Kebba var ju skadad slutet av säsongen så han petade inte alls Lyyski. Kebba och Lysski var ju mittbackar i derbyt, sen petades Lyyski i en match och då blev Kebba skadad och borta resten av säsongen. Lyyski spelade sedan resten av matcherna förutom sista då Bergström tog hans plats.Enbom skrev:Jag står helt bakom beslutet att ge Lyyski, Kennedy, Oremo och Ayuba tillåtelse att söka nya klubbar.
Lyyski blev helt utkonkurrerad av Kebba som mittback i slutet av säsongen. Med Nymann på högerbacken så får vi en bättre backlinje. Kennedy har ingenting i Djurgården att göra om han vägrade att komma till U21-finalen. Oremo är bara skadad och kan spendera ett år med att jaga älg.
Ayuba har varit skadad hur länge som helst och har knappt fått speltid i U21 sedan han kom tillbaks.
DIF Fotboll
- Christopher J
Re: DIF Fotboll
Som forward och målgörare ska man vara självisk.lajjnus skrev:Han så äckligt själviskt. Gillar inte sådana spelare.kaminor skrev:Hahaha!JIIR skrev: kolla det här målet till exempel:
Skön eller? En riktigt bra forward eller målgörare hjälper laget vinna, både genom att spela fram eller ta avslut när han har bäst läge. Att det sedan finns duktiga forwards som är otroligt själviska är en annan femma, och de är sällan uppskattade, se Mauro Zarate i Inter exempelvis.zOscaR skrev:Som forward och målgörare ska man vara självisk.lajjnus skrev:Han så äckligt själviskt. Gillar inte sådana spelare.kaminor skrev:Hahaha!JIIR skrev: kolla det här målet till exempel:
- swallat
- Medlem: Ja, vanlig medlem
i dif hockey flyr tränaren vid förlust, i DIF Fotboll står MP rakryggad och erkänner att matchen var skit, vi spelade dåligt, missade försvaret helt och att läget var pressat i tabellen, han hymlade inte med något, SE OCH LÄR HARDY
Suck för denna jävla säsong, så satans jävla uselt
Martin Broberg är senaste nyförvärvet, Svenskafans.com. Jag är inte så insatt i forbollen som jag skulle vilja så det skulle vara intressant om någon kan verätta lite om honom.
Jag är inte arg, och inte besviken.
- reservjesus
Han är väldig löpvillig innermittfältare, fungerar även som ytter. Bra teknik, springer nästan snabbare med boll än utan. Har ett väldigt bra skott men använder det alldeles för sällan. En riktig lag spelare, jobbar hårt i defensiven, men med offensiven som största styrkan.Stulle skrev:Martin Broberg är senaste nyförvärvet, Svenskafans.com. Jag är inte så insatt i forbollen som jag skulle vilja så det skulle vara intressant om någon kan verätta lite om honom.
clowns to the left of me, jokers to the right
-
Broberg, Oyal och Chibasha(osäker på stavning. Då betyder det väl att någon av Raja, Daja och Hämalainen hänger löst?reservjesus skrev:Han är väldig löpvillig innermittfältare, fungerar även som ytter. Bra teknik, springer nästan snabbare med boll än utan. Har ett väldigt bra skott men använder det alldeles för sällan. En riktig lag spelare, jobbar hårt i defensiven, men med offensiven som största styrkan.Stulle skrev:Martin Broberg är senaste nyförvärvet, Svenskafans.com. Jag är inte så insatt i forbollen som jag skulle vilja så det skulle vara intressant om någon kan verätta lite om honom.
Jag ser ett mönster...
- swallat
det mest troliga är förmodligen att Kasper är på utgång vid försäljning, då Raja kritade nytt i somras och Daja är inte 24 längre och har tappat lite senaste tidenHomeOfSvenTumba skrev:Broberg, Oyal och Chibasha(osäker på stavning. Då betyder det väl att någon av Raja, Daja och Hämalainen hänger löst?reservjesus skrev:Han är väldig löpvillig innermittfältare, fungerar även som ytter. Bra teknik, springer nästan snabbare med boll än utan. Har ett väldigt bra skott men använder det alldeles för sällan. En riktig lag spelare, jobbar hårt i defensiven, men med offensiven som största styrkan.Stulle skrev:Martin Broberg är senaste nyförvärvet, Svenskafans.com. Jag är inte så insatt i forbollen som jag skulle vilja så det skulle vara intressant om någon kan verätta lite om honom.
Suck för denna jävla säsong, så satans jävla uselt
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Med tanke på att det kommer köras ett 4-2-3-1 upptsällning så lär ju det behövas en he ldel mittfältare så troligen är ingen på utgång
Jag känner personligen en liten sån där härligt pirrande spännande känsla i kroppen när jag tänker på DIF Fotboll nästa säsong. Ska faktiskt blir ruggigt intressant att följa detta mer nu. Är inte så intresserad av allsvenskan men är ju Djurgårdare och jobbar i Södertälje, så i och med Syrianska så har jag ju blivit mer och mer involverad 

New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
DIF Fotboll
hoppas hoppas hoppas!Enbom skrev:
Skulle seriöst bli så jävla glad!
Spelar ingen roll om han inte e 5/5, han e tauer....
Lär dock inte hända