Säsongskort 2011/2012
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Säsongskort 2011/2012
Blev säsongskort på A11. Ska bli riktigt kul med hockey igen. Kollar man på säsongskortskartan finns det fortfarande en hel del fina platser kvar.
Min systerson har ett klackkort som han behöver bli av med pga plugg i Umeå.
Såg att alla var slutsålda, så om någon inte hann köpa skicka mig ett pm
Såg att alla var slutsålda, så om någon inte hann köpa skicka mig ett pm
"Whatever you want"
Det blev ett säsongskort på A11 för mig!
Jag har precis flyttat till Stockholm från Halmstad, vilket betyder att jag äntligen slipper sitta och köra fram och tillbaka till Stockholm ett X antal gånger per år för att följa DIF.
Vem vet? Man kanske stöter på några trevliga personer från forumet under någon av matcherna?
Jag har precis flyttat till Stockholm från Halmstad, vilket betyder att jag äntligen slipper sitta och köra fram och tillbaka till Stockholm ett X antal gånger per år för att följa DIF.
Vem vet? Man kanske stöter på några trevliga personer från forumet under någon av matcherna?
Re: Re: Säsongskort 2011/2012
Det har hänt att vi stöter på varandra!Sjöwall skrev:Det blev ett säsongskort på A11 för mig!

Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
-
Om man redan har ett stadigt skägg och fortsätter spara till slutspelet är det fusk då eller?
- "Det finns bara två slags kvinnor här i världen. Kvinnor som alltid talar och kvinnor som aldrig tiger"
Re: Re: Säsongskort 2011/2012
Nope, skägg är skägg. Det byter bara namn till slutspelet.Pogue Mahone skrev:Om man redan har ett stadigt skägg och fortsätter spara till slutspelet är det fusk då eller?

Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Kan dagens match ses på TV,internet eller dylikt?
– Finns bara Djurgården eller ingenting, säger Douglas Murray säkert.
- mallavich
http://hockeysverige.se/article/1214904 ... ean-trophyBillx skrev:Kan dagens match ses på TV,internet eller dylikt?
Jag kan ha missat ny info, men tycker mig komma ihåg att säsongskorten skulle delas ut i början på augusti?
Android "För övrigt anser jag att alla som köpt klackbiljett och inte står och sjunger pissar på DIF Hockey."
Äkta kärlek varar hela livet!
Djurgårdens IF - för evigt trogen
Såhär sa Janne Ednertz idag på frågan om när man kan hämta ut korten (aktiv sittplats i detta fall.)BIBO skrev:Jag kan ha missat ny info, men tycker mig komma ihåg att säsongskorten skulle delas ut i början på augusti?
De kan hämtas på Hovet i samband med ET-matchen mot Luleå 1/9 och därefter i butiken mot uppvisande av leg.
Mer info kommer inom kort.
Janne
OK, tack, borde vara samma för klacken då.
Android "För övrigt anser jag att alla som köpt klackbiljett och inte står och sjunger pissar på DIF Hockey."
-
din aik fän !!!!!! du juger !!! bara !Frasse skrev:Bokat och klart sedan i måndags.
-
man tror bara de .. igentligen är dom sugiga. man ska stå i klacken som jag. ÄGD !!Bäst-i-stan skrev:Blev säsongskort på A11. Ska bli riktigt kul med hockey igen. Kollar man på säsongskortskartan finns det fortfarande en hel del fina platser kvar.
Tjena Mariokempelover! Jag ska nu utsätta dig för ett test hära. Främst för att bedöma din ålder, lagtillhörighet och skostorlek.
Vilken ishockeyspelare fick stroke i december?
Varför är Mikael Tellqvist en evig hjälte?
Vart spelar Mikael Tellqvist?
Vad har Challe gjort sedan han lämnade Djurgårdens tränarstab?
Vilket smeknamn hade Patric Hörnqvist när (han har samma fortfarande, iofs) han och Linkan huserade som värst?
Har du strumpor i dina sandaler?
Vilken ishockeyspelare fick stroke i december?
Varför är Mikael Tellqvist en evig hjälte?
Vart spelar Mikael Tellqvist?
Vad har Challe gjort sedan han lämnade Djurgårdens tränarstab?
Vilket smeknamn hade Patric Hörnqvist när (han har samma fortfarande, iofs) han och Linkan huserade som värst?
Har du strumpor i dina sandaler?
- Daniel942
mariokempelover skrev:man tror bara de .. igentligen är dom sugiga. man ska stå i klacken som jag. ÄGD !!Bäst-i-stan skrev:Blev säsongskort på A11. Ska bli riktigt kul med hockey igen. Kollar man på säsongskortskartan finns det fortfarande en hel del fina platser kvar.

DIF!