Man kanske är snabbare i år nu när vi äntligen fått ice-projection.Daniel942 skrev:Är väl som vanligt att man skiter i det till Elitseriestarten och att det kommer runt jul..SirDIFalot skrev:Någon som hört något om årets...?
Intro
Re: Intro
Förhoppningsvis blir det Heroes i ny tappning, dvs den klassiska öppningen följt av ett montage med nytt bildmaterial. Jag tycker att Heroes-introt ska vara samma självklarhet som SFGD.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Heroes e klockren... måste ju få lite gåshud och pump inför nedsläpp.
Annars kan man ju få det av den senaste DIFTV: "Det gör ont att möta Djurgården"http://www.difhockey.se/diftv.php?news=8511
UNDERBART (skit i att Bulls haft låten, den e bra)
Annars kan man ju få det av den senaste DIFTV: "Det gör ont att möta Djurgården"http://www.difhockey.se/diftv.php?news=8511
UNDERBART (skit i att Bulls haft låten, den e bra)
RÖTT FÖR BLODET GENOM HJÄRTA OCH VEN...
- Christopher J
Fast samtidigt så är det kul med något nytt också. Vi kan ju ha Heroes+ett nytt intro. Vi har ju haft många bra intron genom åren. Tänker främst på gladiator, batman, pirates, crimson tide och nu senast rock från airbase.
-
Har aldrig förstått grejen med Heroes. Vadan denna hype? Nostalgi?
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
DJUR-GÅR-DEN!Kentta skrev:Om det nu är seriöst så är ju låten ganska bra iaf, inte alltför techno dunka dunka popop eller hårdrock halleluja eller hip hop yo yo aktig. Om ni förstår..Biaas skrev:
Denna ska användas vad jag har hört.
Expert.
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
DJUR-GÅR-DEN!Kentta skrev:Om det nu är seriöst så är ju låten ganska bra iaf, inte alltför techno dunka dunka popop eller hårdrock halleluja eller hip hop yo yo aktig. Om ni förstår..Biaas skrev:
Denna ska användas vad jag har hört.
DIF!