Luleå HF - Djurgårdens IF, 22/9 2011
Re: Luleå HF - Djurgårdens IF, 22/9 2011
Jag väntar bara på att spelarna ska börja trampa igång. Det här är bara galet jävla uselt
+1Enbom skrev:Jag sitter och lyssnar på Spotify på läktaren bara för att slippa den där förbannade äckliga trumman. Lär er sjunga grabbar.

-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Sådär ja, nu drar ja till min innebandyträning. Lär får se mer tacklingar och mindre filmningar där. Men vilka signaler sänder man när man sätter lilla Tim i mål under det här tro det eller ej, viktiga skedet på säsongen. Det gäller att vara med i början!
Men vi ställer inte ens ut skridskorna idag, och det är iaf inte jag intresserad av att ens banda skiten.
Honken och Bom Bom är lika dåliga som sist, trots att de inte spelar ihop. Oroväckande!
Men vi ställer inte ens ut skridskorna idag, och det är iaf inte jag intresserad av att ens banda skiten.
Honken och Bom Bom är lika dåliga som sist, trots att de inte spelar ihop. Oroväckande!
100% DJURGÅRDSJ***L
Luleå HF - Djurgårdens IF, 22/9 2011
Valrossarna*Edin skrev:Äh, det är ju någon lokal förmåga, det är bara att lyssna på hur han kommer yla om björnarna gör mål.JohanPez skrev:Skulle precis skriva det själv. Snubben kan inte heller skilja på Norman och Carlsson.swallat skrev:vad är det för dumhuvud som komenterar på C+.
Klabertans, kanadensaren i DIF, WTF
Sopa!
Vi ska inte röra ihop begreppen

Vilken skitmatch och vad var det för fyllo som fick tag på en mikrofon precis?
- Lee Harvey Oswald
Det som oroar är inte förluster, det är hur pinsamt laget uppträder.Daniel942 skrev:Vi ligger under 2-0 mot Luleå i omgång 4 och folk pratar om att säsongen kommer gå åt helvete. Skärp er för fan.
Precis som mot aik per1 och modo större delen av matchen så är ju motståndarna inte ens bra, och ändå ser det ut som att det skiljer en division mellan lagen.
Är det verkligen det här man går och vänat på från april-September?
Känns helt absurt...
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Slöseri med tid...
Går och diskar eller gör något spännande istället, tjoo.
Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett
Varför vill Hardy aldrig ha en förstamålvakt? Om nu Wesslau är 1:a ska han spela nästan varje match. Inte var tredje match.
David Printz, herregud vilken onödig utvisning. Sammanfattningsvis en helt otroligt usel första period, som vanligt denna säsong.
David Printz, herregud vilken onödig utvisning. Sammanfattningsvis en helt otroligt usel första period, som vanligt denna säsong.
http://www.difhockey.se/truppen ...en skam för Djurgårdens IF för all framtid!
JohanPez skrev:Valrossarna*Edin skrev:Äh, det är ju någon lokal förmåga, det är bara att lyssna på hur han kommer yla om björnarna gör mål.JohanPez skrev:Skulle precis skriva det själv. Snubben kan inte heller skilja på Norman och Carlsson.swallat skrev:vad är det för dumhuvud som komenterar på C+.
Klabertans, kanadensaren i DIF, WTF
Sopa!
Vi ska inte röra ihop begreppen
Vilken skitmatch och vad var det för fyllo som fick tag på en mikrofon precis?
Oh nej!..... Nån kör Oasis live.. och shreddar låten fullständigt.. Make them stop!!
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- Daniel942
- Säsongskort: Ja
Rädda grabbar lirar bandy.Jockmaniac skrev:Sådär ja, nu drar ja till min innebandyträning. Lär får se mer tacklingar och mindre filmningar där. Men vilka signaler sänder man när man sätter lilla Tim i mål under det här tro det eller ej, viktiga skedet på säsongen. Det gäller att vara med i början!

DIF!
- diftobbe89
Cyklade vi upp till Luleå eller vafan är det frågan om? Vi såg ju dödströtta ut innan matchen ens startat.
Och sen får ju den ända spelaren som ändå har fart på skridskorna och verkar vilja kriga lite, 2+10 minuter för att han tackla någon på 170cm, inte konstigt armarna kommer upp mot ansiktet då, jävla pissdommare
Och sen får ju den ända spelaren som ändå har fart på skridskorna och verkar vilja kriga lite, 2+10 minuter för att han tackla någon på 170cm, inte konstigt armarna kommer upp mot ansiktet då, jävla pissdommare
Spela fult
- Lee Harvey Oswald
Ja det lär bli en nagelbitare... i jämförelsekotten skrev:Slöseri med tid...
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- -daniel-
- Säsongskort: Ja
Vilken bedrövlig period, Jimmies utvisning är så jävla korkad så det inte är sant.
Det brukar det se ut så här efter derby. Inte ens i mitten/slutet av 90-talet brukade man vinna "matchen efter".
Därmed inte sagt att det inte ser bedrövligt ut. Cehlin, Norman och Carlsson får nog börja leverera nu om dom ska ha kvar sina platser i andrakedjan och PP-tid...
Därmed inte sagt att det inte ser bedrövligt ut. Cehlin, Norman och Carlsson får nog börja leverera nu om dom ska ha kvar sina platser i andrakedjan och PP-tid...
- Datsyuk_13
Printz verkar uppenbarligen mer intresserad av att halshugga Abbott än att faktiskt spela ishockey. Kanske är dags att börja lägga fokus på rätt saker? Eller?
"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård
- Niklas Wikegård
Snabbt mål nu i andra och vi vinner.
Som jag nämnde tidigare i tråden så vann vi ju faktiskt alla tre matcher som vi hade efter derbyvinsterna. Men jag är lugn, vi vinner, 3-8.Fricke skrev:Det brukar det se ut så här efter derby. Inte ens i mitten/slutet av 90-talet brukade man vinna "matchen efter".
Senast redigerad av Edin den 2011-09-22 18:47:13, redigerad totalt 1 gånger.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.