Som ni har väntat, Lilleman är tillbaka med tippningstävlingen take 3.
Det har varit en lång och skön sommar, jag har vilat upp mig och följt DIF lite överallt i Sverige. Nu är jag back in business, som tävlingsledare grodlår. Årets tippningstävling ska bli bättre än någonsin. Mer spänning, mer kamp, mera hat, men framförallt, mer tippning. Fick ett antal klagomål förra säsongen över att det en del konstiga frågor, som t.ex " När kommer matchens första utvisning?" etc...
I år kommer det att gå till på följande sätt:
I varje omgång så kommer ni att tippa 1, X eller 2 på samtliga matcher där varje rätt svar ger en poäng. Det kommer också alltid att vara en bonusfråga på Djurgårdens matcher som ger tre poäng.
Poängen kommer inte att räknas ihop innan ALLA matcher är spelade i diverse omgångar.
I år så kommer åtta hjältar att gå till slutspel. Efter vart 10 omgång så kommer två personer att åka ur tävlingen( de två med minst poäng), och två stycken kommer behöva kvala sig kvar precis som förra året.
Har ni klagomål, vill diskutera tävlingen eller älska eller hata varandra så görs det i denna tråd. Varav samtliga frågor kommer upp i " Tippningstävlingen 2011/2012". Detta för att göra det så enkelt som möjligt för mig.
Frågorna kommer upp Måndag kväll och kommer alltså att räknas ihop på torsdag kväll när alla lag spelat.
Nytt för i år är också att tävlingen kommer att hålla på i samtliga 55 omgångar plus slutspel, förutom de gångerna jag är bortrest. Om någon är villig att hjälpa till under de gångerna så är det bara att höra av sig till mig.
Fakta om tävlingen:
* Bildad inför säsongen 2009/2010
* Skapad av: Lilleman
* Varför? En kul grej för att öka spänningen, och gemenskapen på DIFhockey forum.
* Tidigare vinnare: Snazzi ( 2009/2010) Bombom Bouchard (2010/2011)
* Pris: Under sitt nick får man titeln " Tipsmästare 2011/2012"
* Regler förutom de som näms ovan: Är man inte med och tävlar under fem omgångar blir man diskad. Kan man inte ställa upp under fem omgångar måste man meddela det till mig. Hot mot tävlingsledare grodlor kan leda till avbruten tippningstävling, kollektiv bestraffning, böter

Shell we end here?
Må bästa nick vinna.
/Tävlingsledaren