Nissegåvan - Tavlan är hemma.
-
- Säsongskort: Ja
Re: Nissegåvan
Väldigt, väldigt fint Magnus!
Cred och hyll och mer saker i den stilen!
Cred och hyll och mer saker i den stilen!
”Suffering is permanent, obscure and dark, And shares the nature of infinity.”
William Wordsworth visste vad det innebär att vara supporter.
William Wordsworth visste vad det innebär att vara supporter.
- Amadeus
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Så jävla fantastisk tavla. Riktikt bra gjort
"Jag spelar hellre i division 4 iklädd DIF-tröjan än att spela med något annat lag i elitserien"
Fimpen
Fimpen
Tack för klapp-på-axeln-kommentarer! 
Jag har nu ordnat biljett. Det känns grymt! Vi ses på Hovet bröder och systrar!

Jag har nu ordnat biljett. Det känns grymt! Vi ses på Hovet bröder och systrar!
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Man blir rörd av sånt här, hatten av Magnutz! Riktigt jävla stort hyll!
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Lyfter in detta här.
Magnutz, nu måste jag fråga. Fick du träffa Nisse och överlämna tavlan personligen?DIFnacka skrev:Nisse skrivs ut från sjukhuset på onsdag!
http://www.hockeykanalen.se/1.2054535/2 ... _pa_onsdag
DIF!
Magnutz, var det du som gick runt innan match, på a18, med ett tavelformat paket inlindat i brunt papper?
Bra gjort hur som helst!

Bra gjort hur som helst!
Djurgården
Tack! Det var grymt värt! Och kul med hejarop - det underlättade skapandet!Byström skrev:Man blir rörd av sånt här, hatten av Magnutz! Riktigt jävla stort hyll!
Tjenare Daniel. Nej, tyvärr inte. Han hade inte kommit när jag mötte upp Jesper. Jesper sa att Nisse skulle komma.. men han får i alla fall tavlan och brevet. Det är grymt.Daniel942 skrev:Lyfter in detta här.Magnutz, nu måste jag fråga. Fick du träffa Nisse och överlämna tavlan personligen?DIFnacka skrev:Nisse skrivs ut från sjukhuset på onsdag!
http://www.hockeykanalen.se/1.2054535/2 ... _pa_onsdag
Det hade ju varit galet fint om jag hade fått överlämna paketet till Nisse men det såg jag som en minimal chans. Det hade varit en bonus.
Degen, japp, det var jag som strosade omkring med ett 40x40cm brunt paket.degen skrev:Magnutz, var det du som gick runt innan match, på a18, med ett tavelformat paket inlindat i brunt papper?![]()
Bra gjort hur som helst!

Lite kul var det när ordningsvakterna kom fram till mig utanför och frågade "Vad är det där?" och så fick jag förklara. Sen kom det ordningsvakter inne också, och .. då fick jag förklara igen. Sjukt bra att kunna name-droppa lite i en sån situation: "Jo, jag ska träffa Xxxxx Zzzz och lämna över en oljemålning.."
Så, nyss hemkommen efter en brutal urladdning på hovet. Riktigt tungt att vara på plats och se i stort sett alla i laget ge 130%.
Efter att ha knallat omkring på Hovet med paketet i handen ringde jag upp min kontakt och 10 minuter in i period 1 lämnade jag över tavlan med tillhörande brev till Jesper Björck. Nisse hade inte kommit till Hovet ännu så jag missade att få hylla honom live. Synd men nu är i alla fall uppdraget slutfört. Det känns mycket bra.
Jag vill rikta tack till de av er som gett mig lite vänliga ord på vägen - det har underlättat mitt arbete rejält. Att måla för sig själv är en sak. Att måla och ge bort är en annan. Det måste mogna fram. Ni fick mig att tro på att det blev bra vilket drev mig framåt. You all are awesome.
Tack.
Efter att ha knallat omkring på Hovet med paketet i handen ringde jag upp min kontakt och 10 minuter in i period 1 lämnade jag över tavlan med tillhörande brev till Jesper Björck. Nisse hade inte kommit till Hovet ännu så jag missade att få hylla honom live. Synd men nu är i alla fall uppdraget slutfört. Det känns mycket bra.
Jag vill rikta tack till de av er som gett mig lite vänliga ord på vägen - det har underlättat mitt arbete rejält. Att måla för sig själv är en sak. Att måla och ge bort är en annan. Det måste mogna fram. Ni fick mig att tro på att det blev bra vilket drev mig framåt. You all are awesome.
Tack.
Snyggt jobbat Magnutz! Kan inte tänka mig annat än att Nisse verkligen uppskattade gåvan! Bra jobbat!Magnutz skrev:Så, nyss hemkommen efter en brutal urladdning på hovet. Riktigt tungt att vara på plats och se i stort sett alla i laget ge 130%.
Tack.
2014-04-07, vad hände?
Hoppas han gillar grejen.Enbom skrev:Nu väntar vi på att Johanna uppdaterar oss med Nisses reaktion!

…klubbärare: Nisse Ekman var på plats och bar klubbor och en banan (tyckte jag mig se) åt Marcus Nilson på väg från Globen till Hovet. Nisse hängde lite med spelarna i omklädningsrummet också och såg riktigt pigg ut. Härligt!
Heja Nisse!
Heja Nisse!
Fan va roligt att höra!Enbom skrev:…klubbärare: Nisse Ekman var på plats och bar klubbor och en banan (tyckte jag mig se) åt Marcus Nilson på väg från Globen till Hovet. Nisse hängde lite med spelarna i omklädningsrummet också och såg riktigt pigg ut. Härligt!
Heja Nisse!