Tack för svar! Jag och polaren köpte på varsitt håll nu men skrev att vi önskade att få sitta bredvid varandra. Dom skulle höra av sig stod det, så hoppas det löser sig.Mattias_87 skrev:Tror du kan ringa och berätta hur det ligger till så fixar dom säkert det utan problem. Har själv haft kontakt med dom via telefon och dom är supertrevliga.Ja-ke den andre skrev:Har en fråga.
Jag och en polare ska köpa säsongskort på aktiv sittplats. Måste man boka en plats var och mer eller mindre hoppas på att komma bredvid varandra? Om jag väljer 2 stycken platser på sektionen, hur fungerar det då med betalning. Kommer jag vara tvungen att betala för båda då? Vi har tänkt betala på avbetalning så.
Hoppas ni förstår frågan, är så frustrerad efter fotbollen så har svårt att formulera mig.
Säsongskort 2011/2012
- Ja-ke den andre
Re: Säsongskort 2011/2012
Någon som vet?Skywalker skrev:Har vi som köpt klackkort utan slutspel/derbyn förtur till slutspelsbiljetterna sen (om vi går dit, vågar inte jinxa)?
We can be Heroes http://www.youtube.com/watch?v=PTEj-uuLUw0
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Förra året var det så iaf.Skywalker skrev:Någon som vet?Skywalker skrev:Har vi som köpt klackkort utan slutspel/derbyn förtur till slutspelsbiljetterna sen (om vi går dit, vågar inte jinxa)?
DIF!
Säsongskort 2011/2012
Bör absolut vara likadant i år igen.
Tjenare! Vet inte riktigt vart jag ska skriva detta, så valde här 
Jag hade tänkt köpa biljetter till DIF - Modo den 17 september, men man måste skriva in sitt medlemsnummer, och jag vet inte vart jag hittar det. Blev nyss medlem och har inte fått kortet än, men finns det någonstans jag kan hitta det?

Jag hade tänkt köpa biljetter till DIF - Modo den 17 september, men man måste skriva in sitt medlemsnummer, och jag vet inte vart jag hittar det. Blev nyss medlem och har inte fått kortet än, men finns det någonstans jag kan hitta det?
-
När du får ditt bekräftning-mail så står det "Dit medlemsnummer är...."encore skrev:Tjenare! Vet inte riktigt vart jag ska skriva detta, så valde här
Så var det för mig iaf.
Jag ser ett mönster...
- -daniel-
Vad är det som gäller egentligen, i senaste nyhetsbrevsutskicket står följande:Salas skrev:http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 3485654.ab
4200 säsongskort sålda i dagsläget, vilket är 700 fler än ifjol. Riktigt bra siffror är det!
Det mest komiska med det hela är ju att vi har sålt fler säsongskort i klacken är vad aik har sålt på hela Hovet. Dom borde fan skämmas
Hur ser försäljningen av säsongskort jämfört med förra säsongen?
Vi har sålt 700 fler säsongskort än totalt förra säsongen och hoppas givetvis att vi kan öka den siffran ytterligare. Totalt är vi uppe cirka 3500, 2500 sittplats och 1000 klack.
Var det inte 4200 totalt enligt Jimmy?
-
När jag läser artikeln får jag det till att de hade sålt 3500 vid samma tidpunkt inför förra säsongen och i dagsläget är uppe i 4200, dvs 700 fler än förra säsongen.
- "Det finns bara två slags kvinnor här i världen. Kvinnor som alltid talar och kvinnor som aldrig tiger"
- Ja-ke den andre
Jag har en fråga. Jag och min polare beställde ett varsitt säsongskort till aktiv sittplats i fredags. Vi valde att betala på avbetalning. När vi tyckte på boka så stod det att dom skulle höra av sig till oss. Vi fick således inte betala någonting eller något sådant. Detta var alltså i fredags och dom har ännu inte hört av sig. Imorgon är också sista dagen för att betala på avbetalning. Vad händer?
Ska jag vänta eller ska man ringa dit? Om jag ringer, vilket nummer är det? Jag hittar det ingenstans?
Otroligt tacksam för svar!
Ska jag vänta eller ska man ringa dit? Om jag ringer, vilket nummer är det? Jag hittar det ingenstans?
Prova ring Telefon: +46 (0)8-600 81 00 och säg vad det gäller, vet inte om det kan hjälpa men det är ju det enda numret som finns.Ja-ke den andre skrev:Jag har en fråga. Jag och min polare beställde ett varsitt säsongskort till aktiv sittplats i fredags. Vi valde att betala på avbetalning. När vi tyckte på boka så stod det att dom skulle höra av sig till oss. Vi fick således inte betala någonting eller något sådant. Detta var alltså i fredags och dom har ännu inte hört av sig. Imorgon är också sista dagen för att betala på avbetalning. Vad händer?
2014-04-07, vad hände?
http://difhockey.se/klubbJa-ke den andre skrev:Jag har en fråga. Jag och min polare beställde ett varsitt säsongskort till aktiv sittplats i fredags. Vi valde att betala på avbetalning. När vi tyckte på boka så stod det att dom skulle höra av sig till oss. Vi fick således inte betala någonting eller något sådant. Detta var alltså i fredags och dom har ännu inte hört av sig. Imorgon är också sista dagen för att betala på avbetalning. Vad händer?
Telefon, telefax och e-post
Telefon: +46 (0)8-600 81 00
Testa där.
alternativ fyll i formuläret som finns där så hjälper de dig säkert. http://www.difhockey.se/klubb
2014-04-07, vad hände?
- Ja-ke den andre
Tack som fan, testar att ringa!
"Välkommen till Djurgården hockey, våra öppettider är 9-16.30" Kollade på klockan, klockan var 16.30 exakt.
Ridå. Får ringa imorgon istället!
"Välkommen till Djurgården hockey, våra öppettider är 9-16.30" Kollade på klockan, klockan var 16.30 exakt.
Ridå. Får ringa imorgon istället!
- -daniel-
Fast nyhetsbrevet kom idag, menar du att de har plockat upp gammal information som inte längre är aktuell (dvs när det "bara" hade sålts 3500)? *Förvirrad*Pogue Mahone skrev:När jag läser artikeln får jag det till att de hade sålt 3500 vid samma tidpunkt inför förra säsongen och i dagsläget är uppe i 4200, dvs 700 fler än förra säsongen.
Artikeln i Aftonbladet är ju inte det jag syftar på här.
-
I mailet man fick av Janne. Så meddelade han att det sålt över 4000 så, över 4000 har det sålt.-daniel- skrev:Fast nyhetsbrevet kom idag, menar du att de har plockat upp gammal information som inte längre är aktuell (dvs när det "bara" hade sålts 3500)? *Förvirrad*Pogue Mahone skrev:När jag läser artikeln får jag det till att de hade sålt 3500 vid samma tidpunkt inför förra säsongen och i dagsläget är uppe i 4200, dvs 700 fler än förra säsongen.
Artikeln i Aftonbladet är ju inte det jag syftar på här.