DIF på Svenskafans.com
Det är helhetsintrycket man får av det du skriver, använder samma ord för ofta. Hur du bygger dina meningar osv. Men jag förväntar mig inte att du skall förstå, då hade du inte skrivit på det sätt som du nu gör.
Japp, jag besöker er sida väldigt sällan, men varje gång jag gör det så möts jag av rätt uselt skrivna artiklar som sällan bottnar i någon slags verklighetsförankring.
Förstår inte varför du skulle bli lyckligare om jag "trädde fram". Det ändrar inte mina åsikter...
Bättre och viktigare har jag inte sagt att jag är. Men visst är jag bättre än de flesta. Kul att du påpekade det...
Japp, jag besöker er sida väldigt sällan, men varje gång jag gör det så möts jag av rätt uselt skrivna artiklar som sällan bottnar i någon slags verklighetsförankring.
Förstår inte varför du skulle bli lyckligare om jag "trädde fram". Det ändrar inte mina åsikter...
Bättre och viktigare har jag inte sagt att jag är. Men visst är jag bättre än de flesta. Kul att du påpekade det...
Jag tolkar din sista mening som någonting ironiskt och väljer då att inte kommentera den meningen.
Kul att du kommer med bra kritik. Jag ska tänka på det från och med nu när jag uttrycker mig i skrift med den så fantastiska uppfinningen som dator och dess tillbehör är...
Grattis Jojje. Kan du nu fortsätta skriva schyssta inlägg på ett sakligt sätt eller ska du sjunka igen?
Kul att du kommer med bra kritik. Jag ska tänka på det från och med nu när jag uttrycker mig i skrift med den så fantastiska uppfinningen som dator och dess tillbehör är...
Grattis Jojje. Kan du nu fortsätta skriva schyssta inlägg på ett sakligt sätt eller ska du sjunka igen?
- Diffe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
Snälla, sluta upp med pajkastningen nu. Det senaste inlägget (av framför allt Jojje) är bara totalt onödigt för att ta ett exempel. Det här ett internetforum! Hur man än skriver är det viktigaste i grunden att folk förstår. Och det Micke skriver här är iaf glasklart för mig. Ni får gärna fortsätta gnälla på varandra, men i så fall via PM.
Tråkigt att leka polis, men stämningen blir inte bättre av det här.
Topic: Kom igen nu, skribenter! svenskafans-sidan behöver flera än mig för att det ska kunna startas lite projekt
Tråkigt att leka polis, men stämningen blir inte bättre av det här.
Topic: Kom igen nu, skribenter! svenskafans-sidan behöver flera än mig för att det ska kunna startas lite projekt

Människor har namn, göran persson är ingen människa enligt mig och jag skrev hans namn med gemener med flit. Sen ska man helst använda ett mellanslag efter en punktuation.Micke Nylander skrev:Om vi ska vara så petiga Jojje...Göran Persson med stora bokstäver (G och P) då det är ett namn vi pratar om!Jojje skrev: Varför påminner jag om göran persson?
Sen pratade vi inte om ett namn, utan om en "människa" vars namn är göran persson.
Men som sagt, detta är saker jag inte förväntar mig att du ska förstå.
CL nu...
Ciao!
- fullfartframaat
Jag tycker att Jojje är kul. Han är en internethuligan av guds nåde och sitter som 35-åring hemma i pojkrummet och växlar mellan att kolla på lättklädda damer och skriva här.
Påminner inte så lite om Johan Reborgs karraktär i "Torsk på Tallin".
Tragiska Jojje!
Tragiska Jojje!
Senast redigerad av fullfartframaat den 2006-10-18 20:00:06, redigerad totalt 1 gånger.
Jojje, du är bara för rolig...
Jag erkänner, det där var överkurs för mig. Många ord jag aldrig hört talas om tidigare.
Så, kan vi inte allihopa erkänna att Jojje är den grymmaste och duktigaste personen på forumet? Han vill ju så gärna bli erkänd!
För övrigt håller jag med Diffe och erkänner att jag faktiskt i viss mån har sjunkit till samma nivå som Jojje. Ska försöka bättra mig!
Jag erkänner, det där var överkurs för mig. Många ord jag aldrig hört talas om tidigare.
Så, kan vi inte allihopa erkänna att Jojje är den grymmaste och duktigaste personen på forumet? Han vill ju så gärna bli erkänd!
För övrigt håller jag med Diffe och erkänner att jag faktiskt i viss mån har sjunkit till samma nivå som Jojje. Ska försöka bättra mig!
Bor i en stor 3:a på Östermalm, är 26 år. Kör en bil värd en bra bit över miljonen. Lättklädda damer ser jag tillräckligt av Live.fullfartframaat skrev:Jag tycker att Jojje är kul. Han är en internethuligan av guds nåde och sitter som 35-åring hemma i pojkrummet och växlar mellan att kolla på lättklädda damer och skriva här.
Tragiska Jojje!
Är det något mer du vill veta?
Nej, jag vet att du inte vill tro mig, kunde inte bry mig mindre. Men det är komiskt att du är så otroligt avundsjuk.

Om jag ville bli "erkänd" (udda ordval) så skulle jag väl ge mig själv till känna?Micke Nylander skrev:Jojje, du är bara för rolig...
Jag är en snäll kille, jag säger dock alltid vad jag tycker och tänker. Vissa klarar inte av det.
Nej. Nog tjabbat om detta.
Det är inte sant. Han spendererar största delen på Färjestads forum och då ska du veta att där är hans åsikter om Djurgården enbart positiva. Komiskt.fullfartframaat skrev:Jag tycker att Jojje är kul. Han är en internethuligan av guds nåde och sitter som 35-åring hemma i pojkrummet och växlar mellan att kolla på lättklädda damer och skriva här.
Så här och nu sätter jag punkt för spekulationerna varför Jojje är som han är:
Sen att han kör en bil värd 1:- eller 1.000.000:- spelar mindre roll, då han säkert behöver den dyrare bilen för sin redan sargade självbild.Narcissistisk personlighetsstörning är en personlighetsstörning som kännetecknas av narcissistens extrema känsla av självhävdelse, bristande verklighetsuppfattning, sitt stora behov av att befinna sig i centrum och brist på empati. Denna patologiska narcissism skiljer sig från den naturliga narcissismen vi alla bär på, känslan av att vilja vara omtyckt. Personer med denna störning utmärker sig genom krocken mellan två motsatta självbilder - den idealistiska bilden av sig själv som storslagen och grandios, gentemot känslor av skam och självhat.
Diagnosticeringskriterier enligt DSM-IV-TR [redigera]
Individen uppvisar ett ihärdigt mönster av grandiositet (i fantasi eller beteende), behov av beundran, brist på empati, börjar i det unga vuxenlivet och finns i varierande samband indikerat av fem (eller fler) av följande:
1. Har en grandios självbild (till exempel överdriver framsteg och talanger, förväntar sig att bli betraktad som överlägsen utan lämpliga uppnåelser).
2. Är besatt av fantasier om obegränsad framgång, makt, briljans, skönhet, eller perfekt kärlek.
3. Tror att han eller hon är "speciell" och unik och bara kan bli förstådd av, eller bara borde umgås med, andra speciella eller högstatuspersoner (eller -institutioner).
4. Kräver stor beundran.
5. Har oresonliga förväntningar på speciella förmåner eller omedelbar respons på hans eller hennes förväntningar.
6. Är interpersionellt exploativ, det vill säga utnyttjar andra för att uppnå sina egna mål.
7. Brist på empati; är ovillig att känna igen eller identifiera sig med andras känslor och behov.
8. Är ofta avundsjuk på andra eller tror att andra är avundsjuka på honom eller henne.
9. Uppvisar arrogans, hotfulla beteenden eller attityder.
Behandling [redigera]
Narcissistisk personlighetsstörning behandlas vanligtvis med psykoterapi (mer specifikt psykodynamisk psykoterapi eller kognitiv beteendeterapi). Humörstörningar till exempel depressioner och liknande som kan uppstå behandlas med mediciner.
Sidostörningar och alternativa diagnoser [redigera]
Narcissistisk personlighetsstörning diagnostiseras ofta tillsammans med andra former av psykisk ohälsa, till exempel humörsstörningar (till exempel depression), ätstörningar och substansrelaterade störningar (till exempel substansberoende).
Personer med narcissistisk personlighetsstörning kan ha multipla personlighetsstörningar, vanligen histrionisk, borderline, paranoid och antisocial. Patienter med narcissistisk personlighetsstörning personlighet ska skiljas från andra störningar inom "kluster B-personlighetsstörningar". Narcissister är grandiosa, histrioniker är behagsjuka, antisociala (psykopater) är känslokalla och borderliners är behövande.
Till skillnad från patienter med borderline personlighetsstörning har narcissisten en stabil självbild, han eller hon är mindre impulsiv och självförgörande eller destruktiv och mindre bekymrad över att bli övergiven.
Till skillnad från histrionikern är narcissisten mer prestationsorienterad och stolt över sina ägodelar och talanger. Narcissister visar inte lika ofta sina känslor som histrioniker gör och de håller tillbaka på känsligheten för andra.
Narcissister är mindre impulsiva, mindre aggressiva och mindre bedrägliga än personer med antisocial personlighetsstörning. Jämfört med personer med antisocial personlighetsstörning är färre narcissister kriminella.
Jojje skrev:Bor i en stor 3:a på Östermalm, är 26 år. Kör en bil värd en bra bit över miljonen. Lättklädda damer ser jag tillräckligt av Live.fullfartframaat skrev:Jag tycker att Jojje är kul. Han är en internethuligan av guds nåde och sitter som 35-åring hemma i pojkrummet och växlar mellan att kolla på lättklädda damer och skriva här.
Tragiska Jojje!
Är det något mer du vill veta?
Nej, jag vet att du inte vill tro mig, kunde inte bry mig mindre. Men det är komiskt att du är så otroligt avundsjuk.
O herregud!!!
Trodde aldrig jag skulle orka säga någonting om Jojje men jisses...vilket skryt. Det där var nog det värsta jag hört på länge.
Men kul för dig Jojje om du lyckats komma upp dig så att säga.
Jag är bara lite nyfiken, vad får du ut av att vara så negativ mot allt och alla? Jag har aldrig diskutterat med dig så det vore intressant att veta. Jag menar, en stor del av alla inlägg som skrivs här är antingen från dig eller till dig. Och det är alltid bara denna pajkastning. Så vad är det du vill få ut av din vistelse här på forumet?
Jag är väldigt nyfiken.