henka83 skrev:Det är hocket sporten heter

Klart bättre nu i andra, Skaik är lika överkörda som LHC var i torsdags även om vi inte krigar lika mycket som då. Fortsätter vi ligga på så måste puckjäveln gå in snart.
henka83 skrev:Det är hocket sporten heter
Va? Vi har ju för fan inte haft ett enda anfall med fart.Edin skrev:henka83 skrev:Det är hocket sporten heter![]()
Klart bättre nu i andra, Skaik är lika överkörda som LHC var i torsdags även om vi inte krigar lika mycket som då. Fortsätter vi ligga på så måste puckjäveln gå in snart.
Haha - HENKA!henka83 skrev:Det är hocket sporten heter
Ärligt, hur fan orkar du grina så där mycket?! Kom igen nu. Ska vi skämmas för de poäng vi tagit?henka83 skrev:Det är hockey sporten heter, tillfälligheter avgör, och sålänge vi presterar elitseriens i särklass sämsta hockey så kommer vi snart inte ha "marginalerna" med oss längre. Vi som fått med oss alldeles för mycket poäng hittills, inga andra. GLÖM INTE DET!!!!
Klasskillnad. De har snabba omställningar, fina kombinationer i anfallszonen och ett giftigt PP. Vårt brunkarspel kommer inte någon vart alls.henka83 skrev:Är ni på samma match som mig när ni säger att vi kör över SAIK i andra perioden? Saik är bättre även i andra.
Om du kollar tiden på min redigering så kanske du märker att du inte bara i matchen är "steget" efterDIF_Soldier skrev:Haha - HENKA!henka83 skrev:Det är hocket sporten heterTack ska du ha som förgyller min lördag!
Tycker ändå vi försöker den här perioden, men puckkontrollen och mottagningen är alldeles för dålig. Passningarna limmar aldrig bladet vilket gör att spelarna måste stöta till pucken och jaga, vilket gör att SAIK hinner ikapp den där extra metern.
Inställningsmässigt mycket bättre men det är väl fan att det ska krävas två baklängesmål. Hade man spelat såhär i första hade vi haft ledningen.
Sen måste jag också säga att SAIK gjorde en grymt bra förstaperiod. Klockrent bortaspel av dem.
Nu tycker jag du skönmålar lite, din radhus-Rembrandt där.Magnutz skrev:Dagens underdrift!Stulle skrev:Vi har absolut inte haft studsarna med oss denna match.
Men P2 har varit bra, lite fladdrigt men fart i alla fall.
Nu hoppas jag att vi spelar likadant i P3 och att vi också har studsarna med oss. Jag hoppas också att vi håller nivån här inne också.