Kul svar du fick på JKs forum Daniel, haha.
- "Framför allt måste man sätta det i perspektiv. 2012 är SISTA ÅRET PÅ STADION någonsin, det måste prioriteras, det hoppas jag att alla kan förstå. Gör vi 2012 på fel sätt kan vi stå på en halvtom Stockholmsarena utan stämning 2013."
Det är nog mer troligt att Bin Laden uppstår från de döda, spränger den nya Stockholmsarenan och sedan övertalar SvFF om att godkänna Stadion igen som en arena i allsvenskan och som tack för kaffet får Nobels fredspris i belöning utdelat av självaste Geroge Bush, än att Djurgården Hockey undviker nedflyttning den här säsongen med tanke på hur usla vi är. Det enda som vi kommer få behålla i allsvenskan är spetsvärvningarna från SSK och Stupreplansgrabbarna, så en nedflyttning där vi får möta Bajens Fans känns väl i så fall mer aktuellt än att vi någonsin ska ta oss tillbaka.
Nä, jag vet inte vad jag ska säga riktigt om JKs pinsamma agerande. Jag har betalat mitt medlemskap, och dom mer eller mindre pissar på mig och alla ni andra som älskar hockeyn och inte gillar att se fotboll på en leråker i minusgrader. Att dom "inte har tid" att skriva en ynka artikel inför derbyt mot aik som ligger en vecka bort är det största jävla bullshitet som jag någonsin hört. Det behöver inte vara någon jävla krönika som blir belönad av någon kommitté som årets bästa krönika, utan jag vill bara se att dom åtminstone bryr sig lite i alla fall, vilket dom bevisligen inte gör.
Nä fy helvette, jag är så sjukt trött på det här. Orkar dom inte med Djurgården Hockey så är det fine för mig, men ge då för guds skull över ansvaret till någon/några som åtminstone bryr sig. Att dom sitter och tar åt sig beröm för att inte göra ett piss för att förbättra situationen är bara så sorgligt så att jag inte vet vad.