Djurgårdens IF - Skellefteå aik 15/10 2011
Re: Djurgårdens IF - Skellefteå aik 15/10 2011
Alkohol sänker testosteronnivån i kroppen, vilket medför att spelaren presterar mindre aggressivt. Mer än så behöver inte sägas. Och ja, detta gäller även "två-tre öl".
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
-
- Säsongskort: Ja
Kan inte annat än att hålla med. Vem fan är den där DJ Yes?android skrev:DJ Yes. KASS. Du är så jävla dålig så det saknad ord. Du är en låtsats DJ. Börja plugga och skaffa ett riktigt jobb istället för att låtsats som att du kan spela skivor. Fan vad dålig du är.
Avgå DJ Yes!
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Lägg därtill att de här rackarna knappast tjänar som en sketen soppgubbe i Åmål. De har förmåner som skulle ge oss småprickar en orgasm likt utbrottet vid Tambora...
Att dagens elithockeyspelare är bortskämda snorvalpar är knappast något att hymla med, och att de svarar oss fans som pröjsar deras årliga Tahiti-resor, med att festa likt huvudrollsinnehavarna till Two and a Half Men är inte bara opassande utan rent svinigt!
Några frågor på detta?
Att dagens elithockeyspelare är bortskämda snorvalpar är knappast något att hymla med, och att de svarar oss fans som pröjsar deras årliga Tahiti-resor, med att festa likt huvudrollsinnehavarna till Two and a Half Men är inte bara opassande utan rent svinigt!
Några frågor på detta?
Senast redigerad av Jockmaniac den 2011-10-16 19:42:23, redigerad totalt 1 gånger.
100% DJURGÅRDSJ***L
Jockmaniac
Hyll hyll för dina inlägg. Du skriver initierat och välformulerat.
Keep up the good work!
Keep up the good work!
- SirDIFalot
Festar Tim också?Jockmaniac skrev:Lägg därtill att de här rackarna knappast tjänar som en sketen soppgubbe i Åmål. De har förmåner som skulle ge oss småprickar en orgasm likt utbrottet vid Tambora...
Att dagens elithockeyspelare är bortskämda snorvaplar är knappast något att hymla med, och att de svarar oss fans som pröjsar deras årliga Tahiti-resor, med att festa likt huvudrollsinnehavarna till Two and a Half Men är inte bara opassande utan rent svinigt!
Några frågor på detta?

Expert.
Tim är cool utan att festa loss
- Daniel942
DJ Yes är antagligen någon som det görs reklam för bara. Skulle knappast tro att någon kom dit bara för att spela pausmusik och inget annat. Skulle det vara så då kan man knappast kalla killen för DJ.Mindrocker skrev:Kan inte annat än att hålla med. Vem fan är den där DJ Yes?android skrev:DJ Yes. KASS. Du är så jävla dålig så det saknad ord. Du är en låtsats DJ. Börja plugga och skaffa ett riktigt jobb istället för att låtsats som att du kan spela skivor. Fan vad dålig du är.
DIF!
Tips till trojkan Hardy & co. Släpp in Tim i andra linan och låt honom lira 18.33 och inte 8.33!
In med sega Nilsson i samma lina så kan han se och lära sig hur man rör dig på isen.
In med sega Nilsson i samma lina så kan han se och lära sig hur man rör dig på isen.
-
Ironi är svårt på nätet så vet inte riktigt hur jag ska tolka detta, men likförbannat tackar jag och bockar för uppmärksamhetenMillwall skrev:Jockmaniac
Keep up the good work!

Tim kan supa hur hårt han vill, så länge han fortsätter göra andra snurriga så äre bara att "keep em comin"SirDIFalot skrev: Festar Tim också?

100% DJURGÅRDSJ***L
- -daniel-
Förvånar mig inte egentligen, men är ändå riktigt jävla illa.Daniel942 skrev:Kul att M. Tjärnqvist hänger på sturegrillen halv 4 på morgonen efter en förlust.
Stämmer verkligen den här informationen?

Så JÄVLA besviken om så är fallet. Här investerar vi vår tid, pengar, engagemang och så kan inte spelarna - som har månadslöner som de flesta av oss bara kan drömma om - hålla sig borta från att kröka under brinnande säsong. Tar de verkligen det här så allvarligt som vi supportrar verkar göra?
Jag börjar lessna.
Senast redigerad av -daniel- den 2011-10-16 20:02:31, redigerad totalt 1 gånger.
- Daniel942
Den stämmer.-daniel- skrev:Förvånar mig inte egentligen, men är ändå riktigt jävla illa.Daniel942 skrev:Kul att M. Tjärnqvist hänger på sturegrillen halv 4 på morgonen efter en förlust.
Stämmer verkligen den här informationen?![]()
Så JÄVLA besviken om så är fallet. Här investerar vi vår tid, pengar, engagemang och så kan inte spelarna, som har månadslöner som de flesta av oss bara kan drömma om, hålla sig borta från att kröka under brinnande säsong. Tar de verkligen det här så allvarligt som vi supportrar verkar göra?
Jag börjar lessna.
DIF!
- -daniel-
Så fruktansvärt tragiskt.Daniel942 skrev:Den stämmer.-daniel- skrev:Förvånar mig inte egentligen, men är ändå riktigt jävla illa.Daniel942 skrev:Kul att M. Tjärnqvist hänger på sturegrillen halv 4 på morgonen efter en förlust.
Stämmer verkligen den här informationen?![]()
Så JÄVLA besviken om så är fallet. Här investerar vi vår tid, pengar, engagemang och så kan inte spelarna, som har månadslöner som de flesta av oss bara kan drömma om, hålla sig borta från att kröka under brinnande säsong. Tar de verkligen det här så allvarligt som vi supportrar verkar göra?
Jag börjar lessna.
Kan inte någon trycka upp en banderoll till nästa lördag "Sluta supa, börja jobba"?
Moget? Nej. Men hur mogna är "våra" legoknektar. Nä fy fan säger jag.
För att dom lär ju verkligen bry sig om en sketen banderoll..
Sätt press på dom förfan, visa att det inte är okej.
Sätt press på dom förfan, visa att det inte är okej.
Millwall skrev:Jockmaniac
Keep up the good work!
Ingen ironi i det jag skrev. Jag var uppriktig. Du skriver bra.Jockmaniac skrev:Ironi är svårt på nätet så vet inte riktigt hur jag ska tolka detta, men likförbannat tackar jag och bockar för uppmärksamheten
Ska väl inte dra för stora växlar på det här heller. Vi vet ju inte vad omständigheterna var. En spelare kan inte prestera om han känner sig pressad och knuten till dessa ansvar 24/7. Då får han bara ångest så blir allt skit.
Så låt dem dricka med måtta, festa nån gång per år.
Jag menar visst att man kan ta ett snack med honom, men han är inte dum i huvudet och vet mycket väl vad han får och inte får göra egentligen. Men om man börjar trycka upp banderoller och skit bara för att "trycka dit" honom så har man gått för långt.
Så nu tycker jag att vi alla ska sluta vara så skitnödiga bara för att det går lite dåligt nu, och göra som en bajare till mig sa:
"Var glad att du inte är bajare, det är bara att luta sig tillbaks och ta det chill".
Så låt dem dricka med måtta, festa nån gång per år.
Jag menar visst att man kan ta ett snack med honom, men han är inte dum i huvudet och vet mycket väl vad han får och inte får göra egentligen. Men om man börjar trycka upp banderoller och skit bara för att "trycka dit" honom så har man gått för långt.
Så nu tycker jag att vi alla ska sluta vara så skitnödiga bara för att det går lite dåligt nu, och göra som en bajare till mig sa:
"Var glad att du inte är bajare, det är bara att luta sig tillbaks och ta det chill".