Intro

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Salas
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Intro

Inlägg av Salas »

Något som hade gjort mig nöjd är följande:

1: Heroes-klippet visas på storbildsskärmen.
2: Hockeyligans intro redigeras, och det enda som visas är deras reklam över hela isen i några sekunder.
3: Ett stort DIF-märke pryder sedan hela isen (stillastående) samtidigt som Chase The Sun spelas i ungefär två minuter, där spelarna efter ungefär 100 av de 120 sekunder gör entré.

Det hade kostat 0 kronor, och går att fixa ihop på en timme max.
Användarvisningsbild
Caveman

Inlägg av Caveman »

Är det bara jag som fullständigt skiter i intron?
Användarvisningsbild
Salas

Inlägg av Salas »

Caveman skrev:Är det bara jag som fullständigt skiter i intron?
Så du skiter fullständigt i att ett stort aik märke pryder hela Hovets is någon minut innan nedsläpp? :wink:
Användarvisningsbild
easer90

Inlägg av easer90 »

Salas skrev:
Caveman skrev:Är det bara jag som fullständigt skiter i intron?
Så du skiter fullständigt i att ett stort aik märke pryder hela Hovets is någon minut innan nedsläpp? :wink:
DET hade jag reagerat på också :wink:
Nej men jag tycke vi/ni på forumet gnäller över väldigt mycket småsaker... Vad spelar det för roll om hockeyligans intro består av att visa ALLA klubbmärken som är med i Elitserien? Det är ju tro det eller ej andra lag än Djurgården som spelare i Elitserien.
Användarvisningsbild
Salas

Inlägg av Salas »

easer90 skrev:DET hade jag reagerat på också :wink:
Reagerat, eller reagerar? Faktum är att det är en sanning. Solna Hockeys märke täcker hela isen i en halv sekund, vilket är en halv sekund för mycket.
inloss

Inlägg av inloss »

Salas skrev:
Reagerat, eller reagerar? Faktum är att det är en sanning. Solna Hockeys märke täcker hela isen i en halv sekund, vilket är en halv sekund för mycket.

Salas, jag är helt med dig i denna fråga men hela isen? Nej inte äns nära, det är max 1x1 meter och glider runt halva teknings cirklen i mittzon .

Men iaf BORT MED SKITEN!!!
"Whatever you want"
sensei
Kontakt:

Inlägg av sensei »

inloss skrev:
Salas skrev:

Salas, jag är helt med dig i denna fråga men hela isen? Nej inte äns nära, det är max 1x1 meter och glider runt halva teknings cirklen i mittzon .

Men iaf BORT MED SKITEN!!!
Exakt, andra klubbmärken skall naturligtvis inte visas alls.

Jag undrar varför hockeyligan ens vill visa detta intro. Jag får känslan av att de har oerhört dåliga kunskaper om sin egen publik, vilket borde vara oroande för de flesta. Sen känns det väldigt.. törs jag säga politiskt korrekt att visa massa andra lagsköldar, som om vi vore någon slags mysig hockeyfamilj liksom.

Sanningen är att klubbrivalitet och agg mellan lagen skall uppmuntras, inte tvärtom som detta intro verkar försöka göra.

Bort med skiten already.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Mash

Inlägg av Mash »

Blev grymt nöjd när Heros introt spelades, besviken när samma intro och samma LHC flammor kom denna match igen...

Forsa rök och skjut ett enda stort eldklot istället, detta är fan pinsamt..
Användarvisningsbild
Kentta

Inlägg av Kentta »

Mash skrev:Blev grymt nöjd när Heros introt spelades, besviken när samma intro och samma LHC flammor kom denna match igen...

Forsa rök och skjut ett enda stort eldklot istället, detta är fan pinsamt..
Förmedlat dina åsikter till Janne Ednertz? Han brukar vara väldigt snabb att svara och tror att han vill ha åsikter om arragemanget.
Jockmaniac

Inlägg av Jockmaniac »

Kolla in samtliga lags intron på sportbladet.... Jag skäms över att vara Djurgårdare när jag ser detta, vi har överlägset klart sämst intro av alla :evil:
100% DJURGÅRDSJ***L
Användarvisningsbild
Daniel942

Inlägg av Daniel942 »

Jockmaniac skrev:Kolla in samtliga lags intron på sportbladet.... Jag skäms över att vara Djurgårdare när jag ser detta, vi har överlägset klart sämst intro av alla :evil:
Inte längre..
DIF!
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Jockmaniac skrev:Kolla in samtliga lags intron på sportbladet.... Jag skäms över att vara Djurgårdare när jag ser detta, vi har överlägset klart sämst intro av alla :evil:
Det ska göras om.
Expert.
Användarvisningsbild
DIF_Soldier

Inlägg av DIF_Soldier »

SirDIFalot skrev:
Det ska göras om.
Ja tacka fan för det. Man blir ju avundsjuk på döva när den där jävla plingpling-musiken drar igång.

Det där är inte ett intro till ett hockeylag, det är en feelgood-video för utvecklingsstörda i gruppboende. Vad är det för pajas som ens okejar det här? Ge snillet som kokat ihop det här några rejäla örfilar istället.
Säg den glädje som varar
Användarvisningsbild
Sjöwall

Inlägg av Sjöwall »

Användarvisningsbild
Daniel942

Inlägg av Daniel942 »

DIF!