Kommer inte ihåg allt för mycket av situationen men det såg ut att vara en hakning på armen av Tjärnqvist. Inte mycket och göra åt.JohanPez skrev:Inte för att det gör till eller från gällande matchen men för min nyfikenhets skull. Var det bara jag som tyckte att frilägesmålet såg billigt ut?
Jag såg att han slängde sig och lyckades slå bort pucken men hakning, var det verkligen det?
Man kan bara hoppas att detta är ett wake up call för samtliga ledare och att man vänder på detta.
Vi var guldtippade och föll inledningsvis pladask, nu även fast jag har svårt att se det vill jag att vi ska resa oss från lerpölen med en sjuk jävla uppercut och trycka till vartenda rått- och bondelag som finns därute.
För övrigt, visst att spelet skiter sig just nu och det finns ingen som riktigt tar tag i laget men... Boumedienne är rent ut sagt för jävla dålig!
Det är felbeslut, loj uppträdande, misslyckade passar, sega ben i hemåtjobbet o.s.v. Jag börjar helt enkelt bli jävligt trött på honom. Gillade inte det jag såg förra säsongen och min åsikt har verkligen inte ändrats. Enda positiva jag hittar med honom är att vi slipper han 12/13. Anledningen till att han fick spela idag var att Honken och Printz är borta men våga bänka honom sen Hardy!
Kul att Sillen och Kempe fortfarande är bra tillsammans med Turbo som fick tid i PP i slutet.