluttabell & förlust i 7:e avgörande finalmatchen mot FBK.Kall-El skrev:Det vi klagar på är inte direkt tabellplaceringen utan snarast på det sätt som matcherna genomförs på. Man kan ju t ex börja fundera på varför vi väldigt ofta startar svagt och ännu oftare avslutar matcherna uselt. Det går inte längre att tala om tillfälligheter utan något måste göras och i detta fall är det tränarnas uppgift att se till att något händer.Don_T skrev:Faktum är att de som anser att laget underpresterar är samma personer som tippade att DIF ska åka ur. Nu ligger vi på slutspelsplats och det är väl ändå att överprestera! De som ska klaga är ju de som tippat DIF på topp4!
Sedan till den som kritiserade Putte. Denna man var med och byggde upp DIF hockey från ruinens brant och han var hjärnan bakom fotbollens metamorfos....
Jodå, nog har farbror Putte koll på läget:)
Skandal med bänkningen av Umicevic idag!!! Han är lagets bästa spelare i första!!! Belöningen blir BÄNKEN!!! STARKT jobbat Säcken!!! Eller är det kanske Falk som är coach? Han spelar Första Boxplay - första Powerplay - snart får han ta målvaktsspaden också!?
Så mkt istid förtjänar ingen i dagens DIF!!
Är ett stort fan av Dragan sedan tiden i Södertälje.. Han är den största talangen som kommit ur föreningen.. Stämmer allt för den killen blir han omöjlig nästa år..
DIF är laget i mitt hjärta så nu jublar jag!!
DIF är laget i mitt hjärta så nu jublar jag!!
- Andy
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Jag vet inte om du noterat det, men Falken är en av våra mest stabila spelare. Han syns inte mycket, men han finns där och gör rätt saker. Dessutom är han en av Sveriges skickligaste spelare i Box-play. Tycker att han mer och mer börjar påminna om Challe på banan.Leif skrev:Skandal med bänkningen av Umicevic idag!!! Han är lagets bästa spelare i första!!! Belöningen blir BÄNKEN!!! STARKT jobbat Säcken!!! Eller är det kanske Falk som är coach? Han spelar Första Boxplay - första Powerplay - snart får han ta målvaktsspaden också!?
Jag minns hur mycket skit Challe fick här inne av alla så kallade experter. Själv blev jag idiotförklarad när jag framhöll att en spelare inte måste snitta 1-2 pinnar per match för att vara viktig för laget och att Challe var en bidragande orsak till lagets framgång. När han sedan försvann då fört insåg många vad han tillfört.
Jag vågar påstå att det är samma sak med Falken...