J20 K3: Djurgårdens IF - MODO Hockey, 2/4 15:00, Hovet
Re: J20 K3: Djurgårdens IF - MODO Hockey, 2/4 15:00, Hovet
Apropå Ackered, satan vad slö han är i egen zon, fan åk lite skridskor och tackla! Förstår dock att hans styrka ligger i anfallsspelet, men lite kan man jobba även i egen zon..
Trodde jag sett jordens mest hjulbenta hockeyspelare i Andreas Holmqvist tills jag fick se #22 Alexander Dypbukt. Haha. Han är bra!
Sett till övriga svenska lags juniorverksamheter ser det mycket bra ut åtminstone 3 år framåt. Vilket väl är ungefär så långt man kan sia på sin höjd.Lee Harvey Oswald skrev:Grattis "DIF-kids"!
Återväxten ser väl ändå hyfsad ut, iaf i nån säsong till....?(@ AMMC, android)

Haha ja det är han, men det är min nya favorit, tror han kommer att bli riktigt bra, om han blir kvar i DIF.pulverapa skrev:Trodde jag sett jordens mest hjulbenta hockeyspelare i Andreas Holmqvist tills jag fick se #22 Alexander Dypbukt. Haha. Han är bra!

- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Roligt förresten att se Hardy / Micke / Garpen på läktarna (såg även Järlan skymta förbi). Hardy satt mest och stirrade på laguppställningen såg det ut som.
Undra om han såg några planer för kommande säsong...?
Undra om han såg några planer för kommande säsong...?
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
http://blogg.aftonbladet.se/ishockeyblogg-daniel- skrev:Vad hände egentligen med Zibanejad förresten, var det ett rapp över handleden?
Mika var nära att bryta handleden.