Djurgårdens IF - Brynäs IF. 7/12 2011.
- Jim Morrison
Re: Djurgårdens IF - Brynäs IF. 7/12 2011.
Fan, Josef, nu börjar du bli för bra för ditt eget bästa. Snart blir han medveten om det själv och då vet vi alla hur det kan gå

Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Hehe BomBOm kan va ganska schöön ibland...
undrar om muschen är allt dom ska raka på bombom i duschen
undrar om muschen är allt dom ska raka på bombom i duschen
Riktigt, riktigt skön seger. Bra DIF!
+ Rolig intervju med Boumedienne, som förövrigt återigen var mycket stabil.
+ Skönt med lite medstuds.
+ Skönt att Norman gick 1+1 och gör en riktigt bra match.
- Claesson var verkligen bedrövlig idag. En säkerhetsrisk i egen zon, varje gång.
- Carlsson är usel trots att han gör ett mål.
+ Skönt med lite medstuds.
+ Skönt att Norman gick 1+1 och gör en riktigt bra match.
- Claesson var verkligen bedrövlig idag. En säkerhetsrisk i egen zon, varje gång.
- Carlsson är usel trots att han gör ett mål.
Senast redigerad av kotten den 2011-12-07 21:25:55, redigerad totalt 1 gånger.
Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett
Förbannat skönt i alla fall! Tack för 3 pinnar!!! Tack för en övereffektiv första period!
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
De där jävla tröjorna..
Skön vinst, skönt med 5 mål, skönt att BomBom gör mål, skön dag!
Skön vinst, skönt med 5 mål, skönt att BomBom gör mål, skön dag!
Alltid oavsett.
jaha, då vann ingen DIF klockan idag då.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Härligt, det gick vägen. Oroade mig helt i onödan då.Capcash skrev:Äh, lugnt detta! Säger som Mr M, "var egentligen aldrig orolig!".... detta är home-free, bara korka upp whiskeyn och börja fira!BOMBOM BOUCHARD skrev:4-0 efter 10 min. Sedan lyckas vi naturligtvis göra match av det hela.
Varför är man inte förvånad?
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Ja, gör som jag. Var inte orolig. Känn ljuset och hoppet skina mot dig! *host*BOMBOM BOUCHARD skrev:Härligt, det gick vägen. Oroade mig helt i onödan då.Capcash skrev:Äh, lugnt detta! Säger som Mr M, "var egentligen aldrig orolig!".... detta är home-free, bara korka upp whiskeyn och börja fira!BOMBOM BOUCHARD skrev:4-0 efter 10 min. Sedan lyckas vi naturligtvis göra match av det hela.
Måste dock säga att jag varit lite skitnödig hela dan så... men det var då och nu är nu! 5-2 åh åh åh!!!
- -daniel-
- Säsongskort: Ja
Boumedienne har verkligen varit riktigt bra senaste matcherna, fortsätt så tack!
Otto? Herregud. Vad händer. Årtiondets formtopp.
+ annars till Svettberg i mål.
Otto? Herregud. Vad händer. Årtiondets formtopp.
+ annars till Svettberg i mål.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Ska bli, uppsöker snarast en bajamaja och hoppas på ett mirakel.Magnutz skrev:Ja, gör som jag. Var inte orolig. Känn ljuset och hoppet skina mot dig! *host*BOMBOM BOUCHARD skrev:Härligt, det gick vägen. Oroade mig helt i onödan då.Capcash skrev:Äh, lugnt detta! Säger som Mr M, "var egentligen aldrig orolig!".... detta är home-free, bara korka upp whiskeyn och börja fira!BOMBOM BOUCHARD skrev:4-0 efter 10 min. Sedan lyckas vi naturligtvis göra match av det hela.
Måste dock säga att jag varit lite skitnödig hela dan så... men det var då och nu är nu! 5-2 åh åh åh!!!
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Han som söker, skall finna!BOMBOM BOUCHARD skrev:Ska bli, uppsöker snarast en bajamaja och hoppas på ett mirakel.Magnutz skrev:Ja, gör som jag. Var inte orolig. Känn ljuset och hoppet skina mot dig! *host*BOMBOM BOUCHARD skrev:Härligt, det gick vägen. Oroade mig helt i onödan då.Capcash skrev:Äh, lugnt detta! Säger som Mr M, "var egentligen aldrig orolig!".... detta är home-free, bara korka upp whiskeyn och börja fira!BOMBOM BOUCHARD skrev:4-0 efter 10 min. Sedan lyckas vi naturligtvis göra match av det hela.
-
Jockmaniac
Jaa ni grabbar. Fan va skön seger och för en gångs skull har jag ingen hackkyckling. Undrar hur lång tid man behöver gå tillbaka för att hitta det?
Boumedienne bästa back igen.. Helt otroligt, vågar man lita på karln snart? Kyle spelar upp sig enormt och man såg att en hel del gamla takter sitter kvar. Wesslau är enorm, och bjuder på två världsklass-räddningar. Monsterplocken samt reflexräddningen med armen i tredje.
Riktigt bra jobbat och skönt att slippa torska mot den där snuskiga målvakten samt fettot Granström. Bidrar den äckliga dalfjanten ens överhuvudtaget i spelet. Grymt härligt att se Ölvestad vinka honom hej då, när Granström droppade handskarna
Nu väntar en omöjlig match uppe i mörkaste norrland och sen uppehåll. Usch!
Boumedienne bästa back igen.. Helt otroligt, vågar man lita på karln snart? Kyle spelar upp sig enormt och man såg att en hel del gamla takter sitter kvar. Wesslau är enorm, och bjuder på två världsklass-räddningar. Monsterplocken samt reflexräddningen med armen i tredje.
Riktigt bra jobbat och skönt att slippa torska mot den där snuskiga målvakten samt fettot Granström. Bidrar den äckliga dalfjanten ens överhuvudtaget i spelet. Grymt härligt att se Ölvestad vinka honom hej då, när Granström droppade handskarna
Nu väntar en omöjlig match uppe i mörkaste norrland och sen uppehåll. Usch!
100% DJURGÅRDSJ***L
- Lee Harvey Oswald
BIF visar inte upp sin bästa sida idag, det gör ingenting.
DIF var åtminstone med vid matchstart idag, då kan det ibland trilla in några oförtjänta puckar
Otto är sanslöst bra alltså.
Josef är....stabil (hallå, vad händer?!)
Norman såg oerhört pigg, alert & starkt ut
(vet Mäklaren kanske om han gått klart hos avvänjnings-kliniken nu?
)
Kyle är fortsatt otrygg & virrig, konstigt vore väl annat som han trasslat in sig denna säsong.
Men han är något bättre i denna match, ett fall framåt.
Snygg assist till 4-0.
Claesson däremot, vet inte vad vi ska göra med pojken.
Han lyckas nästan i varje byte göra nåt väldigt korkat eller bara onödigt svårt.
Är sjuuukt less på honom
DIF var åtminstone med vid matchstart idag, då kan det ibland trilla in några oförtjänta puckar
Otto är sanslöst bra alltså.
Josef är....stabil (hallå, vad händer?!)
Norman såg oerhört pigg, alert & starkt ut
(vet Mäklaren kanske om han gått klart hos avvänjnings-kliniken nu?
Kyle är fortsatt otrygg & virrig, konstigt vore väl annat som han trasslat in sig denna säsong.
Men han är något bättre i denna match, ett fall framåt.
Snygg assist till 4-0.
Claesson däremot, vet inte vad vi ska göra med pojken.
Han lyckas nästan i varje byte göra nåt väldigt korkat eller bara onödigt svårt.
Är sjuuukt less på honom
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
-
Metal Machine
Tycker vi spelade bra på ledningen för en gångs skull. PP är alldeles åt skogen för dåligt, som Wikegård skulle ha uttryckt det, men det är knappast någon nyhet.