Säsongskort 2011/2012

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Låst
Pogue Mahone
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Säsongskort 2011/2012

Inlägg av Pogue Mahone »

riktigt bra.
önskar jag kommit på det först :mrgreen: ... + till AAMC
- "Det finns bara två slags kvinnor här i världen. Kvinnor som alltid talar och kvinnor som aldrig tiger"
Simon08

Inlägg av Simon08 »

Blev lite missnöjd igår på matchen, förutom resultatet då förstås..

Jag skulle som så många andra hämta ut mitt säsongskort, exkl. slutspel. Jag ställer mig då i R-Ö ledet. När jag tillslut kommer fram till hon bakom disken så när jag givit fram mitt leg så frågar hon ifall jag skulle ha exkl. slutspel. Då sa hon efter att jag svarat att jag var tvungen att stå i A-H ledet för där låg "bunten" (!?).

Var då tätt inpå matchstart så gick in och ställde mig. Jag går sedan i första periodpaus och ställer mig i det långa sega A-H ledet. När jag väl kommer fram så säger jag att jag ska ha exkl. slutspel, då frågar hon samma brud som jag pratade med förra gången, letar inte ens i några lådor eller vad dom hade där, och säger att dom inte var tryckta än..

Lite halvpissig stil tycker jag menmen, ville bara kasta ur mig lite galla.. :evil:
Användarvisningsbild
Heaty

Inlägg av Heaty »

Extremt dåligt arrangerat när man väl kom in. Att man där ute gick efter efternamn och där inne gick efter förnamn är ju ett jävla mysterium. Och om någon nu ställt sig fel så går det väl snabbare för alla om denne ändå får sitt kort, jag menar, dem har ju allt på en halvmeters avstånd?
Metal Machine

Inlägg av Metal Machine »

Heaty skrev:Extremt dåligt arrangerat när man väl kom in. Att man där ute gick efter efternamn och där inne gick efter förnamn är ju ett jävla mysterium. Och om någon nu ställt sig fel så går det väl snabbare för alla om denne ändå får sitt kort, jag menar, dem har ju allt på en halvmeters avstånd?
Faktiskt. Ruskigt dålig service. Å andra sidan ville de ju förstås få in alla så fort som möjligt, vilket inte är dumt tänkt, men någon måtta får det banne mig vara.
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

Fick en känsla av att DIF Hockey själva insåg hur jävla korkat hela det här upplägget var...kommer garanterat inte upprepas igen, om jag får säga mitt.
Användarvisningsbild
Kentta

Inlägg av Kentta »

Är det endast klackkorten vi snackar om här? För att när jag och farsgubben skulle hämta ut våra Aktiv Sittplats kort gick det hur smidigt som helst, ingen kö alls.
Användarvisningsbild
Hildi

Inlägg av Hildi »

Samma här ,gick hur smidigt som helst när jag hämtade ut mina aktiv sitt- plåtar.
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

Kentta skrev:Är det endast klackkorten vi snackar om här? För att när jag och farsgubben skulle hämta ut våra Aktiv Sittplats kort gick det hur smidigt som helst, ingen kö alls.
Jag syftade egentligen mest på köbildningen utanför och brist på information vid klackkortskön (som jag hörde en hög vassa kommentarer och sågningar om systemet när jag gick förbi).

Själv sitter jag också på Aktiv Sittplats men valde att inte hämta mina biljetter när jag såg hur tillkrånglat det såg ut i klackkön. Väljer istället att hämta dem i shoppen i god tid innan premiären, dock kanske man skulle gett det en chans när ni nämner att det flöt på smidigare där... :wink:
sensei
Kontakt:

Inlägg av sensei »

Mellan 2:a och 3:e var det inte en kotte i sittplatskön. Visst var systemet lite "naivt" uttänk, men jag ger ändå credd till personalen som öppnade grindarna när man insåg att det blev ohållbart.

Däremot minuspoäng för de nya plastkorten, snålt att inte namnet är med längre... :P
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Bäst-i-stan

Inlägg av Bäst-i-stan »

För egen del gick det relativt smärtfritt, men visst var det lite köer, men man får ta det, vi har sålt rekord många säs-plåtar iår. Till er som inte hämtat säsongskortet än, så lär ni göra det omgående för att slippa hämta det så tätt in på premiären då säkert kommer vara mycket att göra i butiken.
Användarvisningsbild
Mattias_87
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Mattias_87 »

Kom nyss hem ifrån butiken efter att ha hämtat ut biljetterna. Men på baksidan är det ju som vanligt en sån där värdekupong däremot står det "Kupong giltig t.o.m 2011-04-30". Varför ha en värdekupong på biljetten som redan har gått ut? Felskrivet eller medvetet?

En till fråga: Under "http://www.difhockey.se/sasongskort_nytt.php" står det såhär för oss som köper säsongskort: "4 extra biljetter till en av Djurgården Hockey utvald match". När vet man vilken match det skulle kunna bli?
Avskaffa tre mot tre.
Gurkan

Inlägg av Gurkan »

Vet inte om detta är rätt plats,
På grund av ändrade arbetstider kommer jag inte att kunna använda mitt säsongskort i Klacken inkl slutspel. :( :( :evil:
Hann du inte med att köpa?
Hör av dig med ett pm,
skynda så hinner du ha det med dig på premiären!!

Finns bara En Gustaf Wesslau!!
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Gurkan skrev:Vet inte om detta är rätt plats,
På grund av ändrade arbetstider kommer jag inte att kunna använda mitt säsongskort i Klacken inkl slutspel. :( :( :evil:
Hör av dig med ett pm,

Nu är väl korten individuella med namn så det går väl inte riktigt..?
Expert.
Användarvisningsbild
starvin_marwin

Inlägg av starvin_marwin »

SirDIFalot skrev:
Gurkan skrev:Vet inte om detta är rätt plats,
Hör av dig med ett pm,

Nu är väl korten individuella med namn så det går väl inte riktigt..?
DIF har väl sagt att man är fri att låna ut kortet, därmed kan du även sälja det vidare.
Simon08

Inlägg av Simon08 »

Vart hämtar man ut säsongskorten som inte var tryckta (!?) på luleå matchen?
Exklusive slutspel om det spelar någon roll.
Låst