Angående gåva till Ekman tycker jag att vi gör så här. Kommande matcher har vi insamling. Pengarna som kommer in använder JK till att trycka upp t-shirts. Gärna med Daniels signatur, en måljublande Ekman och texten "Kämpa Ekman" blir perfekt. Kanske "för alltid oavsett" på baksidan. T-shirtarna säljs sedan i anslutning till match under säsongen. Överskottet skänker JK hit i Nisses namn: http://www.strokeforbundet.se/show.asp
Ekman får så klart den första t-shirten. Kanske med en bild på klacken istället för på honom själv.
Sörensen gör ett fantastiskt mål på egen hand då han trycker sig fram, dribblar av en leksing innan han sprätter upp pucken högt bakom Alsenfelt.
Berra skrev:Angående gåva till Ekman tycker jag att vi gör så här. Kommande matcher har vi insamling. Pengarna som kommer in använder JK till att trycka upp t-shirts. Gärna med Daniels signatur, en måljublande Ekman och texten "Kämpa Ekman" blir perfekt. Kanske "för alltid oavsett" på baksidan. T-shirtarna säljs sedan i anslutning till match under säsongen. Överskottet skänker JK hit i Nisses namn: http://www.strokeforbundet.se/show.asp
Ekman får så klart den första t-shirten. Kanske med en bild på klacken istället för på honom själv.
Lâter som en helt underbar tanke som jag hoppas blir verklighet. Kanske kan nâgon med mer inblick i järnkaminerna föra tanken vidare? .
PS: Ursäkta för konstiga tecken, sitter tyvärr med 26 grader utomlands. Stackars mig .
Sjukt bra idé, kontakta DIF hockey eller JK asap. Jag kan personligen ge hans son eller fru en av dessa tröjor, denna tröja är signerad med spelarna i DIF hockey, även vanliga personer kan signera tröjan. Givetvis skriver alla så litet så möjligt, men jag gillar tanken iaf!
Om någon har kanaler till tryckeri etc så kan ju jag, och några andra sköta designen. Det blir enklare om vi har folk som kan dra i olika trådar känns det som. Sen är det ju DIF-loggan jag lånat för min exempel-tischa. Den måste ju Okejas av DIF. Är det Janne Ednertz vi kontaktar i så fall?
Jag skriver upp mig på designer-listan. Vad kan ni andra stå till tjänst med?
Tycker ett tidigare förslag var bra. Svart tröja, bild på publiken som skuggas in/ut med en stor text ovanför; För Nisse!/Vi älskar Nisse!/Ekmans järnkaminer!/någonting klyftigt.
Magnutz skrev:Om någon har kanaler till tryckeri etc så kan ju jag, och några andra sköta designen. Det blir enklare om vi har folk som kan dra i olika trådar känns det som. Sen är det ju DIF-loggan jag lånat för min exempel-tischa. Den måste ju Okejas av DIF. Är det Janne Ednertz vi kontaktar i så fall?
Kan säkert bli bra, snyggt initiativ!
Jag har tyvärr ruskigt dåligt med tid just för stunden så kommer nog inte kunna bidra med så mkt (mer än ekonomiskt, då). Kan iofs höra runt lite angående att trycka tröjan, men tror inte jag har någon direkt kontakt som kan ta tag i det. Nån annan kanske har?
Magnutz skrev:Om någon har kanaler till tryckeri etc så kan ju jag, och några andra sköta designen. Det blir enklare om vi har folk som kan dra i olika trådar känns det som. Sen är det ju DIF-loggan jag lånat för min exempel-tischa. Den måste ju Okejas av DIF. Är det Janne Ednertz vi kontaktar i så fall?
Kan säkert bli bra, snyggt initiativ!
Jag har tyvärr ruskigt dåligt med tid just för stunden så kommer nog inte kunna bidra med så mkt (mer än ekonomiskt, då). Kan iofs höra runt lite angående att trycka tröjan, men tror inte jag har någon direkt kontakt som kan ta tag i det. Nån annan kanske har?
Det där med trycket så borde ju JK ha bra kontakter, eftersom de har tryckt egna tröjor. Alternativt får vi vända oss till DIFhockey.