DanielDIF skrev:Tja! Jag har bestämmt mig för att köpa ett klackkort i år i hockeyn. Vad jag har hört så släpps korten för nytecknande den 15de. Då har jag lite frågor som jag ställer nedan.
Vart är det bäst att köpa korten? Internet elr Shopen? Vilken tid den 15de släpps korten? Hur tidig måste jag va för att försäkra att jag får ett kort?
Tack på förhand.
Skulle tro att du får bra svar om du ringer shopen. HÄR är kundtjänst.
DanielDIF skrev:Tja! Jag har bestämmt mig för att köpa ett klackkort i år i hockeyn. Vad jag har hört så släpps korten för nytecknande den 15de. Då har jag lite frågor som jag ställer nedan.
Vart är det bäst att köpa korten? Internet elr Shopen? Vilken tid den 15de släpps korten? Hur tidig måste jag va för att försäkra att jag får ett kort?
Tack på förhand.
Om du har tänkt att sjunga i 60 minuter så bör du vara där tidigt på morgonen, kanske två timmar innan butiken öppnar.
Det är mycket folk som vill ha klackbiljetter, som till exempel ifjol.
Självklart tänker jag sjunga i sextio minuter. Men vilken tid öppnar butiken och går det att beställa på internet istället? Och kan jag som är under 18 köpa sj i butiken?
DanielDIF skrev:Självklart tänker jag sjunga i sextio minuter. Men vilken tid öppnar butiken och går det att beställa på internet istället? Och kan jag som är under 18 köpa sj i butiken?
Jag testar igen då.
--> Du får bra svar om du ringer shopen. HÄR är kundtjänst. RING dem och fråga eller använd formuläret som finns på kundtjänstens sida här (som jag länkar till ovan). De flesta här vill inte göra det åt dig.
det är möjligt att frågan har besvarats tidigare men jag undrar när jag kan köpa säsongskort i klacken? Jag hade inte förra säsongen så det handlar inte om att förnya
Abinadi skrev:det är möjligt att frågan har besvarats tidigare men jag undrar när jag kan köpa säsongskort i klacken? Jag hade inte förra säsongen så det handlar inte om att förnya
Hade du kollat typ 4 poster upp så! Men den 15e Juni och du borde vara ut i god tid!
Man föds som Djurgårdare, allt annat är förlossningsskador!
Hur många säsongskort har det sålts till klackan i år, någon som vet?
Sen tycker jag det är skoj med folk som gnäller på att folk ställer frågar angående vart de ska köpa säsongskort osv, vidrig attityd i min mening. Är väl lika bra att skita i att svara helt och hållet om det är så overkligt jobbigt med frågorna? får personen inget svar tar han väl reda på hur han får tag på säsongskort utan eran hjälp och om han inte gör det så är det väl ingen som ska ha det iaf.
- "Det finns bara två slags kvinnor här i världen. Kvinnor som alltid talar och kvinnor som aldrig tiger"
Nej, vet tyvärr inte hur många säsongskort som sålts.
Men infon finns ju så otroligt nära, besök hemsidan som du klickade dig förbi.
Om du inte orkar leta dig fram till en mailadress/telefonnummer på en hemsida, har du då tänkt på hur jobbigt det är att visa din kärlek under en hel match? Love's rough
Min fråga blir ifall någon som förlängt sitt säsongskort fått någon sorts bekräftelse gällande detta, då jag inte fått någon?
tph skrev:
Min fråga blir ifall någon som förlängt sitt säsongskort fått någon sorts bekräftelse gällande detta, då jag inte fått någon?
När jag betalade min förlängning fick jag denna bekräftelse med e-post
Betala ditt säsongskort med kortDu, xxx, har beställt och betalat 1 Betala ditt säsongskort med kort i kategori Klackkort á 1495 kronor. Totalpris: 1495 kronor.
Tack för din betalning. Vi räknar med att ha era säsongskortsbiljetter klara i början av september. Info kommer per mail, via nyhetsbrevet samt på difhockey.se.
Ha en trevlig sommar.
Ta med den här bekräftelsen när du hämtar ut dina biljetter.