Klacktråden - allt som rör klacken och publiken i övrigt

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
SirDIFalot
Säsongskort: Ja

Re: Klacktråden - Järnkaminerna

Inlägg av SirDIFalot »

Raus skrev:Hahaha, JK haussar upp bortapremiären på en lerig åker i 2 minusgrader mot Elfsborg den 31 Mars, som är först om några månader. Inte en enda artikel eller hets om hockeyderbyt den 22a, som är några dagar bort.

Snälla säg mig, har JK någonsin haussat upp en bortapremiär i ishockey mer än ett fotbollsderby? Humor..

Aja, tänker inte älta det här något mer. Det är ju klart och tydligt att klyftan mellan JK och difhockey verkar växa för varje dag som går. tråkigt!
Det är för fan redan slutsålt bortsett från några ströplatser.

Och det är väl klart som fan att bortapremiären hetsas efter att spelschemat släppts?

Det är väl bättre att hetsa folk att köpa biljetter till något som det finns biljetter kvar till?
Expert.
Magnutz
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Magnutz »

SirDIFalot skrev:
Raus skrev:Hahaha, JK haussar upp bortapremiären på en lerig åker i 2 minusgrader mot Elfsborg den 31 Mars, som är först om några månader. Inte en enda artikel eller hets om hockeyderbyt den 22a, som är några dagar bort.

Snälla säg mig, har JK någonsin haussat upp en bortapremiär i ishockey mer än ett fotbollsderby? Humor..

Aja, tänker inte älta det här något mer. Det är ju klart och tydligt att klyftan mellan JK och difhockey verkar växa för varje dag som går. tråkigt!
Det är för fan redan slutsålt bortsett från några ströplatser.

Och det är väl klart som fan att bortapremiären hetsas efter att spelschemat släppts?

Det är väl bättre att hetsa folk att köpa biljetter till något som det finns biljetter kvar till?
Bild
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Användarvisningsbild
Raus

Inlägg av Raus »

Oj, haft en dålig dag? Med hetsa menade jag inte att få folk att köpa biljetter, utan att kanske få folk att försöka förbättra den horribla stämning vi haft hittills på matcherna. Har inte sett en enda "hetskrönika" än så länge.
Losing all hope was freedom.
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Raus skrev:Oj, haft en dålig dag? Med hetsa menade jag inte att få folk att köpa biljetter, utan att kanske få folk att försöka förbättra den horribla stämning vi haft hittills på matcherna. Har inte sett en enda "hetskrönika" än så länge.
En hetskrönika lämpar sig nog bättre 1-2 dagar före matchen. Det är fortfarande åtta dagar kvar.
Expert.
Användarvisningsbild
Daniel942

Inlägg av Daniel942 »

Frågan belyses här: http://www.jarnkaminerna.se/forum/viewt ... 342#p27342
DIF!
Användarvisningsbild
Salas

Inlägg av Salas »

Kul svar du fick på JKs forum Daniel, haha.
  • "Framför allt måste man sätta det i perspektiv. 2012 är SISTA ÅRET PÅ STADION någonsin, det måste prioriteras, det hoppas jag att alla kan förstå. Gör vi 2012 på fel sätt kan vi stå på en halvtom Stockholmsarena utan stämning 2013."
Det är nog mer troligt att Bin Laden uppstår från de döda, spränger den nya Stockholmsarenan och sedan övertalar SvFF om att godkänna Stadion igen som en arena i allsvenskan och som tack för kaffet får Nobels fredspris i belöning utdelat av självaste Geroge Bush, än att Djurgården Hockey undviker nedflyttning den här säsongen med tanke på hur usla vi är. Det enda som vi kommer få behålla i allsvenskan är spetsvärvningarna från SSK och Stupreplansgrabbarna, så en nedflyttning där vi får möta Bajens Fans känns väl i så fall mer aktuellt än att vi någonsin ska ta oss tillbaka.

Nä, jag vet inte vad jag ska säga riktigt om JKs pinsamma agerande. Jag har betalat mitt medlemskap, och dom mer eller mindre pissar på mig och alla ni andra som älskar hockeyn och inte gillar att se fotboll på en leråker i minusgrader. Att dom "inte har tid" att skriva en ynka artikel inför derbyt mot aik som ligger en vecka bort är det största jävla bullshitet som jag någonsin hört. Det behöver inte vara någon jävla krönika som blir belönad av någon kommitté som årets bästa krönika, utan jag vill bara se att dom åtminstone bryr sig lite i alla fall, vilket dom bevisligen inte gör.

Nä fy helvette, jag är så sjukt trött på det här. Orkar dom inte med Djurgården Hockey så är det fine för mig, men ge då för guds skull över ansvaret till någon/några som åtminstone bryr sig. Att dom sitter och tar åt sig beröm för att inte göra ett piss för att förbättra situationen är bara så sorgligt så att jag inte vet vad.
Viktory

Inlägg av Viktory »

Okej, ärligt talat nu Salas. Om du inte förstår varför sista året på Stadion (och det första på Stockholmsarenan) är det viktigaste året i JK:s och DIF Fotbolls historia så vet jag inte hur jag ska få dig att förstå någonting. Och ja, inte ens om hockeyn hamnar i kvalserien är det viktigare än sista året på Stadion. Du verkar ju verkligen hata fotboll och tycka att vi bara ska fokusera på hockey. Vi fokuserar på båda, men vi kan knappast blunda för om en stor majoritet av våra medlemmar snackar och hetsar inför fotbollssäsongen redan nu.

Och som du sett i annan tråd - vi jobbar fortfarande med hockeyn och det är över en vecka kvar till derby tre av fem denna säsong. Kommer upp grejer imorgon. Andas.
Användarvisningsbild
android

Klacktråden - Järnkaminerna

Inlägg av android »

Salas. Kan inte du göra en bild som jämför jks arbete gällande fotboll kontra ishockey. En Fasth vs wesslau bild?
Född till sportchef.
Magnutz

Re: Re: Klacktråden - Järnkaminerna

Inlägg av Magnutz »

android skrev:Salas. Kan inte du göra en bild som jämför jks arbete gällande fotboll kontra ishockey. En Fasth vs wesslau bild?
:lol:

Priceless
Användarvisningsbild
Salas

Inlägg av Salas »

Magnutz skrev:
android skrev:Salas. Kan inte du göra en bild som jämför jks arbete gällande fotboll kontra ishockey. En Fasth vs wesslau bild?

Priceless
Allt för att ni ska förstå!

Bild

Enjoy! :wink:
Magnutz

Re: Re: Klacktråden - Järnkaminerna

Inlägg av Magnutz »

Salas skrev:
Magnutz skrev:

Priceless
Allt för att ni ska förstå!

Bild

Enjoy! :wink:
Outstanding. ;)
Gneblon

Inlägg av Gneblon »

AVGÅ KLACKEN!!!

Pinsamt e bara förnamnet!
Mäklaren

Inlägg av Mäklaren »

Gneblon skrev:AVGÅ KLACKEN!!!

Instämmer. Som vanligt vinner gnaget klackmatchen.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Användarvisningsbild
Daniel942

Inlägg av Daniel942 »

Gneblon skrev:AVGÅ KLACKEN!!!

Stog du i klacken?
DIF!
Användarvisningsbild
Raus

Inlägg av Raus »

Skojar ni? Jag satt på långsidan och kan utan att vara färgad säga att vi vann odiskutabelt.
Mäklaren, hur känns det att aldrig kunna vara nöjd? Även om vi skulle utklassa AIK med 10-0 skulle du ha något att klaga på..
Senast redigerad av Raus den 2011-12-22 22:30:53, redigerad totalt 1 gånger.
Losing all hope was freedom.
Skriv svar