Coach LeMat 2011/12

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
diffarn1
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Coach LeMat 2011/12

Inlägg av diffarn1 »

Metal Machine skrev:Riktigt risig omgång för mig. Åberg mål, men annars... Inget poäng för någon av de övriga. Dålig match av Norrena. Suck...
Besviken på Norrena, räknade med en nollla eller ett inlsäppt där när de har brynäs hemma. Ett av dem skulle han ju helt klart tagit också.

Jobbigt när Hockeyligan skriver att F. Petterson tryckte in den men sen ändrade de sig några minute senare.

35 p i första riktiga omgången...
Användarvisningsbild
Edin
Säsongskort: Ja

Inlägg av Edin »

34 poäng för mig, ka-ta-strof.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Användarvisningsbild
bastis7

Inlägg av bastis7 »

Mitt lag:

Goren-Åslund-Sillen

Cleasson-Mange J

Johan gustafsson
Metal Machine

Inlägg av Metal Machine »

Nu när jag har kollat runt lite är jag inte lika besviken. Wesslau genererade trots allt bara en mer poäng än Norrena t.ex. Tyvärr så hängde inte Silfverberg något av biffarnas mål. Harju och Pikkarainen var dessutom katastrofusla i sina respektive matcher.
Användarvisningsbild
Bjurre

Inlägg av Bjurre »

Ha Fasth i målet han är lika dyr som tex Norrena men mycket bättre han kommer bli årets målvkat igen
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Metal Machine

Jo, man borde nästan haft det. Har lite svårt för gnagare bara och trodde faktiskt inte att Fasth skulle vara såhär bra i år - också...
kaminor

Inlägg av kaminor »

De är så långsamma med uppdateringarna. :(

Mange Johansson i LHC lär ju rädda mig denna omgång. Resten=skit.
Metal Machine

Rätt bra omgång för mig. Pikka = 1 ass. Silfver = 1 ass. Harju = 1 mål. Norrena = 2 insläppta på typ 24 skott. Åberg = nära att både näta och få assist, men det räknas tyvärr inte...

Skulle för övrigt gjort som jag tänkte och satsat på Söderberg istället för Harju. Fan...
kaminor

Inlägg av kaminor »

Metal Machine skrev:Rätt bra omgång för mig. Pikka = 1 ass. Silfver = 1 ass. Harju = 1 mål. Norrena = 2 insläppta på typ 24 skott. Åberg = nära att både näta och få assist, men det räknas tyvärr inte...

Skulle för övrigt gjort som jag tänkte och satsat på Söderberg istället för Harju. Fan...

Varför skulle du haft Söderberg? Vilken Söderberg? Han i SAIK gjorde väl inget bra idag...
Pikkarainen är ju -2 så du tappar typ hela assisten där. Silfver va bra, hade ju 5 skott också.

Edit: Ah, Söderberg i LHC. Ja, det skulle varit bra.
Metal Machine

kaminor skrev:
Metal Machine skrev:Rätt bra omgång för mig. Pikka = 1 ass. Silfver = 1 ass. Harju = 1 mål. Norrena = 2 insläppta på typ 24 skott. Åberg = nära att både näta och få assist, men det räknas tyvärr inte...

Varför skulle du haft Söderberg? Vilken Söderberg? Han i SAIK gjorde väl inget bra idag...
Pikkarainen är ju -2 så du tappar typ hela assisten där. Silfver va bra, hade ju 5 skott också.

Edit: Ah, Söderberg i LHC. Ja, det skulle varit bra.
Ja, exakt. Den gode Calles kaviar ifrån Malmö. Ja, noterade inte hans minusstatistik. Fan också...
kaminor

Inlägg av kaminor »

Det är svårt det här med byten och matchdagar. Inte lätt att veta hur länge man ska hålla på sina byten. :?

Edit: Valde mellan Sillen och Jimmie, tog den förstnämnda. Solklart felbeslut i efterhand.
Metal Machine

Fan! Var dum nog att chansa på Riddarn i målet inför kvällens match. Det måste vara det dummaste beslutet någonsin...
kaminor

Inlägg av kaminor »

Metal Machine skrev:Fan! Var dum nog att chansa på Riddarn i målet inför kvällens match. Det måste vara det dummaste beslutet någonsin...
Jag satsade på Gerber. Det var ju ett genidrag, ända tills han gjorde en prakttavla bakom egen kasse. Ytterst dumt var det däremot att ta in Calle Söderberg - iofs hade det inte varit bättre att behålla Nilson. Sen satte jag in Nicky D, och han va också kass. Är Åberg som räddar upp det något antar jag. Kass omgång ändå. Låg 4:a i DIF-ligan innan denna matchdag... :(
Metal Machine

För min del gick det ändå okej. Harju 1+1, Åberg 1+0, Pikka 0+2, Videll (stor j-a tumme ner - hur tänkte jag?) 0+0, Claesson 0+0. Ingen fick minus. Riddarn gav dock ett poängavdrag totalt...

Gerber måste ändå ha genererat 8-10 poäng.

Edit: Shit, Pikka gav +16 i dag. :D
kaminor

Inlägg av kaminor »

Gick hyfsat för mig ändå. Avancerade till och med till tredje plats i ligan. :) Antar att de flesta har för många djurgårdare. Gerber gav 11 poäng och Åberg 11, så det är väl helt okej. Mange Johansson gick minus :evil: , Nicky D fick 4 och Calle S fick 1 pinne. Claesson 3.

Bra med Pikka. aik-are bojkottar jag av princip. Så stryk Videll för gott, du.
Skriv svar