K7: Luleå HF - Djurgårdens IF, 20/3 2011

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Magnutz
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: K7: Luleå HF - Djurgårdens IF, 20/3 2011

Inlägg av Magnutz »

Daniel942 skrev:
Lasse Granqvist skrev:OCH DÅ KOMMER LULEÅ IN I ANFALLSZON NU SKA VI SE VAD VI HITTAR PÅ HÄR NU DÅ NUMMER 24 TESTAR ETT SKOTT SOM GÅR RAKT I MAGEN PÅ OWUYA! BLEV EN FARLIG MÖJLIGHET FÖR LULEÅ!!!!

Djurgården tar in pucken i anfallszon spelar runt den fint, men jag måste ändå berömma Luleås fina försvarsspel. Jag älskar Luleå för övrigt. Djurgården kan inte skapa någonting.
Thomas Johansson skrev:LULEÅ KOMMER UPP STARKT I MATCHEN OCH KÖR ÖVER DJURGÅRDEN SOM INTE ALLS GÖR NÅNTING BRA. STOCKHOLMARNA SPELAR TRÅKIGT MEDANS LULEÅ HAR KOMMIT PÅ ETT NYTT SÄTT ATT SPELA HOCKEY PÅ. JAG ÄLSKAR LULEÅ!
Jag ska ha mina pengar tillbaka. Det ska inte kosta 159 spänn att bli verbalt nerspydd. Det kan man fixa gratis. anal + måste sätta press på de där jävla stollarna som de har anställda som kommentatorer. Och, du blir inte en hockey-expert bara för att du spelat hockey. Något som Hr. Rönnqvist ska fundera över och således också Tomas "Jag har en tagg i anus" Johansson.

De har sålt en undermålig produkt, den har jag reklamerat. Om de nekar mig kommer jag att dra det här vidare.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Metal Machine

Inlägg av Metal Machine »

Håller med föregående talare. Owuya förtjänar att få chansen nästa säsong, om han inte vill testa lyckan där borta. Jag har kritiserat honom något enormt denna säsong, men t.o.m. jag vill härmed erkänna att jag har haft fel. Jag är inte längre säker på att Tellan är ett bättre alternativ.

Nåja, nu super vi ner oss grabbar, så ses vi kanske nästa år!
Användarvisningsbild
warrant

Inlägg av warrant »

Metal Machine skrev:Håller med föregående talare. Owuya förtjänar att få chansen nästa säsong, om han inte vill testa lyckan där borta. Jag har kritiserat honom något enormt denna säsong, men t.o.m. jag vill härmed erkänna att jag har haft fel. Jag är inte längre säker på att Tellan är ett bättre alternativ.

Nåja, nu super vi ner oss grabbar, så ses vi kanske nästa år!

Tellan kan vara ett bra alternativ. Om Tellan och Mark delar på målvaktssysslan.
V-sign

Inlägg av V-sign »

Fyfan vilket antiklimax! Jag mår så jävla illa!

Inte ett PP på hela matchen! På en HEL match inklusive sudden!

Men vi måste kunna hålla 3-2 med 3 minuter kvar så är det bara! Claesson måste få ut pucken i det läget. Tyvärr tycker jag det symboliserar hela vår säsong.....

Jag orkar inte ens tänka på hur laget skall se ut nästa år, jag är så fruktansvärt jävla besviken. Det känns som att något dött i hjärtat.
Användarvisningsbild
Daniel942
Säsongskort: Ja

Inlägg av Daniel942 »

Magnutz skrev:
Daniel942 skrev:
Lasse Granqvist skrev:OCH DÅ KOMMER LULEÅ IN I ANFALLSZON NU SKA VI SE VAD VI HITTAR PÅ HÄR NU DÅ NUMMER 24 TESTAR ETT SKOTT SOM GÅR RAKT I MAGEN PÅ OWUYA! BLEV EN FARLIG MÖJLIGHET FÖR LULEÅ!!!!

Djurgården tar in pucken i anfallszon spelar runt den fint, men jag måste ändå berömma Luleås fina försvarsspel. Jag älskar Luleå för övrigt. Djurgården kan inte skapa någonting.
Thomas Johansson skrev:LULEÅ KOMMER UPP STARKT I MATCHEN OCH KÖR ÖVER DJURGÅRDEN SOM INTE ALLS GÖR NÅNTING BRA. STOCKHOLMARNA SPELAR TRÅKIGT MEDANS LULEÅ HAR KOMMIT PÅ ETT NYTT SÄTT ATT SPELA HOCKEY PÅ. JAG ÄLSKAR LULEÅ!
Jag ska ha mina pengar tillbaka. Det ska inte kosta 159 spänn att bli verbalt nerspydd. Det kan man fixa gratis. anal + måste sätta press på de där jävla stollarna som de har anställda som kommentatorer. Och, du blir inte en hockey-expert bara för att du spelat hockey. Något som Hr. Rönnqvist ska fundera över och således också Tomas "Jag har en tagg i anus" Johansson.

De har sålt en undermålig produkt, den har jag reklamerat. Om de nekar mig kommer jag att dra det här vidare.
Du kanske kan hjälpa mig med samma sak? Har också dragit iväg ett mail, får se vad man får för svar.
DIF!
henka83

Inlägg av henka83 »

Är jävligt tomt för tillfället. Jag tänker fortfarande på deras 3-3 mål, vad gör Claesson helt ärligt? Jag har sätt situationen säkert 50 ggr om och om igen nu, för varje gång jag ser den blir det sämre och sämre, vad tänkte han med?

Men som sagt ska jag inte beskylla en enstaka person, vi förlorar som en familj.

Jag ska motvilligt erkänna att jag kan faktiskt tänka mig Boumedienne en säsong till, han har växt ut till en jätte i slutspelet, trots sina idiot utvisningar. Widing passar tyvärr inte in hos oss även om jag gillar han skarpt personligen och hans känslor för oss supportrar. Mer sånt!

Sen så tycker jag Cehlin, Kempe, Brodin och Claesson är så fruktansvärt hypade tillskillnad från många andra härinne.

M.Nilsson hade verkligen växt ut till en jätte i en eventuell semifinal, satan vilken skillnad det vart på honom, får vi igång honom direkt nästa år kan detta bära långt direkt.

Sen måste jag ärligt talat ge en känga till kommentatorerna på c+, va det bra stämning? Givetvis beror det på hur man definerar stämning, men jag kallar inte moraträsk *klapp klapp* riktig stämning. Utan *klapp klapp* va detta mediokert sångmässigt.
Senast redigerad av henka83 den 2011-03-20 19:56:29, redigerad totalt 1 gånger.
lilleman

Inlägg av lilleman »

Sjung för gamla Djurgårn nu, sjung av hjärtat sjung, enda klubb i världen som är evigt lika ung, sjung när vi har vinst på gång och sjung när det går snett, så länge gamla Djurgårn finns känns livet ändå lätt.

Sjung för gamla Djurgårn nu, sjung i ur och skur, visa folk att blåa ränder, dem går aldrig ur, vem som helst kan sticka upp m...en vi är nummer ett, så länge gamla Djurgårn finns känns livet ändå lätt!

-----------

Tack för en makalös upphämtning, tack för att vi att fick en till hemmamatch. Tack för att ni kämpade. Det var inte vårat år.

Det var ett år med två helt makalöst tunga derbyförluster, ett år där en legend, Marcus Ragnarsson, var tvungen att avsluta sin karriär. Det var ett år då en Djurgårdshjälte, Nils Ekman, drabbades av en stroke, ett år då Jimmie Ölvestad missade 24 matcher PGA skada, det var ett år då vi åkte ut i en sjunde kvartsfinal.

MEN...

Det var också ett år då vi blev bäst i stan, våldtog aik totalt under ett av derbyna, det var ett år då vi fick se en ny stjärna födas i Mika Zibanejad, det var ett år då vi fyllde 30 år, det var ett år då vi log under med 0-3 i matcher men lyckades komma tillbaka och var 1.50 från semifinal.

Tack för i år, tack för alla minnen, tack för all sorg, tack för all glädje, så länge Djurgårn finns så kommer livet kännas enklare.

Jag är så jävla glad att jag håller på Djurgården.
Lycka är, trots allt, att vara Djurgårdare.
The Stonebock

Inlägg av The Stonebock »

Sveriges karta, uppdatering.

I norr finner vi fjollträsk och dess huvudstad, Luleå.
Ge upp!!?? Vad betyder det?
tomten
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av tomten »

Lacka ur på domarens sista utvisning på Djurgården. Domarna håller en hög nivå hela matchen och så tar de den utvisningen....

Hyfsat jämn match, skulle kunnat sluta hur som helst. Nu är det jävligt bittert.
DIFwishes

K7: Luleå HF - Djurgårdens IF, 20/3 2011

Inlägg av DIFwishes »

Är det bara "hockeyfolk" som kan anmäla till diciplinnämnden, eller kan vem som helst göra det?
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

Magnutz skrev: Jag ska ha mina pengar tillbaka. Det ska inte kosta 159 spänn att bli verbalt nerspydd. Det kan man fixa gratis. anal + måste sätta press på de där jävla stollarna som de har anställda som kommentatorer. Och, du blir inte en hockey-expert bara för att du spelat hockey. Något som Hr. Rönnqvist ska fundera över och således också Tomas "Jag har en tagg i anus" Johansson.

Förstår inte hur ni ens kan bry er. Är ju ALLTID så att kommentatorerna "dras med" av publiken och tokyllar hemmalaget. Är ju precis samma sak när DIF spelar hemma (ibland ser man ju om matcher i efterhand på TV där det blir ganska tydligt).
Senast redigerad av -daniel- den 2011-03-20 19:57:01, redigerad totalt 1 gånger.
Användarvisningsbild
Daniel942

Inlägg av Daniel942 »

-daniel- skrev:
Daniel942 skrev: Jag ska ha mina pengar tillbaka. Det ska inte kosta 159 spänn att bli verbalt nerspydd. Det kan man fixa gratis. anal + måste sätta press på de där jävla stollarna som de har anställda som kommentatorer. Och, du blir inte en hockey-expert bara för att du spelat hockey. Något som Hr. Rönnqvist ska fundera över och således också Tomas "Jag har en tagg i anus" Johansson.

Förstår inte hur ni ens kan bry er. Är ju ALLTID så att kommentatorerna "dras med" av publiken och tokyllar hemmalaget. Är ju precis samma sak när DIF spelar hemma (ibland ser man ju om matcher i efterhand på TV där det blir ganska tydligt).
Bra quoteat ;)
DIF!
Användarvisningsbild
Daniel942

Inlägg av Daniel942 »

DIFwishes skrev:Är det bara "hockeyfolk" som kan anmäla till diciplinnämnden, eller kan vem som helst göra det?
Vem som helst kan anmäla.
DIF!
tomten
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av tomten »

Magnutz skrev:
Daniel942 skrev:

LOL, jag hade tröttnat på hans skitsnack efter 10 min in i matchen och såg resten helt utan ljud.
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

Daniel942 skrev:
-daniel- skrev:
Daniel942 skrev: Jag ska ha mina pengar tillbaka. Det ska inte kosta 159 spänn att bli verbalt nerspydd. Det kan man fixa gratis. anal + måste sätta press på de där jävla stollarna som de har anställda som kommentatorer. Och, du blir inte en hockey-expert bara för att du spelat hockey. Något som Hr. Rönnqvist ska fundera över och således också Tomas "Jag har en tagg i anus" Johansson.

Bra quoteat ;)
Ändrat. Hoppas det är till Eder belåtenhet.
Låst