Ta hem Mikael Tellqvist NU !!!!!

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
mia2

Tellan ska hem

Inlägg av mia2 »

Det är klart att vi ska slå en signal till Tellan. Det sporrar om inte annat våra andra målvakter.
djurgår`n tills jag dör
Användarvisningsbild
Boråsaren

Re: Tellan ska hem

Inlägg av Boråsaren »

mia2 skrev:Det är klart att vi ska slå en signal till Tellan. Det sporrar om inte annat våra andra målvakter.
Ingen idé, han HAR verkligen sagt att han inte kommer hem, lägg resurser på att knyta ihop matcher istället..!
Saknar Kung Wikegård!
Användarvisningsbild
rollestolz

Trött på NHL

Inlägg av rollestolz »

Men fattar ni inte han är utfryst i toronto ,det skulle bli hans år men är inte ens förstaval i farmarlaget.
Användarvisningsbild
Royen

Re: Trött på NHL

Inlägg av Royen »

rollestolz skrev:Men fattar ni inte han är utfryst i toronto ,det skulle bli hans år men är inte ens förstaval i farmarlaget.
Det er fordi at andre lag kan snappe ham opp for ingenting dersom han sendes ned.
Det er langt fra
Bergen til Hovet
Användarvisningsbild
Boråsaren

Re: Trött på NHL

Inlägg av Boråsaren »

rollestolz skrev:Men fattar ni inte han är utfryst i toronto ,det skulle bli hans år men är inte ens förstaval i farmarlaget.
Du verkar inte fatta att han inte VILL spela i europa!!

Saxat från intervjun i sportbladet som jag länkat till innan:
Sportbladet skrev: Han skulle vara en given stjärna i Djurgården och elitserien, men Tellan tillhör dem som aldrig kommer att ge upp drömmen.
- Nej, det är här borta jag vill vara, säger han.
- Vi får se vad som händer här den närmaste tiden, men nästa säsong blir jag free agent och fri att gå vart jag vill. Och det finns 29 andra klubbar i den här ligan. Samtidigt är jag bara 27 år och jag har förhoppningsvis massor av år kvar härborta, säger han.
Saknar Kung Wikegård!
Skriv svar