önskar jag kommit på det först

Faktiskt. Ruskigt dålig service. Å andra sidan ville de ju förstås få in alla så fort som möjligt, vilket inte är dumt tänkt, men någon måtta får det banne mig vara.Heaty skrev:Extremt dåligt arrangerat när man väl kom in. Att man där ute gick efter efternamn och där inne gick efter förnamn är ju ett jävla mysterium. Och om någon nu ställt sig fel så går det väl snabbare för alla om denne ändå får sitt kort, jag menar, dem har ju allt på en halvmeters avstånd?
Jag syftade egentligen mest på köbildningen utanför och brist på information vid klackkortskön (som jag hörde en hög vassa kommentarer och sågningar om systemet när jag gick förbi).Kentta skrev:Är det endast klackkorten vi snackar om här? För att när jag och farsgubben skulle hämta ut våra Aktiv Sittplats kort gick det hur smidigt som helst, ingen kö alls.
Nu är väl korten individuella med namn så det går väl inte riktigt..?Gurkan skrev:Vet inte om detta är rätt plats,
På grund av ändrade arbetstider kommer jag inte att kunna använda mitt säsongskort i Klacken inkl slutspel.![]()
![]()
![]()
Hann du inte med att köpa?
Hör av dig med ett pm,
skynda så hinner du ha det med dig på premiären!!
Finns bara En Gustaf Wesslau!!
DIF har väl sagt att man är fri att låna ut kortet, därmed kan du även sälja det vidare.SirDIFalot skrev:Nu är väl korten individuella med namn så det går väl inte riktigt..?Gurkan skrev:Vet inte om detta är rätt plats,
På grund av ändrade arbetstider kommer jag inte att kunna använda mitt säsongskort i Klacken inkl slutspel.![]()
![]()
![]()
Hann du inte med att köpa?
Hör av dig med ett pm,
skynda så hinner du ha det med dig på premiären!!
Finns bara En Gustaf Wesslau!!