Hahaha, sant santJohanPez skrev:Att ta en utvisning är det enda sättet för honom att undvika minus i +/-Staten skrev:Men snälla nån. Vad gör Boumedienne?
Luleå HF - Djurgårdens IF, 22/9 2011
Re: Luleå HF - Djurgårdens IF, 22/9 2011
Vad sägs om en trade med Lassen?starvin_marwin skrev:Skramla till Bomboms ersättare?
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
- Jim Morrison
Tycker Cehlin har varit vår bästa spelare i inledningen av säsongen. Han VILL i alla fall.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Hur fan får han iväg ett sånt perfekt skott på ett försök? Vi måste ju fan skjuta 20 gånger för att ens träffa mål...
Vissa i det här laget kammar hem över 100.000 i månaden och dom lyfter fan i mig inte en enda jävla finger. Dom ska få betalt när dom presterar, för just nu står dom och tittar på.
Låt Holm spela och bänka bombom förhelvete
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Ok, har ingen koll på Tim Thomas storlek. Kanske också är liten till växten? Då finns det lite hopp för han i alla fall.android skrev:Tim Thomas.BOMBOM BOUCHARD skrev:Jotack, det var det första jag märkte, fast det gjorde jag å andra sidan första gången jag såg killen spela för något år sedan. Har aldrig sett en mindre A-lagsmålis på denna nivå. Har han inte Jose Theodores spel i sig kan han få det jobbigt att hålla sig kvar på elitnivå. Just nu är han ju en "talang" så det går väl alltid motivera hans plats i laget med det.Lee Harvey Oswald skrev:Vill inte alls belasta Sandberg för något av målen, men lägg märke till hur liten pojken blir när han hamnar långt in i mål.
Det finns ju i princip bara öppet mål att skuta på.

– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Helt ärligt. Tycker även Hardy får ta på sig detta. Han kunde tagit en Time out tidigt och skällt ut spelarna. Men nu står man med sitt satans anteckningsblock.
Sen måste han våga bänka dessa såkallade "stjärnor".
3-0 i arslet mot ett skitlag som Luleå är ju under all jävla kritik.
Kul att alla klagar på Boumedienne när Jimmie Ölvestad går in under kategorin VÄRDELÖS de första 30 minuterna.
Jag undrar vad som hänt med Jimmie, för att han är bara en skugga av sitt forna jag. Så jävla tråkigt att se.
Jag undrar vad som hänt med Jimmie, för att han är bara en skugga av sitt forna jag. Så jävla tråkigt att se.
- Remy Lebeau
Tim är lika stor som den genomsnittliga japanen i mål.
Känns dessvärre inte tryggt för fem öre.
Hur man kunde skriva ett 1+1 med Boumedienne som bara han kunde bryta är bortom mig.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Känns dessvärre inte tryggt för fem öre.
Hur man kunde skriva ett 1+1 med Boumedienne som bara han kunde bryta är bortom mig.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
Man får se det på den ljusa sidan, förhoppningsvis så kan spelarna rannsaka sig själv redan nu i inledningen på säsongen så att vi slipper den här skiten hela vintern...
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Om man ska vara lite positiv... Ölvestads tackling lär bli en av säsongen snyggaste och fortsätter det så här kanske man kan hoppas slippa se Hardy i DIF båset.
http://www.difhockey.se/truppen ...en skam för Djurgårdens IF för all framtid!
Säga vad man vill om vårt spel, men vi är då jävligt generösa mot våra motståndare. Dem behöver inte anstränga sig så jädrans mycket för att göra mål. Kan vi dessutom slå den avgörande passningen så gör vi gärna det.....herregud...
Vilka stjärnor? Vi har inga stjärnor i detta lag.. Det skulle vara D. Tjärnqvist då kanske, men han gör sitt jobb.DIFRobbex skrev:Helt ärligt. Tycker även Hardy får ta på sig detta. Han kunde tagit en Time out tidigt och skällt ut spelarna. Men nu står man med sitt satans anteckningsblock.
Skillnaden är att Boumedienne ständigt är värdelös (nästan)Salas skrev:Kul att alla klagar på Boumedienne när Jimmie Ölvestad går in under kategorin VÄRDELÖS de första 30 minuterna.