Mattias_87 skrev:Jävligt sugen på ett säsongskort inför nästa säsong. Har dock ingen Djurgårdare i min kompiskrets men jag är en person som verkligen älskar hockey, så det kan nog vara värt att gå ensam iallafall, om det är vad man verkligen gillar
Samma här, jag har lyckats tjata med mig olika polare och tjejen att följa med men då de inte bryr sig blir det ju inte samma grej men rätt var det är kanske man lär känna någon med god smak och prioriteringsförmåga
Vad är ni för lirare då? Jag är 27 bast, jobbar och är väl lite lugnare av mig dessa dagar men sjunger när det blir bra drag. Funderar på aktiv sittplats nästa år men mina polare är inte hockeyfanatiker. Föredrar sittplats eftersom man kan ställa sig upp när det blir tryck och man pallar, sen resten av tiden kan man dricka öl o njuta av matchen.
JohanPez skrev:
3 år yngre än dig och inne lite på samma spår
Coolt. Vi får se om det kanske även dyker upp några fler likasinnade. Man kanske kan få ihop några stycken som är sugna, synas över en öl o se att folket är ok och sedan kan de som vill vara med och boka upp en rad på hovet. Det vore kanon att ha några som man vet är taggade att gå på hockey. Sässongskort vore kul!
JohanPez skrev:
Coolt. Vi får se om det kanske även dyker upp några fler likasinnade. Man kanske kan få ihop några stycken som är sugna, synas över en öl o se att folket är ok och sedan kan de som vill vara med och boka upp en rad på hovet. Det vore kanon att ha några som man vet är taggade att gå på hockey. Sässongskort vore kul!
Äntligen lanserar även DIF Medgångskortet! Vet att aik haft ett liknande kort i år. Även om det svider lite att vi måste kopiera gnaget så är det skönt att ha ett kort som verkligen följer min profil.
Har tänkt att köpa säsongskort (AS). Kan man se vilka platser som är lediga innan man beställer och betalar? För om det inte finns någon hyffsad plats där vill man ju kunna köpa A11 eller någon annan sittplats.
JohanPez skrev:
JohanPez skrev:
Jag är lite sugen också. 87:a från Sköndal.
Coolt, det blir bra om man är flera utifall att någon får förhinder nån match så är det alltid sjysst om det är flera så att det i princip alltid finns någon som man får sällskap av iaf.
Kan ju vänta några dagar till o se om nån mer är sugen så kan man ju synas och boka plåtar sen.
Nu har Djurgården Hockey ringt mig och då mer eller mindre samtliga platser var upptagna på AS fick jag slå till direkt.
Jag får plats 25 på rad 15, vore kul om någon här hade plats i närheten
Nu blir det en lång dvala då fotbollen inte lockar särskilt..
JohanPez skrev:Nu har Djurgården Hockey ringt mig och då mer eller mindre samtliga platser var upptagna på AS fick jag slå till direkt.
JohanPez skrev:Nu har Djurgården Hockey ringt mig och då mer eller mindre samtliga platser var upptagna på AS fick jag slå till direkt.
Rad 14 plats 21 & 22 för mig och farsgubben!
Akta er, jag är den värsta sortens seatkicker och sausagethrower
Antar att det blir ett år till i klacken Men jag fattar inte anledningen till ett personligt kort.. speciellt inte då jag funtar på att söka jobb i fjällen och alltså missa stor del av säsongen, med biljetter hade jag då kunna dela ut bland mina vänner. Nu blir det ju bara en person mindre..
Jamakra skrev:Antar att det blir ett år till i klacken Men jag fattar inte anledningen till ett personligt kort.. speciellt inte då jag funtar på att söka jobb i fjällen och alltså missa stor del av säsongen, med biljetter hade jag då kunna dela ut bland mina vänner. Nu blir det ju bara en person mindre..
Köp lösbiljetter själv och ge någon annan chansen att köpa ett klackkort då?
Nu har jag fan letat bland alla jag känner och ingen vill bli säsongare med mig. Så nu har jag tänkt i flera dagar och det blir sittplats. Vilken rad är den "Bästa" för sittplats? Typ vid mitten?
Försöker hitta den där funktionen när man kan välja sin plats på Hovet och sen se hur vinkeln ser ut nedåt, men jag hittar den fan inte nu. Någon som kan tipsa mig?
Edit: Och då blev man säsongare för första gången. Sektion A10. Känns fantastiskt
Senast redigerad av Mattias_87 den 2011-04-08 22:34:40, redigerad totalt 1 gånger.