Grymt roligt att Nisse uppskattade tavlan och vår hälsning. Det är en skön snubbe det där, så mycket är ju säkert. Han får komma på grillfest varje lördag i juni/juli och augusti..
Stort av honom att stå där och hålla upp tavlan, cred till Nisse! Och hyll till Jesper Björck som hjälpte mig att nå fram till Nisse.
Två saker är oerhört glädjande med Nisses foto.
Dels Magnus otroligt stiliga verk men också det faktum att Nisse ser så mycket piggare ut, ansiktsuttryck och mer liv i blicken bådar väl
JohanPez skrev:Två saker är oerhört glädjande med Nisses foto.
Dels Magnus otroligt stiliga verk men också det faktum att Nisse ser så mycket piggare ut, ansiktsuttryck och mer liv i blicken bådar väl
Ja, jag håller med. Nisse ser ut att vara pigg här. Det är värt en jäkla massa!
Anderberg skrev:Jag sitter här hemma och är helt tårögd och rörd över ditt fantastiska verk, Magnus. Om jag fått bestämma hade du blivit Årets Medlem, med råge. Tack för denna fantastiska gest mot Nisse och hälsningen från hela DIF-familjen. Du är guld värd!
Säg till om du mot förmodan hade tänkt ta dig till Stadion något i sommar så ska jag bjuda dig på en öl eller tio.
Bäst-i-stan skrev:Riktigt stort! Det här gjorde du riktigt bra Magnutz.
*tack och bock*
Det var riktigt kul att en del av det vi pratade om i tråden drevs igenom. Jag läste igenom alla poster nyss och det daniel942 skrev "det blir inte. Mycket snack ingen verkstad" skrämde mig lite för visst blir det ofta så?! Riktigt skönt att det blev färdigt och att vår hyllning till Nisse kom fram.