Brynäs IF - Djurgårdens IF, 3/11 2011

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Användarvisningsbild
Hawk
Medlem: Ja, ständig medlem

Re: Brynäs IF - Djurgårdens IF, 3/11 2011

Inlägg av Hawk »

Magnutz skrev:
Hawk skrev:
Magnutz skrev:Snyggt.. Var det Biff som öppnade båsdörren för att vår kille skulle ramla in där och så fångade de Bertilsson istället?!
Jepp dom försökte sig på det igen :wink:
Sist var det väl *dioten Svedberg va?!
Ja det glömmer man ju inte i första taget :evil:
Användarvisningsbild
Lee Harvey Oswald

Inlägg av Lee Harvey Oswald »

BOMBOM BOUCHARD skrev:Såg lite av matchen Växjö-Hv. Den offensiva kreativitet som båda lagen visade är klasser bättre än vad vi kan.

Ser ut som om alla andra lag åker fortare, skjuter bättre, passar bättre, behandlar pucken skickligare, ja det är bättre i princip allt.

Att vi till detta år har ett klart sämre lag på papperet vet alla. Men att det skulle vara så här illa är värre än den sämsta mardrömmen.

Börjar på allvar ställa in mig på kvalserien.

Brynäs juniorer- Djurgårdens juniorer = klasskillnad

Hoppas alla snart slutar rosa vår juniorverksamhet. Visst får vi fram en hel drös som går rakt in i laget. Men det beror mest på bristande konkurrens. Verkar som Brodin, Cehlin mfl har fått vattenskallar av all beröm. (då menar jag inte bara denna match)

Snart 3-0....
Mmh, och då är det ju ändå just Växjö det enda laget som vi (i allafall på pappret) har en rent teoretisk chans att nå ikapp, tufft med 55 omgångar i ES första gången.
Men resten av lagen ovanför sträcket är mer eller mindre redan klara för slutspel.

Det blir roligare och roligare för varje match med DIF:s "tuffa" Nej tack till Bremberg.
Det sprutar ju verkligen kreativitet och smartness om DIF, måste ju var så man tänkt

Bif gör en riktig skitmatch, men det spelar ingen roll.
DIF har blivit det där laget alla andra lag passar på att vila upp sig lite mot, det räcker nästan alltid till 3p iaf.
Alla målvakter ser ju också sin chans att bygga upp självförtroendet lite, skönt att få känna sig som en stjärna...om en bara för en match
Senast redigerad av Lee Harvey Oswald den 2011-11-03 20:19:54, redigerad totalt 1 gånger.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Glory1

Inlägg av Glory1 »

Fyfan vad bra vi är! Skrämmande bra
SebastianK
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av SebastianK »

Hawk skrev:Är det någon mer än jag som drabbas av att ljudet försvinner för någon sekund? Händer så alltid för mig när matcherna går på extra kanalerna, men inte på sport 1 och 2?
samma här, jag har combort.
"Hälsningar Nisse Ekman, fortfarande rik som ett troll"
DIFRobbex

Inlägg av DIFRobbex »

Roligt att höra Widing ljuga i intervjun och säga att DIF är ett bra lag..
Användarvisningsbild
Raus

Inlägg av Raus »

Brynäs är inte bra idag men vi lyckas ändå inte göra ett enda jävla mål. Jävla fitta alltså. Nu är hela kvällen förstört tack vare det här jävla pisslaget. När lyckades vi vända en match senast? Det är kört.
Losing all hope was freedom.
Användarvisningsbild
Lee Harvey Oswald

Inlägg av Lee Harvey Oswald »

DIFRobbex skrev:Roligt att höra Widing ljuga i intervjun och säga att
DIF är ett bra lag..
Hahahahaha.....
Kvällens roligaste, kanske kommer mer i 3:e...
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Användarvisningsbild
BOMBOM BOUCHARD
Tipsmästare 2010/11

Inlägg av BOMBOM BOUCHARD »

ajk har vänt mot FBK. Som tur är har Frölunda också gjort samma sak mot Modo.

Undviker nog kvalserieplatsen ikväll. Alltid något.....

Men hur fan ska vi kunna rå på Timrå hemma på lördag? Vi vann knappast av egen styrka förra matchen mot dem.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Användarvisningsbild
Kentta

Inlägg av Kentta »

BOMBOM BOUCHARD skrev:ajk har vänt mot FBK. Som tur är har Frölunda också gjort samma sak mot Modo.

Men hur fan ska vi kunna rå på Timrå hemma på lördag? Vi vann knappast av egen styrka förra matchen mot dem.
Det är väl vid en eventuell ( :roll: ) förlust där som vi kan hoppas att det börjar hända något i föreningen.
Användarvisningsbild
lajjnus

Inlägg av lajjnus »

Att inte Jimmie får in pucken.. Det är som dom säger, tur är något man förtjänar. Widings uttalande måste vara på skämt.. "DIF är ett bra lag med mycket fart." :lol: :lol:
Vad har hänt med Brodin? Han tacklas ju inte ens längre. Åh, vad dåligt man mår av att skåda detta lag.
Användarvisningsbild
Hawk

Inlägg av Hawk »

SebastianK skrev:
Hawk skrev:Är det någon mer än jag som drabbas av att ljudet försvinner för någon sekund? Händer så alltid för mig när matcherna går på extra kanalerna, men inte på sport 1 och 2?
samma här, jag har combort.
Ok canaldigital här..
MGC
Säsongskort: Ja

Inlägg av MGC »

Widing snackar massa skit "Djurgården är ett riktigt bra lag" Suck! Snälla Mackan, stå inte där och tyck att vi spelat hyfsat och att Honken är riktigt bra. Svär, slå sönder en klubba, starta ett slagsmål, gör så att det gnistrar och gör måål!
Mjölner

Inlägg av Mjölner »

BOMBOM BOUCHARD skrev:ajk har vänt mot FBK. Som tur är har Frölunda också gjort samma sak mot Modo.

Men mot Timrå tar väl järlan fram esset?? blåa tröjor
Användarvisningsbild
Henkos

Inlägg av Henkos »

Har också problem med ljudet ibland. Comhem

Sent from my HTC Legend using Tapatalk
Användarvisningsbild
Sline

Inlägg av Sline »

Innan säsongen tyckte jag personligen att vi hade seriens sämsta trupp (Timrå kan ha lite sämre). Så man ska väl inte vara så förvånad av vi kommer hamna i kvalserien.

Men värst av allt att skåda just nu är den vilja som alla spelare och ledare saknar.
http://www.difhockey.se/truppen ...en skam för Djurgårdens IF för all framtid!
Skriv svar