-daniel- skrev:Vidare skriver hon en dag senare (för drygt 2 veckor sedan):Shitkicker skrev:Så här skriver Linus Klasens brud på sin blogg:
Jag är så glad och tacksam över att ha min fasta punkt, mina rötter, mina underbara vänner och min fantastiska familj i lilla men ack så hemtrevliga Huddinge. Dit kommer vi alltid att komma tillbaka, varje sommar, där har Linci sina minnen! ? Jag har ju alltid haft en längtan bort från Sverige, bort från Huddinge men nu när jag varit här så uppskattar jag verkligen mitt fosterland och min lilla hemort så otroligt mycket!
Vi ses snart alla nära och kära, längtar efter er!!!!!
http://kluttarnas.blogg.se/
Förmodar att hon skulle uppskatta att bo nära sina föräldrar så hon kan få hjälp med barnpassning o.dyl. framöver eller? Tänk nu på din familjs bästa och signa för DIF, Linus.
"Nu är jag ju hemma så jag ser ingen anledning att skriva längre! Jag drar igång till hösten igen på nästa ort vi kommer att vara på, spännande att se vad det blir!!!"
Märks att man är desperat när man läser hysteriskt ointressanta bloggar från tänkbara spelares familjemedlemmar...
Det där är ju bara en fint. Maskirovka. Linus är skraj för att hon skall prata bredvid mun likt en hoper andra snackesaliga, bloggande spelarfruar redan har gjort inför övergångar. Han har slagit näven i bordet och förklarat att: "Kärring, nu råder silenzio stampa!" Snart startar hon en ny spännande, högkvalitativ blogg, "Huddingemorsan", om livet som spelarfru i Elitserien. Där kommer du bl.a. kunna läsa om Linus eskapader i Djurgårdströjan. Promise.