Jag ska ha mina pengar tillbaka. Det ska inte kosta 159 spänn att bli verbalt nerspydd. Det kan man fixa gratis. anal + måste sätta press på de där jävla stollarna som de har anställda som kommentatorer. Och, du blir inte en hockey-expert bara för att du spelat hockey. Något som Hr. Rönnqvist ska fundera över och således också Tomas "Jag har en tagg i anus" Johansson.Daniel942 skrev:Lasse Granqvist skrev:OCH DÅ KOMMER LULEÅ IN I ANFALLSZON NU SKA VI SE VAD VI HITTAR PÅ HÄR NU DÅ NUMMER 24 TESTAR ETT SKOTT SOM GÅR RAKT I MAGEN PÅ OWUYA! BLEV EN FARLIG MÖJLIGHET FÖR LULEÅ!!!!
Djurgården tar in pucken i anfallszon spelar runt den fint, men jag måste ändå berömma Luleås fina försvarsspel. Jag älskar Luleå för övrigt. Djurgården kan inte skapa någonting.Thomas Johansson skrev:LULEÅ KOMMER UPP STARKT I MATCHEN OCH KÖR ÖVER DJURGÅRDEN SOM INTE ALLS GÖR NÅNTING BRA. STOCKHOLMARNA SPELAR TRÅKIGT MEDANS LULEÅ HAR KOMMIT PÅ ETT NYTT SÄTT ATT SPELA HOCKEY PÅ. JAG ÄLSKAR LULEÅ!
De har sålt en undermålig produkt, den har jag reklamerat. Om de nekar mig kommer jag att dra det här vidare.