Han verkar ha försvunnit från forumet. Jag har i alla fall inte sett hans "förutsägande" kommentarer på ett tag. Sen de som försöker vara roliga genom att "vara" lefflan i hans frånvaro är bara så sjukt tråkiga. Lägg ner med det!lajjnus skrev: OnT; kan inte lefflan smyga in och berätta för oss alla att vi tar 4 raka nu?
K4: Djurgårdens IF - Luleå HF, 14/3 2011
Re: K4: Djurgårdens IF - Luleå HF, 14/3 2011
Kan vi inte storma Lule klacken imorgon.
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Vilket bra sätt att avsluta en redan pissig säsong (...). Briljant idé. Att du inte kom på den tidigare och förmedlade dina tankar!Challen skrev:Kan vi inte storma Lule klacken imorgon.
Ja, vilket sjukt bra idé. Om den var ironiskt menad missade Hr. Challen med en halv världsdel.-daniel- skrev:Vilket bra sätt att avsluta en redan pissig säsong (...). Briljant idé. Att du inte kom på den tidigare och förmedlade dina tankar!Challen skrev:Kan vi inte storma Lule klacken imorgon.
Den DIF-supporter som skämmer ut Skölden imorgon är noll. Inget.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Står lulefånen och hetsar som senast så har dom gjort sig förtjänta av det.Challen skrev:Kan vi inte storma Lule klacken imorgon.
En sån idiot asså. Att han bara har orkat lägga ner tid för att skriva en sån skittext gör saken bara ännu mer komisk. Det märks väl att det är en bonde som har skrivit denMillwall skrev:Jag vet inte om detta redan länkats, men här kommer lite tändvätska http://tredjemaskan.wordpress.com/2011/ ... our-enemy/
"Djurgårdsandan är en konstruktion avsedd att dölja flertalet grova handikapp – avsaknaden av integritet, personlighet, intellekt, tydligt tal, och naturligtvis, sportsligt kunnande."
"Djurgårdaren är pga detta, och viss inavelsproblematik, utrotningshotad och skyddas därför genom återkommande hjälpinsatser av bl.a Aftonbladet, Expressen, QX, Hockeyligan, Svenska Hockeyförbundet, Disciplinnämnden, Svt och Tv4."

Senast redigerad av Rufus den 2011-03-13 21:54:10, redigerad totalt 3 gång.
Jag var 200% seriös..Magnutz skrev:Ja, vilket sjukt bra idé. Om den var ironiskt menad missade Hr. Challen med en halv världsdel.-daniel- skrev:Vilket bra sätt att avsluta en redan pissig säsong (...). Briljant idé. Att du inte kom på den tidigare och förmedlade dina tankar!Challen skrev:Kan vi inte storma Lule klacken imorgon.
Den DIF-supporter som skämmer ut Skölden imorgon är noll. Inget.
Eller?
Skämma ut skölden gjorde hela klacken första hemmamatchen då vi hade bra drag i ca 3 minuter totalt.
JAG VAR INTE SERIÖS MED MIN FÖRSTA KOMMENTAR SÅ ALLA FÖRSTÅR! SKICKA INGA HOTBREV VIA PM!
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
Challen skrev: Jag var 200% seriös..
Eller?
Skämma ut skölden gjorde hela klacken första hemmamatchen då vi hade bra drag i ca 3 minuter totalt.
JAG VAR INTE SERIÖS MED MIN FÖRSTA KOMMENTAR SÅ ALLA FÖRSTÅR! SKICKA INGA HOTBREV VIA PM!

Seså, fotbollen börjar snart. Seså.Millwall skrev:Står lulefånen och hetsar som senast så har dom gjort sig förtjänta av det.Challen skrev:Kan vi inte storma Lule klacken imorgon.

-
Hoppas att DIF iaf räddar "hedern" genom att vinna imorgon. Åker vi ut i fyra raka har vi inte haft i slutspelet att göra. Fler spelare måste bevisa något annars ska de inte erbjudas nya kontrakt. Tänker på Widing, Kruger och Mackan framför allt. De måste visa lite j-vlar anamma imorgon.
- -daniel-
Widing = kommer inte få nytt kontrakt även om han skulle ösa in 12 mål imorgon.DIF 4 EVER skrev:Hoppas att DIF iaf räddar "hedern" genom att vinna imorgon. Åker vi ut i fyra raka har vi inte haft i slutspelet att göra. Fler spelare måste bevisa något annars ska de inte erbjudas nya kontrakt. Tänker på Widing, Kruger och Mackan framför allt. De måste visa lite j-vlar anamma imorgon.
Mackan = har redan kontrakt.
Krüger = åker över till Chicago i vår.
Jävlaranamma visades så det räcker och blir över i lördags, 8 gångar om jag minns rätt. Det fick vi sota för också.
Tja, det kan ju vara så dags.DIF 4 EVER skrev:Hoppas att DIF iaf räddar "hedern" genom att vinna imorgon. Åker vi ut i fyra raka har vi inte haft i slutspelet att göra. Fler spelare måste bevisa något annars ska de inte erbjudas nya kontrakt. Tänker på Widing, Kruger och Mackan framför allt. De måste visa lite j-vlar anamma imorgon.
- -daniel-
Skitsmart. Även om nu någon "förtjänar det" så är det verkligen bra för DIF som klubb om folk börjar slåss. Men du kanske inte bryr dig?Millwall skrev:Står lulefånen och hetsar som senast så har dom gjort sig förtjänta av det.Challen skrev:Kan vi inte storma Lule klacken imorgon.
Även om vi inte heller går vidare skulle det vara ett extra plus om vi (som du säger) vinner imorgon samt tar med oss en vinst i Coop på onsdag. Då får vi nämligen spela i Globen på fredag, vilket skulle ge bra med biljettintäkter. Vi skulle nog mycket väl få uppåt 10 000 i publiksiffra. (För övrigt är det ett skämt att gnaget har Globen uppskriven i spelschemat när de inte ens lyckas fylla Hovet!)DIF 4 EVER skrev:Hoppas att DIF iaf räddar "hedern" genom att vinna imorgon. Åker vi ut i fyra raka har vi inte haft i slutspelet att göra. Fler spelare måste bevisa något annars ska de inte erbjudas nya kontrakt. Tänker på Widing, Kruger och Mackan framför allt. De måste visa lite j-vlar anamma imorgon.
- -daniel-
Som jag nämnde tidigare i den här tråden är det snudd på ett krav att vi skall lyckas kriga oss till två raka vinster nu så vi får lite publikintäkter från en match 6. Det om något måste vara prio 1 för stunden! (även fast det så klart blir sjukt svårt...).Rufus skrev:Även om vi inte heller går vidare skulle det vara ett extra plus om vi (som du säger) vinner imorgon samt tar med oss en vinst i Coop på onsdag. Då får vi nämligen spela i Globen på fredag, vilket skulle ge bra med biljettintäkter. Vi skulle nog mycket väl få uppåt 10 000 i publiksiffra. (För övrigt är det ett skämt att gnaget har Globen uppskriven i spelschemat när de inte ens lyckas fylla Hovet!)DIF 4 EVER skrev:Hoppas att DIF iaf räddar "hedern" genom att vinna imorgon. Åker vi ut i fyra raka har vi inte haft i slutspelet att göra. Fler spelare måste bevisa något annars ska de inte erbjudas nya kontrakt. Tänker på Widing, Kruger och Mackan framför allt. De måste visa lite j-vlar anamma imorgon.