Härligt, det gick vägen. Oroade mig helt i onödan då.Capcash skrev:Äh, lugnt detta! Säger som Mr M, "var egentligen aldrig orolig!".... detta är home-free, bara korka upp whiskeyn och börja fira!BOMBOM BOUCHARD skrev:4-0 efter 10 min. Sedan lyckas vi naturligtvis göra match av det hela.
Varför är man inte förvånad?
Ja, gör som jag. Var inte orolig. Känn ljuset och hoppet skina mot dig! *host*BOMBOM BOUCHARD skrev:Härligt, det gick vägen. Oroade mig helt i onödan då.Capcash skrev:Äh, lugnt detta! Säger som Mr M, "var egentligen aldrig orolig!".... detta är home-free, bara korka upp whiskeyn och börja fira!BOMBOM BOUCHARD skrev:4-0 efter 10 min. Sedan lyckas vi naturligtvis göra match av det hela.
Ska bli, uppsöker snarast en bajamaja och hoppas på ett mirakel.Magnutz skrev:Ja, gör som jag. Var inte orolig. Känn ljuset och hoppet skina mot dig! *host*BOMBOM BOUCHARD skrev:Härligt, det gick vägen. Oroade mig helt i onödan då.Capcash skrev:Äh, lugnt detta! Säger som Mr M, "var egentligen aldrig orolig!".... detta är home-free, bara korka upp whiskeyn och börja fira!BOMBOM BOUCHARD skrev:4-0 efter 10 min. Sedan lyckas vi naturligtvis göra match av det hela.
Måste dock säga att jag varit lite skitnödig hela dan så... men det var då och nu är nu! 5-2 åh åh åh!!!
Han som söker, skall finna!BOMBOM BOUCHARD skrev:Ska bli, uppsöker snarast en bajamaja och hoppas på ett mirakel.Magnutz skrev:Ja, gör som jag. Var inte orolig. Känn ljuset och hoppet skina mot dig! *host*BOMBOM BOUCHARD skrev:Härligt, det gick vägen. Oroade mig helt i onödan då.Capcash skrev:Äh, lugnt detta! Säger som Mr M, "var egentligen aldrig orolig!".... detta är home-free, bara korka upp whiskeyn och börja fira!BOMBOM BOUCHARD skrev:4-0 efter 10 min. Sedan lyckas vi naturligtvis göra match av det hela.
Måste dock säga att jag varit lite skitnödig hela dan så... men det var då och nu är nu! 5-2 åh åh åh!!!