Ta hem Mikael Tellqvist NU !!!!!
Tellan ska hem
Det är klart att vi ska slå en signal till Tellan. Det sporrar om inte annat våra andra målvakter.
djurgår`n tills jag dör
Re: Tellan ska hem
Ingen idé, han HAR verkligen sagt att han inte kommer hem, lägg resurser på att knyta ihop matcher istället..!mia2 skrev:Det är klart att vi ska slå en signal till Tellan. Det sporrar om inte annat våra andra målvakter.
Saknar Kung Wikegård!
- rollestolz
Trött på NHL
Men fattar ni inte han är utfryst i toronto ,det skulle bli hans år men är inte ens förstaval i farmarlaget.
Re: Trött på NHL
Det er fordi at andre lag kan snappe ham opp for ingenting dersom han sendes ned.rollestolz skrev:Men fattar ni inte han är utfryst i toronto ,det skulle bli hans år men är inte ens förstaval i farmarlaget.
Det er langt fra
Bergen til Hovet
Bergen til Hovet
Re: Trött på NHL
Du verkar inte fatta att han inte VILL spela i europa!!rollestolz skrev:Men fattar ni inte han är utfryst i toronto ,det skulle bli hans år men är inte ens förstaval i farmarlaget.
Saxat från intervjun i sportbladet som jag länkat till innan:
Sportbladet skrev: Han skulle vara en given stjärna i Djurgården och elitserien, men Tellan tillhör dem som aldrig kommer att ge upp drömmen.
- Nej, det är här borta jag vill vara, säger han.
- Vi får se vad som händer här den närmaste tiden, men nästa säsong blir jag free agent och fri att gå vart jag vill. Och det finns 29 andra klubbar i den här ligan. Samtidigt är jag bara 27 år och jag har förhoppningsvis massor av år kvar härborta, säger han.
Saknar Kung Wikegård!