Ta hem Mikael Tellqvist NU !!!!!
- rollestolz
Ta hem Mikael Tellqvist NU !!!!!
Mikael Tellqvist fick följa matchen från läktaren, då Toronto har tre målvakter i truppen.
Nye coachen Paul Maurice valde att låta Jean-Sebastien Aubin sitta på bänken den här gången.
Det är ingen rolig situation, men jag kan bara vänta och se vad som händer, säger Tellan. (saxat ur aftonbladet )
-------------------------------------------------------------------------------------
Perfekt läge och slå en signal ,nu är han asa trött på nhl
Nye coachen Paul Maurice valde att låta Jean-Sebastien Aubin sitta på bänken den här gången.
Det är ingen rolig situation, men jag kan bara vänta och se vad som händer, säger Tellan. (saxat ur aftonbladet )
-------------------------------------------------------------------------------------
Perfekt läge och slå en signal ,nu är han asa trött på nhl
Lägg ner dom här trådarna nu!
Om jag fick önska en målvakt förutom Daniel Lrasson skulle jag vilja ha Giguerre eller Turco! Haha!
- fullfartframaat
Sen vill jag ha!
När vi ändå är igång joijje kan jag även tänka mig
Malkin,Ovechknin och Sideny Crossby haha! Riktiga Djurgårdare!
Malkin,Ovechknin och Sideny Crossby haha! Riktiga Djurgårdare!
- Järnkaminen90
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Det är klart:)
Klart att Tellan skulle göra nytta om han kom men han kommer inte komma hem än på ett tag.(om han ens gör det) Kul at Fernholm är på G, bra med förstärkning så vi får en bredare trupp.
Tellan
Samtidig åpner denne situasjonen for andre muligheter. Hva om vi kommer ut i januar og Tellan fortsatt er tilskuer? Da kan det være at han kommer til Europa for å få spilletid.Boråsaren skrev:Således kommer debatten om Tellan sluta...!
Men da blir det vel i Tyskland eller noe...
Det er langt fra
Bergen til Hovet
Bergen til Hovet