Säsongskort 2011/2012

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Låst
kajklers

Re: Säsongskort 2011/2012

Inlägg av kajklers »

Nån som vet ifall man kan låta en polare betala säsongskortet åt en i mitt namn ? , har ju inte pengar föräns en vecka och då kan det ju vara slutsålt . synd att bryta en trend har haft säsongskort från 2003 liksom.

Tycker det borde komma en notis på förstasidan snart om hur många det finns kvar i klacken , kartan visar ju bara aktivsittplats just nu.
Användarvisningsbild
lajjnus

Inlägg av lajjnus »

kajklers skrev:Nån som vet ifall man kan låta en polare betala säsongskortet åt en i mitt namn ? , har ju inte pengar föräns en vecka och då kan det ju vara slutsålt . synd att bryta en trend har haft säsongskort från 2003 liksom.

Tycker det borde komma en notis på förstasidan snart om hur många det finns kvar i klacken , kartan visar ju bara aktivsittplats just nu.
Tror det ska funka. Det har gjort så förut i alla fall, då en polare förra (och förrförra) året hade sitt säsongskort skrivet på en annan polares morsa. Dock lite osäker på hur det funkar nästa säsong då det nya systemet med "personliga kort" införs.
Användarvisningsbild
Mattias_87
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av Mattias_87 »

kajklers skrev:kartan visar ju bara aktivsittplats just nu.
Och den är dåligt uppdaterad kan jag berätta. Fick min plats på AS för ca 10 dagar sedan men den står fortfarande som ledig på kartan. Så det är nog ännu färre än vad man tror.
Avskaffa tre mot tre.
Användarvisningsbild
Daniel942
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Daniel942 »

DIF!
Användarvisningsbild
Kentta

Inlägg av Kentta »

Kul med många i klacken, men hoppas då att alla sjunger hela matchen..
Pogue Mahone

Inlägg av Pogue Mahone »

20 kort kvar till klacken. mycket bra jobbat.

Det kommer ta slut och alla som har köpt kort till klacken hoppas jag tar i så de spricker i varje match. :evil:

DIF!
- "Det finns bara två slags kvinnor här i världen. Kvinnor som alltid talar och kvinnor som aldrig tiger"
Användarvisningsbild
starvin_marwin

Inlägg av starvin_marwin »

Någon som vet om det nya systemet med personliga kort även gäller aktiv sittplats?
Användarvisningsbild
pulverapa

Inlägg av pulverapa »

starvin_marwin skrev:Någon som vet om det nya systemet med personliga kort även gäller aktiv sittplats?
Namnet står ju i alla fall på biljetterna. Kommer man behöva legitimera sig när man går in då? Hoppas det i alla fall.
Användarvisningsbild
starvin_marwin

pulverapa skrev:
starvin_marwin skrev:Någon som vet om det nya systemet med personliga kort även gäller aktiv sittplats?
Namnet står ju i alla fall på biljetterna. Kommer man behöva legitimera sig när man går in då? Hoppas det i alla fall.
Fast för klacken så har man ju tidigare alltid fått ströbiljetter utan namn på men nu ska man, som jag förstår det, få ett enda kort (typ som ett medlemskort) som gäller för inpassage till samtliga matcher. Kommer detta system också gälla för AS? Vi är två som har säsongskort på AS och vi reser båda i jobbet en hel del, om han är borta så sliter jag med mig någon annan Djurgårdspolare. Tråkigt om det blir så att stolen måste sto tom om kollegan är på tjänsteresa.
Användarvisningsbild
Salas

Inlägg av Salas »

Tråkigt att man inte får lösbiljetter den här säsongen. Det systemet är ju helt klart att föredra eftersom någon annan kan ta ens plats när man själv inte kan gå på matchen.
Fördelen är väl att man slipper biljettkaoset när det är slutspel, och det känns som anledningen till att kort delas ut istället för lösbiljetter. Det blir enklare för Djurgården Hockey helt enkelt.
Användarvisningsbild
Daniel942

Inlägg av Daniel942 »

starvin_marwin skrev:
pulverapa skrev:
Fast för klacken så har man ju tidigare alltid fått ströbiljetter utan namn på men nu ska man, som jag förstår det, få ett enda kort (typ som ett medlemskort) som gäller för inpassage till samtliga matcher. Kommer detta system också gälla för AS? Vi är två som har säsongskort på AS och vi reser båda i jobbet en hel del, om han är borta så sliter jag med mig någon annan Djurgårdspolare. Tråkigt om det blir så att stolen måste sto tom om kollegan är på tjänsteresa.
AS har lösbiljetter.
DIF!
Användarvisningsbild
starvin_marwin

Daniel942 skrev:
starvin_marwin skrev:
pulverapa skrev:
AS har lösbiljetter.
Grymt, tack för info.
Användarvisningsbild
Jonas1891

Inlägg av Jonas1891 »

Min bror ringde och frågade hur det är med säsongskortet eftersom att han blir pappa i höst och säkert missar en del matcher, och de sa att man får ett personligt kort men att man kan låna ut det.
mb81

Inlägg av mb81 »

Sorry fel tråd. Trodde det stod säsongen 2011/12 här! Måste varit blind.
Senast redigerad av mb81 den 2011-08-03 23:23:46, redigerad totalt 1 gånger.
Användarvisningsbild
Kentta

Inlägg av Kentta »

mb81, lite fel tråd va?
Låst