You've got mail.Mäklaren skrev:Önskar köpa säsongskort i klacken. Har redan plåt till långsidan, men vill ha ett kort till klacken också och är därför mycket intresserad av en affär. Om någon har en klacksäsongsplåt som inte skall användas, så kontakta mig.
Betalar inköpspriset och bjuder gärna på en bira eller tio vid en match. Dessutom får du veta vem Mäklaren är, bara det bör locka till affär.
Säsongskort 2011/2012
- mannge
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
Re: Säsongskort 2011/2012
Blue Brigade A11
-
Bokat på aktivsitt igen. Känner mig faktiskt hoppfull inför denna säsong
Djurgårdens IF
Har en fråga... Kommer man kunna nyteckna klackkort inför nästa säsong? Jag och en polare hade tänkt att göra det det här året.. Då vi inte haft möjligheten till det förens nu så hoppas jag verkligen att det går..
Man föds som Djurgårdare, allt annat är förlossningsskador!
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Om du klickar dig vidare till Säsongskort så finns texten "OBS! Klackkort kan nytecknas tidigast den 15/6." Så det kommer troligen att gå.David1891 skrev:Har en fråga... Kommer man kunna nyteckna klackkort inför nästa säsong? Jag och en polare hade tänkt att göra det det här året.. Då vi inte haft möjligheten till det förens nu så hoppas jag verkligen att det går..
Avskaffa tre mot tre.
EDIT: Hamnade helt fel detta, flyttar till säsongen 2011/12.
OnT: Självklart ett nytt kort på AS.
OnT: Självklart ett nytt kort på AS.
Född till sportchef.
- 136_Djurgårdare
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Kontakt:
Klackkort inhandlat för 5 året i följd, tut tut nu kör vi.
Jimmie Ölvestad är Djurgår'n Hockey.
Har en fråga, om man hade säsongskort i klacken förra året, när måste man senast förnya det för att få det nästa säsong också?
Om någon vet så skulle jag vara tacksam
!
Om någon vet så skulle jag vara tacksam

31 maj enligt startsidan!Rix skrev:Har en fråga, om man hade säsongskort i klacken förra året, när måste man senast förnya det för att få det nästa säsong också?
Om någon vet så skulle jag vara tacksam!
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
31 maj, står i typ alla mail som skickats ut till säsongarna efter säsongen.Rix skrev:Har en fråga, om man hade säsongskort i klacken förra året, när måste man senast förnya det för att få det nästa säsong också?
Om någon vet så skulle jag vara tacksam!
DIF!
Själv undrar man vad kostar det när jag ska förnya säsongskortet (i klacken)? Det funkar väl minst lika bra att förnya i globen-butiken?
PS. Behöver inte läsa kommentarer som "det har kommit mail om detta tidigare" och liknande. Jag vet att dem går ut med vad som gäller men jag har haft annat i skallen på senare tid så det har bara svischat förbi.
PS. Behöver inte läsa kommentarer som "det har kommit mail om detta tidigare" och liknande. Jag vet att dem går ut med vad som gäller men jag har haft annat i skallen på senare tid så det har bara svischat förbi.
Seriöst, hur slö är det ens möjligt att vara?Struten skrev:Själv undrar man vad kostar det när jag ska förnya säsongskortet (i klacken)? Det funkar väl minst lika bra att förnya i globen-butiken?
Allt står hur tydligt som helst om du bara går in på biljettsidan. Så kolla upp lite i fortsättningen istället för att göra livet så jävla slappt genom att ställa en fråga som du hittar ett svar på snabbare än Usain Bolt springer 100 meter om du bara letar i fem sekunder.
Men för den här gången, du måste förnya ditt säsongskort innan den 31a maj, och det kostar då 1495 kronor. Och nej, du förnyar inte i butiken, du förnyar via den länken som du fått mailad till dig och inget annat.
Tack!Salas skrev:Seriöst, hur slö är det ens möjligt att vara?Struten skrev:Själv undrar man vad kostar det när jag ska förnya säsongskortet (i klacken)? Det funkar väl minst lika bra att förnya i globen-butiken?
Allt står hur tydligt som helst om du bara går in på biljettsidan. Så kolla upp lite i fortsättningen istället för att göra livet så jävla slappt genom att ställa en fråga som du hittar ett svar på snabbare än Usain Bolt springer 100 meter om du bara letar i fem sekunder.
Men för den här gången, du måste förnya ditt säsongskort innan den 31a maj, och det kostar då 1495 kronor. Och nej, du förnyar inte i butiken, du förnyar via den länken som du fått mailad till dig och inget annat.
Precis, Usain brukar ju springa strax runt 10 sek, i vissa fall med bra marginal under 10. Frågan är då, har man mindre än fem sekunder på sig att läsa när man letat klart, eller hittar man allt på 5 sekunder?Salas skrev:Seriöst, hur slö är det ens möjligt att vara?Struten skrev:Själv undrar man vad kostar det när jag ska förnya säsongskortet (i klacken)? Det funkar väl minst lika bra att förnya i globen-butiken?
=)
Förlängde precis mitt säsongskort! Nu kan man börja räkna ner till premiären!
För övrigt anser jag att Solna ska förgöras.
Tja! Jag har bestämmt mig för att köpa ett klackkort i år i hockeyn. Vad jag har hört så släpps korten för nytecknande den 15de. Då har jag lite frågor som jag ställer nedan.
Vart är det bäst att köpa korten? Internet elr Shopen?
Vilken tid den 15de släpps korten?
Hur tidig måste jag va för att försäkra att jag får ett kort?
Tack på förhand.
Vart är det bäst att köpa korten? Internet elr Shopen?
Vilken tid den 15de släpps korten?
Hur tidig måste jag va för att försäkra att jag får ett kort?
Tack på förhand.