Nu när jag har kollat runt lite är jag inte lika besviken. Wesslau genererade trots allt bara en mer poäng än Norrena t.ex. Tyvärr så hängde inte Silfverberg något av biffarnas mål. Harju och Pikkarainen var dessutom katastrofusla i sina respektive matcher.
Ha Fasth i målet han är lika dyr som tex Norrena men mycket bättre han kommer bli årets målvkat igen
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Rätt bra omgång för mig. Pikka = 1 ass. Silfver = 1 ass. Harju = 1 mål. Norrena = 2 insläppta på typ 24 skott. Åberg = nära att både näta och få assist, men det räknas tyvärr inte...
Skulle för övrigt gjort som jag tänkte och satsat på Söderberg istället för Harju. Fan...
Metal Machine skrev:Rätt bra omgång för mig. Pikka = 1 ass. Silfver = 1 ass. Harju = 1 mål. Norrena = 2 insläppta på typ 24 skott. Åberg = nära att både näta och få assist, men det räknas tyvärr inte...
Skulle för övrigt gjort som jag tänkte och satsat på Söderberg istället för Harju. Fan...
Varför skulle du haft Söderberg? Vilken Söderberg? Han i SAIK gjorde väl inget bra idag...
Pikkarainen är ju -2 så du tappar typ hela assisten där. Silfver va bra, hade ju 5 skott också.
Edit: Ah, Söderberg i LHC. Ja, det skulle varit bra.
Metal Machine skrev:Rätt bra omgång för mig. Pikka = 1 ass. Silfver = 1 ass. Harju = 1 mål. Norrena = 2 insläppta på typ 24 skott. Åberg = nära att både näta och få assist, men det räknas tyvärr inte...
Varför skulle du haft Söderberg? Vilken Söderberg? Han i SAIK gjorde väl inget bra idag...
Pikkarainen är ju -2 så du tappar typ hela assisten där. Silfver va bra, hade ju 5 skott också.
Edit: Ah, Söderberg i LHC. Ja, det skulle varit bra.
Ja, exakt. Den gode Calles kaviar ifrån Malmö. Ja, noterade inte hans minusstatistik. Fan också...
Metal Machine skrev:Fan! Var dum nog att chansa på Riddarn i målet inför kvällens match. Det måste vara det dummaste beslutet någonsin...
Jag satsade på Gerber. Det var ju ett genidrag, ända tills han gjorde en prakttavla bakom egen kasse. Ytterst dumt var det däremot att ta in Calle Söderberg - iofs hade det inte varit bättre att behålla Nilson. Sen satte jag in Nicky D, och han va också kass. Är Åberg som räddar upp det något antar jag. Kass omgång ändå. Låg 4:a i DIF-ligan innan denna matchdag...
För min del gick det ändå okej. Harju 1+1, Åberg 1+0, Pikka 0+2, Videll (stor j-a tumme ner - hur tänkte jag?) 0+0, Claesson 0+0. Ingen fick minus. Riddarn gav dock ett poängavdrag totalt...
Gick hyfsat för mig ändå. Avancerade till och med till tredje plats i ligan. Antar att de flesta har för många djurgårdare. Gerber gav 11 poäng och Åberg 11, så det är väl helt okej. Mange Johansson gick minus , Nicky D fick 4 och Calle S fick 1 pinne. Claesson 3.
Bra med Pikka. aik-are bojkottar jag av princip. Så stryk Videll för gott, du.