Luleå HF - Djurgårdens IF, 22/9 2011
- Lee Harvey Oswald
Re: Luleå HF - Djurgårdens IF, 22/9 2011
Sista chansen denna kväll, kom igen nuuuuuuuu
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Den enda riktigt klockrena värvningen på länge. Trots det var flertalet här skeptiska till att värva killen.Jim Morrison skrev:Det positiva? Daniel Tjärnqvist kommer nog inte göra en enda dålig match denna säsong. Har inte sett ett misstag ännu. Ta i trä.
Säger en hel del om hur olika vi ser på hur en bra back ska vara på detta forum. Ingen av de övriga backarna är i närheten.
Daniel är en genuin tvåvägsback. Den senaste i raden efter Ragge.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Det läskiga är ju att vi på pappret har en grym backbesättning. Ändå är det hönsgård i egen zon för jämnan. Både mot Modo och Fuleå har det ju ibland sett ut som PP för motståndarna trots att det är spel 5 mot 5. Ser ju ut som att grabbarna har suttit i jägarvila som uppladdning.BOMBOM BOUCHARD skrev:Den enda riktigt klockrena värvningen på länge. Trots det var flertalet här skeptiska till att värva killen.Jim Morrison skrev:Det positiva? Daniel Tjärnqvist kommer nog inte göra en enda dålig match denna säsong. Har inte sett ett misstag ännu. Ta i trä.
Säger en hel del om hur olika vi ser på hur en bra back ska vara på detta forum. Ingen av de övriga backarna är i närheten.
Daniel är en genuin tvåvägsback. Den senaste i raden efter Ragge.
Det som är trist med våra PP är att vi inte ser ut att ha nån plan för dem... vi har ju fasen inte ens ett bra sätt att komma in i zon och kunna börja passa runt lite.... vi blir sönderlästa och sönderstressade på blå och har inget att sätta emot. Inga tankar, inga idéer!
Man undrar ju lite var grabbarna gör på träningarna egentligen... skatear de bara runt lite random i nån timme och snackar skit? :/
Man undrar ju lite var grabbarna gör på träningarna egentligen... skatear de bara runt lite random i nån timme och snackar skit? :/
Ännu ett värdelöst PP. Bra coachat Hardy!
http://www.difhockey.se/truppen ...en skam för Djurgårdens IF för all framtid!
AVGÅ HARDY!
http://www.difhockey.se/truppen ...en skam för Djurgårdens IF för all framtid!
Alltså... Nä, jag vet inte vad jag ska säga. Vi är så jävla bortgjorda hela tiden.
Nu ska jag lira lite NHL 11 istället, bara så att ni vet.
Nu ska jag lira lite NHL 11 istället, bara så att ni vet.
Snuskigt dåligt boxplay. Först fick de komma två mot noll, och sen ett friläge till och då sitter 4-0.
Håglöst. Värdelöst.
Håglöst. Värdelöst.
Luleå HF - Djurgårdens IF, 22/9 2011
Finns de någon vettig anledning att inte spela med Wesslau?
Djurgår'n tills jag dör,
jag é Djurgår'n tills jag dör.
Jag vet, jag är säker,
jag é Djurgår'n tills jag dör
jag é Djurgår'n tills jag dör.
Jag vet, jag är säker,
jag é Djurgår'n tills jag dör
Varför kan inte backarna byta plats i PP? Det blir ju så dåligt tempo om backarna måste åka och peta på pucken med backhand längs sargerna.
Sjukt lågt tempo. Sönderlästa.
Det blir en väldigt jobbig säsong.
Sjukt lågt tempo. Sönderlästa.
Det blir en väldigt jobbig säsong.
Där var spiken i kistan. Bara glömma denna match och gå vidare..
Någon som vet när Brodin är tillbaka? Han saknas sjukt mycket just nu.
Någon som vet när Brodin är tillbaka? Han saknas sjukt mycket just nu.
"Vi vill ha igång båda målvakterna" - Tomas Monténschampo skrev:Finns de någon vettig anledning att inte spela med Wesslau?
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Ja, vi slipper förstöra hans självförtroende i en sån här SKITMATCH.schampo skrev:Finns de någon vettig anledning att inte spela med Wesslau?
Eller tycker du att det är Tim Sandberg som är skillnaden mellan vinst och förlust idag?!